Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 11.1.2006 16:47

8750 píše:Už asi 2 měsíce tam je omezená rychlost, asi před týdnem trať na části blíže Olšanskému náměstí rozkopali a včera v noci proběhla výluka (předpokládám, že vyměňovali kolejnice a navařovali ty nové). Stejná výluia proběhne za 2 týdny.
BTW: Kdy naposledy proběhla její zásadní rekonstrukce? Můj typ je 197X - alespoň podle žalostného stavu, v němž se skoro celá trať nachází. :(

To bych řekl, později určitě ne.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 575
Registrován: 17.12.2005 14:54

Příspěvek od 8750 » 11.1.2006 16:36

Už asi 2 měsíce tam je omezená rychlost, asi před týdnem trať na části blíže Olšanskému náměstí rozkopali a včera v noci proběhla výluka (předpokládám, že vyměňovali kolejnice a navařovali ty nové). Stejná výluia proběhne za 2 týdny.
BTW: Kdy naposledy proběhla její zásadní rekonstrukce? Můj typ je 197X - alespoň podle žalostného stavu, v němž se skoro celá trať nachází. :(

Quetzalcoatl 62.245.95.21

Oprava?

Příspěvek od Quetzalcoatl 62.245.95.21 » 11.1.2006 14:41

Copak se nám to děje na Olšanském náměstí? Rozkopali trať, že z ní zbyly jen koleje...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 16.11.2005 11:47

P_V píše:Pobřežní povede na Švábky (přeložené západněji), kde se rozvětví do této ulice. K severní větvi Švábek se mimoúrovňovou křižovatkou napojí Libeňský most ze směru Holešovice a celé to vleze do tunelu podél synagogy, stanice metra, vynoří se za autobusovým nádrem (kde místo nádru bude nějaká kancelářská budova) a napojí na městský okruh za žel. viaduktem a na Vysočanskou radiálu. Jižní větev Švábek půjde přes Sokolovskou a bude sloužit jako její obchvat. Pokračuje ulicí Pod Plynojemem, pod rampou nájezdu na tu novou estakádu (ano, ten čerstvý násep se zas bude odvážet a nahrazovat mostem), podél žel. trati a pak buď na Sokolovskou proti pumpě, nebo tunelem pod žel. tratí na Českomoravskou, nebo oboje.
Tak tomu už rozumím, ale nejde tedy o tunel pod dnešní Pražskou strojírnou, proto jsem byl zmaten...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3575
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 16.11.2005 11:26

Petr píše:
XSC píše:No aby se Libeňák do té doby nerozpadl. Ta čtyřproudovka z Karlína na Palmovku má totiž vést tunelem vedle metra Palmovka, takže to není žádná rychlá stavba.
Prosím? Já všude četl o prostém povrchovém prodloužení Pobřežní ulice na Švábky....
Pobřežní povede na Švábky (přeložené západněji), kde se rozvětví do této ulice. K severní větvi Švábek se mimoúrovňovou křižovatkou napojí Libeňský most ze směru Holešovice a celé to vleze do tunelu podél synagogy, stanice metra, vynoří se za autobusovým nádrem (kde místo nádru bude nějaká kancelářská budova) a napojí na městský okruh za žel. viaduktem a na Vysočanskou radiálu. Jižní větev Švábek půjde přes Sokolovskou a bude sloužit jako její obchvat. Pokračuje ulicí Pod Plynojemem, pod rampou nájezdu na tu novou estakádu (ano, ten čerstvý násep se zas bude odvážet a nahrazovat mostem), podél žel. trati a pak buď na Sokolovskou proti pumpě, nebo tunelem pod žel. tratí na Českomoravskou, nebo oboje.

MOp

Příspěvek od MOp » 16.11.2005 10:51

Petr píše:
XSC píše:No aby se Libeňák do té doby nerozpadl. Ta čtyřproudovka z Karlína na Palmovku má totiž vést tunelem vedle metra Palmovka, takže to není žádná rychlá stavba.
Prosím? Já všude četl o prostém povrchovém prodloužení Pobřežní ulice na Švábky....
zrejme nejaka zmena spojena s protipovodnovymi opatrenimi. mozna bude zasypany tubus tvorit povodnovou hraz. nechme se prekvapit.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 16.11.2005 9:43

XSC píše:No aby se Libeňák do té doby nerozpadl. Ta čtyřproudovka z Karlína na Palmovku má totiž vést tunelem vedle metra Palmovka, takže to není žádná rychlá stavba.
Prosím? Já všude četl o prostém povrchovém prodloužení Pobřežní ulice na Švábky....

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1523
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 15.11.2005 18:32

Petr píše:
P_V píše:Současně s tím se plánuje zrušit Pražskou strojírnu, neb ta čtyřproudovka je schválně vedena středem továrního areálu (i když je okolo pusto prázdno).
Petr: Zůstane zachována předsazená odbočka?
Pražská strojírna se má stěhovat tak jako tak, aby nebala v zátopovém pásmu. Že však areál bude následně zbořen kvůli silnici je druhá strana mince.
Ano, předjízdná kolej bude zachována
No aby se Libeňák do té doby nerozpadl. Ta čtyřproudovka z Karlína na Palmovku má totiž vést tunelem vedle metra Palmovka, takže to není žádná rychlá stavba.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 15.11.2005 14:20

P_V píše:Současně s tím se plánuje zrušit Pražskou strojírnu, neb ta čtyřproudovka je schválně vedena středem továrního areálu (i když je okolo pusto prázdno).
Petr: Zůstane zachována předsazená odbočka?
Pražská strojírna se má stěhovat tak jako tak, aby nebyla v zátopovém pásmu. Že však areál bude následně zbořen kvůli silnici je druhá strana mince.
Ano, předjízdná kolej bude zachována
Naposledy upravil(a) Petr dne 16.11.2005 9:42, celkem upraveno 1 x.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3575
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 15.11.2005 13:32

Anonymous píše:
dušan píše:a to samé řekl i o Libeňském mostě - POMOC
Ten se prý má rekonstruovat až bude postavena čtyřproudovka z Karlína k Palmovce, aby bylo kudy vést odklon.
To jsem psal já. Současně s tím se plánuje zrušit Pražskou strojírnu, neb ta čtyřproudovka je schválně vedena středem továrního areálu (i když je okolo pusto prázdno).
Petr: Zůstane zachována předsazená odbočka?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1367
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 15.11.2005 13:24

Ono v rozpočtu taky není položka Rekonstrukce a modernizace tramvají, jako v minulých letech. Asi chtějí, aby DP tuhle záležitost financoval z vnitřních zdrojů. :evil:

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 15.11.2005 13:11

Anonymous píše:
dušan píše:a to samé řekl i o Libeňském mostě - POMOC
Ten se prý má rekonstruovat až bude postavena čtyřproudovka z Karlína k Palmovce, aby bylo kudy vést odklon.
tak to tedy POMÓÓÓÓÓC

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 15.11.2005 12:36

dušan píše:a to samé řekl i o Libeňském mostě - POMOC
Ten se prý má rekonstruovat až bude postavena čtyřproudovka z Karlína k Palmovce, aby bylo kudy vést odklon.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 15.11.2005 12:05

Gagarin píše:Ehm, když už tady klábosíte o Letenském tunelu, tak bych si dovolil podotknout, že Pavel Bém, primátor Hl.m.P. v rozhovoru o rozpočtu na rok 06 řekl, že "Štefánikův most není v havarijním stavu a proto se k rekonstrukci přikročí, až dle výsledků hospodažení MHMP v průběhu roku 2006". Čili, soudruzi, zase se ná to vodkládá.
On je drobný rozdíl mezi mostem a tramvajovou tratí včetně přilehlé křižovatky a ty v havarijním stavu jsou... Navíc rekonstrukci TT a křižovatky platí podnik zatímco mostu město (i když to jsou na počátku jedny a ty samé peníze...) Navíc kolejová konstrukce křižovatky Letenský tunel už je dokonce Pražskou strojírnou vyrobena....

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 15.11.2005 11:58

P_V píše:
Gagarin píše:Ehm, když už tady klábosíte o Letenském tunelu, tak bych si dovolil podotknout, že Pavel Bém, primátor Hl.m.P. v rozhovoru o rozpočtu na rok 06 řekl, že "Štefánikův most není v havarijním stavu a proto se k rekonstrukci přikročí, až dle výsledků hospodažení MHMP v průběhu roku 2006". Čili, soudruzi, zase se ná to vodkládá.
Soudím že se 3/4 roku bude vrtat ten vjezd do garáží na námrep při nerozkopaném Hlávkově mostě, a v roce 2007 se zas bude 3/4 roku rekonstruovat Hlávkův most.
a to samé řekl i o Libeňském mostě - POMOC

Odpovědět