Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 22.12.2005 15:04
6432 píše:Zajímalo by mě. co asi tak bude mít přednost. Jestli zastavení rekonstrukcí T3 na T3R.P z důvodu konce ev. č. (8599), a nebo pokračování rekonstrukcí nejspíš od č. 8801.
Tak jenom kvůli číslum zastavovat rekonstrukce... to by byla síla !
P.S. : Dyžtak si na to měl DPP pamatovat a ústřeďácký erpéčka měly začínat 8251 !
-
6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Příspěvek
od 6432 » 22.12.2005 14:46
Zajímalo by mě. co asi tak bude mít přednost. Jestli zastavení rekonstrukcí T3 na T3R.P z důvodu konce ev. č. (8599), a nebo pokračování rekonstrukcí nejspíš od č. 8801.
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 21.12.2005 15:35
Karotka píše:Z pohledu kaštana všechny zrychlovače a některé T3M hučí pořád, v některých T3M hučení při zastavení po chvíli ztichne, tak jsem myslel, že mají statický měnič.
V Brne ma asi polovina T3M staticky menic - pri stani v zastavce "zdechnou". V Praze maji (myslim) vsechny T3M motorgenerator.
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 21.12.2005 13:54
Marek píše:Pokusím se upřesnit Karotku, snad správně: Motorgenerátor je na všech T3, T3SU i T3M. Je to motor na cca 600V ss, dynamo na cca 24V ss a ventilátor na jedné hřídeli.
Z pohledu kaštana všechny zrychlovače a některé T3M hučí pořád, v některých T3M hučení při zastavení po chvíli ztichne, tak jsem myslel, že mají statický měnič.
-
Marek
- Uživatel
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16.11.2003 20:12
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Marek » 20.12.2005 23:16
manil píše:Marek píše:Ventilátory pulzních měničů? Měl jsem za to, že v T3R.P jsou původní trakční motory, které vyžadují cizí chlazení..? Tedy pokud ovšem ty ventilátory pulzních měničů nechladí kromě měničů i motory.
Ano, původní motory tam jsou, ale s tím chlazením motoru si nejsem jistý, asi máš pravdu, ale potom proč ty ventilátory vždycky po pár seknudách po zastavení vypnou? To nevím, jestli by to motory utáhly...
Zastavený a vypnutý motor není potřeba chladit. Pokud se nepletu, motory u T6A5 jsou chlazeny ventilátorem na jejich vlastní ose, takže netočí-li se motor, netočí se ventilátor.
-
manil
- Uživatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 26.11.2005 23:32
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od manil » 20.12.2005 22:46
Marek píše:Ventilátory pulzních měničů? Měl jsem za to, že v T3R.P jsou původní trakční motory, které vyžadují cizí chlazení..? Tedy pokud ovšem ty ventilátory pulzních měničů nechladí kromě měničů i motory.
Ano, původní motory tam jsou, ale s tím chlazením motoru si nejsem jistý, asi máš pravdu, ale potom proč ty ventilátory vždycky po pár seknudách po zastavení vypnou? To nevím, jestli by to motory utáhly...
-
Marek
- Uživatel
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16.11.2003 20:12
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Marek » 20.12.2005 22:29
Ventilátory pulzních měničů? Měl jsem za to, že v T3R.P jsou původní trakční motory, které vyžadují cizí chlazení..? Tedy pokud ovšem ty ventilátory pulzních měničů nechladí kromě měničů i motory.
Pokusím se upřesnit Karotku, snad správně: Motorgenerátor je na všech T3, T3SU i T3M. Je to motor na cca 600V ss, dynamo na cca 24V ss a ventilátor na jedné hřídeli.
-
manil
- Uživatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 26.11.2005 23:32
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od manil » 20.12.2005 22:08
Gagarin píše:Co to fučí v tramvajích T3P?
Po zastavení vlaku se to cca. po 3 sekundách vypne... Mám dojem, že to je i u T3 tramvají, akorát že tam to běží neustále i při stání.
To co tak hučí jsou přesněji ventilátory pulsních měničů. V Brně to na některých T3P (konkrétně 1595 a 1564 rekonstruovaných v Ostravě) a K2T způsobuje vibrace celým vozem, někdy až do té míry, že je to dost nepříjemné
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 20.12.2005 20:54
Gagarin píše:Co to fučí v tramvajích T3P?
Po zastavení vlaku se to cca. po 3 sekundách vypne... Mám dojem, že to je i u T3 tramvají, akorát že tam to běží neustále i při stání.
Je to chlazení, plus ve starých T3 a některých T3M ještě motorgenerátor (tj. mechanický střídač: motor na ss proud a alternátor na jedné hřídeli)
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 20.12.2005 20:36
Kolik se ještě bude dělat R.P ????
Furt cca 35-40 vozů/rok a k tomu konec tohoto renovačního procesu v nedohlednu, či konec u 8599 ????
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 20.12.2005 19:57
Anonymous píše:Dobře je to vydět na Barrandov v létě to T3P učí ještě 10minut po zastavení na konečný!
neumi se podepsat a uz vubec neumi cesky
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 20.12.2005 19:49
Gagarin píše:Co to fučí v tramvajích T3P?
Po zastavení vlaku se to cca. po 3 sekundách vypne... Mám dojem, že to je i u T3 tramvají, akorát že tam to běží neustále i při stání.
Je to chlacení motorů a el. výzbroje.U T3 to fouká neustále u reko se to po čase vypne(na délce záleží na teplotě motorů).Dobře je to vydět na Barrandov v létě to T3P učí ještě 10minut po zastavení na konečný!
-
Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Gagarin » 20.12.2005 19:33
Co to fučí v tramvajích T3P?
Po zastavení vlaku se to cca. po 3 sekundách vypne... Mám dojem, že to je i u T3 tramvají, akorát že tam to běží neustále i při stání.
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 13.12.2005 22:41
Nevíte v jakym stavu je 8300 (ex 6554) ???
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 06.12.2005 16:03
radek31 píše:8471 už je v KO
8471 JE UŽ K.O.