Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
K-M

Příspěvek od K-M » 04.1.2006 10:22

Petr píše:[]Takových řidičů je 90 ze 100. Bohužel těch 10 kazí pověst a jsou víc vidět, což je logické. Pozitivní věci vere člověk jako samozřejmost, zatímco negativní mu ulpí v paměti
To je ale statisticky prokázáno - jsi li spokojen , řekneš to 3 lidem, nejsi-li spokojen , řekneš to 11 lidem. Bohužel, ale je to tak.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 04.1.2006 10:06

Paulie píše:(...)Je to už docela dlouho,ale stejně,byť to sem moc nepatří,tak bych chtěl tímto způsobem tomu řidiči poděkovat za duchapřítomnost,vím,že takovýhle situací je spousta,ale prostě tady je vidět,že to neni jen o šlapání na zrychlovač.Každej den jde o nehody a dost často se zachraňujou životy.. Fakt dík všem takovejm,co to berou alespoň trošku vážně..
Takových řidičů je 90 ze 100. Bohužel těch 10 kazí pověst a jsou víc vidět, což je logické. Pozitivní věci vere člověk jako samozřejmost, zatímco negativní mu ulpí v paměti

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 04.1.2006 7:01

Karotka píše:Ostrovní nástupiště by šlo udělat, kdyby se v těch místech jezdilo vlevo (viz výhybny mezi Libercem a Jabloncem), ale překřížení by asi nebylo nejlepší řešení.
Ano, trať mezi Jebloncem a Libercem je taky dobře udělaná (mám tam poblíž chalupu...). Ale Liberec samotný je také problematický, má úzké ulice a tramvaje tam také mají problémy.
Taková Plzeň, pokud mohu hodnotit, je na tom oproti Liberci lépe. :)

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 03.1.2006 23:58

Ostrovní nástupiště by šlo udělat, kdyby se v těch místech jezdilo vlevo (viz výhybny mezi Libercem a Jabloncem), ale překřížení by asi nebylo nejlepší řešení.

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 03.1.2006 22:01

Mapl píše:No, až zase tolikbezpečný mi to nepřijde. Občas někdo profrčí ... :wink:
Tak ale to už je s prominutim o debilitě a bral bych za to papíry.. Taky se mi to stalo.Na zastávce 12ky Čechův most směr Palma (2x T3R.P).Byl sem nějakej zamyšlenej,ani sem se ještě nerozhlíd,vůbec mě to asi ani nenapadlo.Bláznovi bylo jedno a jel pod plnym plynem zrovna když se otevřeli dveře.. (Ikdyž tramvaják,jak už je osvědčeným zvykem blikal směrovkama).Naštěstí si toho tramvaják všiml a začal zvonit o 106,což probralo nejen mě (měl sem od dveří ještě kousek),ale hlavně pani co vystupovala zadníma dveřma prvního vozu přímo pod jeho kola.Je to už docela dlouho,ale stejně,byť to sem moc nepatří,tak bych chtěl tímto způsobem tomu řidiči poděkovat za duchapřítomnost,vím,že takovýhle situací je spousta,ale prostě tady je vidět,že to neni jen o šlapání na zrychlovač.Každej den jde o nehody a dost často se zachraňujou životy.. Fakt dík všem takovejm,co to berou alespoň trošku vážně..

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 21:43

Paulie píše:
MOp píše: no ja to tedy za ukrutne dobrej napad nepovazuji, ba naopak..

hlavni prioritiou mesta by melo byt vytvorit otevreny prostor pro lidi, nikoliv je zavrit do ohradek jako dobytek. myslel jsem si, ze era komunismu a jejich tycoidnich klandru vsude kde se da je konecne za nami..
No jo,jasně.Neřekl sem,že je to ideální řešení,jenže městskou část,magistrát nebo kdo o tom rozhoduje nikdo k rozšíření ostrůvku a udělání druhý zebry nedokope,je to prostě lepší něž nic.. Stejně si už dlouho myslim,že by to bylo nejlepší vyřešit stejně jako u Vídeňský zasttávky.Zkrátka by se prostor mezi ostrůvkem a chodníkem vyšrafoval a ve chvíli,kdy tramvaj stanicuje,by měli auta smůlu a basta.Jednoduchý,levný,bezpečný..

No, až zase tolikbezpečný mi to nepřijde. Občas někdo profrčí ... :wink:

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 03.1.2006 21:41

MOp píše: no ja to tedy za ukrutne dobrej napad nepovazuji, ba naopak..

hlavni prioritiou mesta by melo byt vytvorit otevreny prostor pro lidi, nikoliv je zavrit do ohradek jako dobytek. myslel jsem si, ze era komunismu a jejich tycoidnich klandru vsude kde se da je konecne za nami..
No jo,jasně.Neřekl sem,že je to ideální řešení,jenže městskou část,magistrát nebo kdo o tom rozhoduje nikdo k rozšíření ostrůvku a udělání druhý zebry nedokope,je to prostě lepší něž nic.. Stejně si už dlouho myslim,že by to bylo nejlepší vyřešit stejně jako u Vídeňský zasttávky.Zkrátka by se prostor mezi ostrůvkem a chodníkem vyšrafoval a ve chvíli,kdy tramvaj stanicuje,by měli auta smůlu a basta.Jednoduchý,levný,bezpečný..

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 18:32

MOp píše:
Paulie píše:Docela dobrej nápad :!: .. ale ono je to takový polovičatý řešení,zase se budou dál lidi tlačit pod přijíždějící tramvaj.. Ale rozhodně lepší než současnej stav.
no ja to tedy za ukrutne dobrej napad nepovazuji, ba naopak..

hlavni prioritiou mesta by melo byt vytvorit otevreny prostor pro lidi, nikoliv je zavrit do ohradek jako dobytek. myslel jsem si, ze era komunismu a jejich tycoidnich klandru vsude kde se da je konecne za nami..


Já si myslím, že kdyby se tam udělali tak 2,3 "otvory", kde by se dalo přecházet, tak by to bylo dobré. :)

MOp

Příspěvek od MOp » 03.1.2006 18:26

Paulie píše:Docela dobrej nápad :!: .. ale ono je to takový polovičatý řešení,zase se budou dál lidi tlačit pod přijíždějící tramvaj.. Ale rozhodně lepší než současnej stav.
no ja to tedy za ukrutne dobrej napad nepovazuji, ba naopak..

hlavni prioritiou mesta by melo byt vytvorit otevreny prostor pro lidi, nikoliv je zavrit do ohradek jako dobytek. myslel jsem si, ze era komunismu a jejich tycoidnich klandru vsude kde se da je konecne za nami..

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 18:23

Paulie píše:
Mapl píše:A nebo tramvajové ostrůvky na Biskupcové ohradit zábradlím jakotřeba na Floře. To by taky určitě pomohlo... :) 8-)
Docela dobrej nápad :!: .. ale ono je to takový polovičatý řešení,zase se budou dál lidi tlačit pod přijíždějící tramvaj.. Ale rozhodně lepší než současnej stav.
Právě a v nejhorším případě by se tam dala omezit rychlost tramvají. Ne? :) :shock:

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 03.1.2006 18:19

Mapl píše:A nebo tramvajové ostrůvky na Biskupcové ohradit zábradlím jakotřeba na Floře. To by taky určitě pomohlo... :) 8-)
Docela dobrej nápad :!: .. ale ono je to takový polovičatý řešení,zase se budou dál lidi tlačit pod přijíždějící tramvaj.. Ale rozhodně lepší než současnej stav.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 17:54

A nebo tramvajové ostrůvky na Biskupcové ohradit zábradlím jakotřeba na Floře. To by taky určitě pomohlo... :) 8-)

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 16:41

MOp píše:
Mapl píše:Udělal by se tam semafor s absolutní preferencí tramvají. Přechod pro chhodce by nebyl potřeba, když by tam byla celá polovina v podstatě pro ně a kolony by se nijak nezvětšovaly. :)
jen tak na okraj, myslím si, že by ti délka odbočovacích pruhů kolidovala s následující signalizací..
Možná jo, nejsem odborník, ale něco by se s tím dělat mělo. Je to tam fakticky oživot... Když můžu, projdu se na Ohradu.

MOp

Příspěvek od MOp » 03.1.2006 16:40

Mapl píše:Udělal by se tam semafor s absolutní preferencí tramvají. Přechod pro chhodce by nebyl potřeba, když by tam byla celá polovina v podstatě pro ně a kolony by se nijak nezvětšovaly. :)
jen tak na okraj, myslím si, že by ti délka odbočovacích pruhů kolidovala s následující signalizací..

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 16:17

dušan píše:
Mapl píše:Nj, to je pravda, ale s tou Biskupcovou by to fakt byl problém. Leda tak, jak jsem to říkal já. Svést auta na jednu polovinu a tramvaje na tu druhou polovinu celé vozovky. Pak by nástupiště mohla vypadat podobně jako na Průběžné např.! :)
dvojí přejíždění přes koleje by ti nevadilo?
Udělal by se tam semafor s absolutní preferencí tramvají. Přechod pro chhodce by nebyl potřeba, když by tam byla celá polovina v podstatě pro ně a kolony by se nijak nezvětšovaly. :)

Odpovědět