T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Příspěvek od MOp » 30.1.2006 11:21

fricoolinek2 píše:Takže na 3 budou za chvíli 2 poršetrácký pořadí ?

Už se začne garantovat NP pořadí ?
nemuze se garantovat, dokud je zkusebni provoz s cestujicimi. ten zkonci az nekdy v cervnu. zda budou obe na lince 3 netusim..

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 30.1.2006 11:02

MOp píše:8300 - nevim, rekl bych, ze jeste ne..

9112 - jeste nema prukaz technicke zpusobilosti. otazka pouze minimalniho poctu dni, ocekava se to co nejdrive..
Takže na 3 budou za chvíli 2 poršetrácký pořadí ?

Už se začne garantovat NP pořadí ?

MOp

Příspěvek od MOp » 30.1.2006 10:52

Peter píše:dnes na zkusebce na nadr.branik 8476 se zakrytovanymi koly...
tak to vypada, ze krytovani zacina byt standard..

Peter

Příspěvek od Peter » 30.1.2006 10:33

dnes na zkusebce na nadr.branik 8476 se zakrytovanymi koly...

MOp

Příspěvek od MOp » 30.1.2006 0:14

Kalič píše:Už jezdí vůz 8300 na pravidelnejch linkách?, a i když to sem nepatří, ale abych nemusel psát 2 příspěvky už byla 14T 9112 na zkušebkách?
8300 - nevim, rekl bych, ze jeste ne..

9112 - jeste nema prukaz technicke zpusobilosti. otazka pouze minimalniho poctu dni, ocekava se to co nejdrive..

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 30.1.2006 0:01

Už jezdí vůz 8300 na pravidelnejch linkách?, a i když to sem nepatří, ale abych nemusel psát 2 příspěvky už byla 14T 9112 na zkušebkách?

DavidD

Příspěvek od DavidD » 29.1.2006 18:43

Pepa píše:Tak musim dát za pravdu, že zakrytovaná byla a nebo ji zadělali později už si to fakt nevybavuju jak vypadala, ale dneska se mi donesla zpráva že 8475 je opravdu zakrytovaná tč. na 10.koleji v KO.
Neměl by někdo foto?

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 29.1.2006 0:18

Tak musim dát za pravdu, že zakrytovaná byla a nebo ji zadělali později už si to fakt nevybavuju jak vypadala, ale dneska se mi donesla zpráva že 8475 je opravdu zakrytovaná tč. na 10.koleji v KO.

Uživatelský avatar
Jan
Uživatel
Příspěvky: 100
Registrován: 03.2.2004 16:01
Bydliště: Hodkovičky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan » 23.1.2006 20:03

Pepa píše:8475 to určitě nebyla tu jsem dneska viděl na Kubáni v cca 8:30 a zakrytovaná nebyla :wink:
To by mě zajímalo, co to bylo. Bylo to kolem 10:00 na černém koni. Dost mě to zarazilo.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 23.1.2006 19:28

8475 to určitě nebyla tu jsem dneska viděl na Kubáni v cca 8:30 a zakrytovaná nebyla :wink:

MOp

Re: 8474

Příspěvek od MOp » 23.1.2006 19:09

Jan píše:Dnes byla 8474 na zkušební jízdě do Modřan. Měla zakrytovaná kola, tak jako 8151. Číslo začínalo na 84__ na 100%.
to spis 8475 nebo lepe 8174. vuz 8474 je jiz predan v kobylisich.. http://prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyo ... 74-001.jpg

Uživatelský avatar
Jan
Uživatel
Příspěvky: 100
Registrován: 03.2.2004 16:01
Bydliště: Hodkovičky
Kontaktovat uživatele:

8474

Příspěvek od Jan » 23.1.2006 19:04

Dnes byla 8474 na zkušební jízdě do Modřan. Měla zakrytovaná kola, tak jako 8151. Číslo začínalo na 84__ na 100%.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 21.1.2006 18:02

8474 je již v KO a má roletku, pokusim se zítra dodat foto.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 20.1.2006 14:03

Fořtík píše:No nevím, ale lze předpokládat, že je to vetřelec - digitál mezi analogy. :lol: Ale vzhledem k tomu, že se mají analogy digitalizovat, tak to není žádný hendikep.
8300 je sériová modernizace na typ T3R.P, od zbytku pankráckých tramvají se liší pouze lištou na síťce náporového větrání (na vozech tušim 8468 a výš). Použita je opět klasická digitální TV Progress a číslo 8300 má jen z toho důvodu, že mu bylo slíbeno už v roce 2000. Spojovat jej lze s jakýmkoliv T3R.P bez ohledu na analogovou či digitální Progress, zkrátka od ostatních jej odlišuje skutečně jen ta lišta a minulost. Při použití dvojice s kombinovanou výzbrojí se stane jen to, že digitál se plynuleji rozjede (ofšem stále hraje velkou roli řidič, dobrá věc je tlačítko ČB). Jinak se neděje nic. O digitalizaci analogů si můžeš nechat zdát, původně se plánovalo umístění těchto Progressek do reko KT, ale tam jsou, jak známo, již také digitální. Analogové výzbroje by tak neměly využití, což je pochopitelně kravina.
Tímto považuji diskuzi o odlišnostech vozu 8300 za uzavřenou.
Btw. Už jsem ho ve vozovně hledal, ale nenašel, dokonce ani v depu nevědí, že by už byl přidělen. Že by b***el, nebo reklamace? A nebo snad kachna? :lol:

DavidD

Příspěvek od DavidD » 19.1.2006 20:44

Phabbey píše:Když je 8300 digitál, bude možné jej spřahovat s analogovou 8301 (tuším, že mj. proto dostala toto číslo, alespoň se tu něco podobného říkalo)?
Myslím, že otázka spřahování analog-digitál už se tu řešila, ale snad mi odpustíte tu trošku lenosti :) :oops:
Jo, daj se spřahovat spolu. Jen to trochu víc hází než normálně ale jede to.

Odpovědět