To sedí no... ale to je dočasný stav než se rozdíl ČD na ČD a CargoOstravan napsal:V současném GVD jsou turnusovány 2 (slovy DVA) šestikoláky. V Ostravě už jsou i stroje 130, které tady nebývaly. A přišly další 163 z České Třebové.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Na řadu 151 už se nerokonstruuje, stačí snad dosadit vlakový zabezpečovač LS 90 tuším ,ale nevim kecal bych. Ale něco tkaovýho v tom je.8681 napsal:ČD se snaží křečovitě ukončit provoz 181/182 takže se snaží šoupnou jejich výkony tu řadě 130, tu 163, a prodlužováním vozebích ramen čtyřnápravových vozidel
150 má v současné době maximálku 120 km/h takže jejich opětovné nasazení na jejich původní výkony vydím jenom v rekonstrukci na řadu 151
Martin-KT8D5.RN2P napsal:No jde pouze o jeden pár, na trati Praha-Otrokovice, ale stejěn se divím tomu luxusu, že si ČD mohou dovolit svojí elitní řadu takhle nechat degradovat.8681 napsal:242.2 je dobrá loko, ale vzled není moc dobrý. na univerzální dopravu byla stavěna, ostatně jako její starší sestra laminátka
150 je lokomotiva PRO rychlíkovou dopravu takže náklady a rychlíky Praha-Hradec Králové jsou pro ni velmi silná degradace![]()
No jde pouze o jeden pár, na trati Praha-Otrokovice, ale stejěn se divím tomu luxusu, že si ČD mohou dovolit svojí elitní řadu takhle nechat degradovat.8681 napsal:242.2 je dobrá loko, ale vzled není moc dobrý. na univerzální dopravu byla stavěna, ostatně jako její starší sestra laminátka
150 je lokomotiva PRO rychlíkovou dopravu takže náklady a rychlíky Praha-Hradec Králové jsou pro ni velmi silná degradace![]()
Skutečně řadu 242 nepovažuji za něco hezkýho.Anonymous napsal:Martin-KT8D5.RN2P napsal:Takže naše nejelegantnější lokomotivy mám šanci fotit i v nákladní dobravě-bohužel tedy.
Ale naše nejelegantnější lokomotivy můžeš na nákladech fotit už hodně dlouho. Podívej:
http://eso.ts-web.info/fotky/242-217a.jpg
http://eso.ts-web.info/fotky/242-231b.jpg
http://eso.ts-web.info/fotky/242-262.jpg
Martin-KT8D5.RN2P napsal:Takže naše nejelegantnější lokomotivy mám šanci fotit i v nákladní dobravě-bohužel tedy.
Martin-KT8D5.RN2P napsal:Bédo, 749 je zamračená a na hlaváku, je vidění běžně, nemylsel si jinou řadu????
manil napsal:Nevíš, jaké 843 přesně do brna jdou a kolik jich celkem bude? Budou to celé soupravy nebo jen motory? Viděl jsem v brně myslím 843.015 s dvěma Btx (050) avypadalo to dost odporně. Nemění se 843 náhodou za 842?
Bédo, 749 je zamračená a na hlaváku, je vidění běžně, nemylsel si jinou řadu????Béďa Trávníček napsal:V souvislosti z odchodem motorových vozů řady 843 z PJ Chomutov do Brna dochází v poslední době nahrazením těchto motoráků dieselovými lokomotivami řad 750 a 749. Takže máme na krátkou dobu (do zítra) možnost spatřit brejlovce v Praze na pravidelních osobních vlacích.![]()
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5329
http://foto.vlakpage.cz/ukaz.php?id=5326 (toto sice není Praha, ale v Jenči 750ky taky běžně nejezdí...)
JO to jo, ale neni to ofiko přezdívka. "Oficiálně" je to jak jsem to psal já. A skutečně vim jak vypadá eso, nebo patriot... Nemůže se 363 jmenovat Peršing, jelikož byla vyroba dříve, než 163 a 263. Peršing, je podle amerických raket, které měly rychlý start a krátky dolet, což byl základ pro řadu 163 a jejich provozních problémů, jinými slovy nevydržely.8681 napsal:Martin-KT8D5.RN2P napsal:Taurus je snad řada 1016 (jednofrekvenční) 1116 dvou ne?? Jinakl ještě rýpnutí, ale neber to vážně, řada 263 je Princezna, 162, 163 Peršing (Patriot na Ostravsku), 362, 363 eso (ale i peršing)
263 se říká střídavý peršink i peršink 263 je velmi blízký příbuzný 363/362 163/162
a ten 1116 vážně odmítl vysunout pantograf při prezentační jízdě takže pro slovenské železničáře působil přinejmenším rozpačitě
(byla to porucha v softvéru)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků