KM píše:A přece se točí.
Jan Perner 17,18-21,25, tedy 247min., SC511 18,26-21,55 tedy 209min, rozdíl 38 min. na 358km tzn. minuta na 9km. Myslíš že se to neušetří ostřejšími rozjezdy, větší pozorností při stavění vlakové cesty (aby skutečně nikde nejel na odbočnou), rychlejším odbavením ve stanicích (výpravčí už na něj bude čekat na nástupišti a ne že se teprve k vlaku vydá když zastaví).
Jinak souhlas, asi nemůžou být v soupravě B-čka
Je to rozdíl 40 km za hodinu to skutečně možné neni. Počítal jsem to. Průměrná rychlost v
úseku Praha Kolín:
IC 501 Pendolino (160 km/h) 104 km/h
EC 121 Košičan (160 km/h, řada 151) 95 km/h
R 425 Laborec (120 km/h, řada 150, ale maximální povolená rychlost 120km/h) 76 km/h
což rozdíl je asi 30 km/h, skutečně se musely posunout jízdí doby neni možné to udělat, technická vybavenost lokomotivy to nedovolí, jaktože IC se 151 (160 km/h) to ujede za 4 hodiny a IC se 163 (120 km/h) 3 a půl. A tyhle vlaky nikde nejezdí odbočkou všechny jsou v nejvyšší kategorii. Kategorie TEEM už neexistuje, tkaže nic víc než EC oficiálně není. Protože kdyby to možné bylo, tak EC vlaky v klasice nejezdí mezi Prahou a Ostravou 4 hodiny ale třeba 3 a 40 minut. Proč by se, pokud to umožňuje řada 163, prováděly rekonstrukce řad 150 na 151.