Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 11.1.2006 21:26
MOp píše:8750 píše:40 let, to snad ne

To se divím, že vydržela pohromadě

I když je pravda, že kolejnice už byly za tu dobu x-krát vyměňované...
ano, trat v olsanske oslavi letos 40 let bez reko.
Takových v Praze moc není. Jojo povedla se jim ,ale k opravě je nyní nejvyšší čas, myslím.

-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2340
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 11.1.2006 21:07
náhodou, na ty dlouhý léta je to proti odporným BKV nádhera. a navíc se to dá relativně operativně flikovat, zatímco fikování panelů zabere často několik týdnů (např. letos bělohorská - efekt nulový).
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 11.1.2006 20:48
8750 píše:40 let, to snad ne

To se divím, že vydržela pohromadě

I když je pravda, že kolejnice už byly za tu dobu x-krát vyměňované...
ano, trat v olsanske oslavi letos 40 let bez reko.
-
8750
- Uživatel
- Příspěvky: 578
- Registrován: 17.12.2005 14:54
- Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92
Příspěvek
od 8750 » 11.1.2006 20:35
Radek píše:8750 píše:
BTW: Kdy naposledy proběhla její zásadní rekonstrukce? Můj typ je 197X - alespoň podle žalostného stavu, v němž se skoro celá trať nachází.

1966, pokud se nemýlím

40 let, to snad ne

To se divím, že vydržela pohromadě

I když je pravda, že kolejnice už byly za tu dobu x-krát vyměňované...
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1467
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 11.1.2006 17:32
8750 píše:
BTW: Kdy naposledy proběhla její zásadní rekonstrukce? Můj typ je 197X - alespoň podle žalostného stavu, v němž se skoro celá trať nachází.

1966, pokud se nemýlím

-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 11.1.2006 16:47
8750 píše:Už asi 2 měsíce tam je omezená rychlost, asi před týdnem trať na části blíže Olšanskému náměstí rozkopali a včera v noci proběhla výluka (předpokládám, že vyměňovali kolejnice a navařovali ty nové). Stejná výluia proběhne za 2 týdny.
BTW: Kdy naposledy proběhla její zásadní rekonstrukce? Můj typ je 197X - alespoň podle žalostného stavu, v němž se skoro celá trať nachází.

To bych řekl, později určitě ne.
-
8750
- Uživatel
- Příspěvky: 578
- Registrován: 17.12.2005 14:54
- Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92
Příspěvek
od 8750 » 11.1.2006 16:36
Už asi 2 měsíce tam je omezená rychlost, asi před týdnem trať na části blíže Olšanskému náměstí rozkopali a včera v noci proběhla výluka (předpokládám, že vyměňovali kolejnice a navařovali ty nové). Stejná výluia proběhne za 2 týdny.
BTW: Kdy naposledy proběhla její zásadní rekonstrukce? Můj typ je 197X - alespoň podle žalostného stavu, v němž se skoro celá trať nachází.

-
Quetzalcoatl 62.245.95.21
Příspěvek
od Quetzalcoatl 62.245.95.21 » 11.1.2006 14:41
Copak se nám to děje na Olšanském náměstí? Rozkopali trať, že z ní zbyly jen koleje...
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 1970
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 16.11.2005 11:47
P_V píše:Pobřežní povede na Švábky (přeložené západněji), kde se rozvětví do této ulice. K severní větvi Švábek se mimoúrovňovou křižovatkou napojí Libeňský most ze směru Holešovice a celé to vleze do tunelu podél synagogy, stanice metra, vynoří se za autobusovým nádrem (kde místo nádru bude nějaká kancelářská budova) a napojí na městský okruh za žel. viaduktem a na Vysočanskou radiálu. Jižní větev Švábek půjde přes Sokolovskou a bude sloužit jako její obchvat. Pokračuje ulicí Pod Plynojemem, pod rampou nájezdu na tu novou estakádu (ano, ten čerstvý násep se zas bude odvážet a nahrazovat mostem), podél žel. trati a pak buď na Sokolovskou proti pumpě, nebo tunelem pod žel. tratí na Českomoravskou, nebo oboje.
Tak tomu už rozumím, ale nejde tedy o tunel pod dnešní Pražskou strojírnou, proto jsem byl zmaten...
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 3795
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 16.11.2005 11:26
Petr píše:XSC píše:No aby se Libeňák do té doby nerozpadl. Ta čtyřproudovka z Karlína na Palmovku má totiž vést tunelem vedle metra Palmovka, takže to není žádná rychlá stavba.
Prosím? Já všude četl o prostém povrchovém prodloužení Pobřežní ulice na Švábky....
Pobřežní povede na Švábky (přeložené západněji), kde se rozvětví do této ulice. K severní větvi Švábek se mimoúrovňovou křižovatkou napojí Libeňský most ze směru Holešovice a celé to vleze do tunelu podél synagogy, stanice metra, vynoří se za autobusovým nádrem (kde místo nádru bude nějaká kancelářská budova) a napojí na městský okruh za žel. viaduktem a na Vysočanskou radiálu. Jižní větev Švábek půjde přes Sokolovskou a bude sloužit jako její obchvat. Pokračuje ulicí Pod Plynojemem, pod rampou nájezdu na tu novou estakádu (ano, ten čerstvý násep se zas bude odvážet a nahrazovat mostem), podél žel. trati a pak buď na Sokolovskou proti pumpě, nebo tunelem pod žel. tratí na Českomoravskou, nebo oboje.
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 16.11.2005 10:51
Petr píše:XSC píše:No aby se Libeňák do té doby nerozpadl. Ta čtyřproudovka z Karlína na Palmovku má totiž vést tunelem vedle metra Palmovka, takže to není žádná rychlá stavba.
Prosím? Já všude četl o prostém povrchovém prodloužení Pobřežní ulice na Švábky....
zrejme nejaka zmena spojena s protipovodnovymi opatrenimi. mozna bude zasypany tubus tvorit povodnovou hraz. nechme se prekvapit.
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 1970
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 16.11.2005 9:43
XSC píše:No aby se Libeňák do té doby nerozpadl. Ta čtyřproudovka z Karlína na Palmovku má totiž vést tunelem vedle metra Palmovka, takže to není žádná rychlá stavba.
Prosím? Já všude četl o prostém povrchovém prodloužení Pobřežní ulice na Švábky....
-
XSC
- Uživatel
- Příspěvky: 1554
- Registrován: 19.11.2004 21:38
- Bydliště: 8,24,B
Příspěvek
od XSC » 15.11.2005 18:32
Petr píše:P_V píše:Současně s tím se plánuje zrušit Pražskou strojírnu, neb ta čtyřproudovka je schválně vedena středem továrního areálu (i když je okolo pusto prázdno).
Petr: Zůstane zachována předsazená odbočka?
Pražská strojírna se má stěhovat tak jako tak, aby nebala v zátopovém pásmu. Že však areál bude následně zbořen kvůli silnici je druhá strana mince.
Ano, předjízdná kolej bude zachována
No aby se Libeňák do té doby nerozpadl. Ta čtyřproudovka z Karlína na Palmovku má totiž vést tunelem vedle metra Palmovka, takže to není žádná rychlá stavba.
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 1970
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 15.11.2005 14:20
P_V píše:Současně s tím se plánuje zrušit Pražskou strojírnu, neb ta čtyřproudovka je schválně vedena středem továrního areálu (i když je okolo pusto prázdno).
Petr: Zůstane zachována předsazená odbočka?
Pražská strojírna se má stěhovat tak jako tak, aby nebyla v zátopovém pásmu. Že však areál bude následně zbořen kvůli silnici je druhá strana mince.
Ano, předjízdná kolej bude zachována
Naposledy upravil(a)
Petr dne 16.11.2005 9:42, celkem upraveno 1 x.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 3795
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 15.11.2005 13:32
Anonymous píše:dušan píše:a to samé řekl i o Libeňském mostě - POMOC
Ten se prý má rekonstruovat až bude postavena čtyřproudovka z Karlína k Palmovce, aby bylo kudy vést odklon.
To jsem psal já. Současně s tím se plánuje zrušit Pražskou strojírnu, neb ta čtyřproudovka je schválně vedena středem továrního areálu (i když je okolo pusto prázdno).
Petr: Zůstane zachována předsazená odbočka?