T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Pokud mohu brát jako věrohodný zdroj informací zde zveřejněnou fotku (mimochodem, nějak "rozšlápnutá"), tak:
- mi přijde zvláštní (trochu zbytečné) mít čela s lepenými skly a ostatek jen v gumě. Ano, bude snadnější oprava vysklených výplní, ale to, že okolo všechno hnije se zamlčovat nemusí.
- sedadla: bude jich takto více, než je u T3 v Pze běžné, že? Toho prvého za řidičem bych se nebál. Určitě bude pro "******"ZDE BYLO HANLIVÉ SLOVO OZNAČUJÍCÍ POSTIŽENÉ SPOLUOBČANY - TO TOLEROVAT NEBUDU!!!! moderátor Dušan ,takže my "normální", 190 cm vysocí nemusíme řvát.
- nemít to na ruku je zhovadilost. Ale Praha je Praha
- soupravy: je více možností: buď ve stylu Liberec - wana+RPčko, nebo solo (OVa) a nebo solo a čekat a doufat na 3wanu Je to prašť, jak uhoď, prostě metr délky na vagon neschováš...
A s výškou oken: Lepší je mít lepená. Horní hranu sice moc neposune, ale spodní ano = prosvětlí interiér. Viz. příloha...
- mi přijde zvláštní (trochu zbytečné) mít čela s lepenými skly a ostatek jen v gumě. Ano, bude snadnější oprava vysklených výplní, ale to, že okolo všechno hnije se zamlčovat nemusí.
- sedadla: bude jich takto více, než je u T3 v Pze běžné, že? Toho prvého za řidičem bych se nebál. Určitě bude pro "******"ZDE BYLO HANLIVÉ SLOVO OZNAČUJÍCÍ POSTIŽENÉ SPOLUOBČANY - TO TOLEROVAT NEBUDU!!!! moderátor Dušan ,takže my "normální", 190 cm vysocí nemusíme řvát.
- nemít to na ruku je zhovadilost. Ale Praha je Praha
- soupravy: je více možností: buď ve stylu Liberec - wana+RPčko, nebo solo (OVa) a nebo solo a čekat a doufat na 3wanu Je to prašť, jak uhoď, prostě metr délky na vagon neschováš...
A s výškou oken: Lepší je mít lepená. Horní hranu sice moc neposune, ale spodní ano = prosvětlí interiér. Viz. příloha...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Kvuli spojovani do dvojic s T3R.P se nemusi delat socka. Jedinna podminka je, aby mela progress.pawel píše:taky bohužel v praze očekávám sockawany qůli spojování do dvojic s T3RP(V). příkladem zastávky, kterou doopravdy nelze prodloužit, je třeba pohořelec dc. Ostatní stanice na "hradní" trati jsou ok.
Pokud by nesla na zadni celo bulwy dat zasuvka, jako maji prazske T3R.P, tak neni problem dat na vybrane T3R.P zasuvky ke sprahlum, jako maji Ostravske wany.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Už je jedno vozidlo na které bude nová kastle jasné. Do 14 dnů opustí vozovnu strašniceNeral píše:Tak to je jednoduché, wany můžou jezdit jako sóla na d-2. (Důchodci co jezdí do Vojenské nemocnice by měli radost ) A potom třeba na d-15, to je taky blízko...
Ale jinak by mě zajímalo, jak to s nima teda vypadá, kdy by měly reálně nahradit T3R.PV...
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
8681 píše:Podle mě by mohly wany jezdit na linkách, kde jezdí solo vozy
Tak to je jednoduché, wany můžou jezdit jako sóla na d-2. (Důchodci co jezdí do Vojenské nemocnice by měli radost ) A potom třeba na d-15, to je taky blízko...jara píše:A vany pujdou do Vokovic
Ale jinak by mě zajímalo, jak to s nima teda vypadá, kdy by měly reálně nahradit T3R.PV...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Všechno jde když se chce. A prodloužit stanici o 2 metry. Tak co nebudou auta mít tolik prostorupawel píše:taky bohužel v praze očekávám sockawany qůli spojování do dvojic s T3RP(V). příkladem zastávky, kterou doopravdy nelze prodloužit, je třeba pohořelec dc. Ostatní stanice na "hradní" trati jsou ok.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
jo přesně tak je to myšleno. Přestanou se dodávat nové kastle normál. A začnou chodit nízkopodlažníizzy píše:Ja mam spis pocit ze DP pujde ve stopach liberce a asi to nebude hromadne zwanizovani ale klasicke reko s progressem pouze s tim kdyz bude kastla nepouzitelne rozezrana nebude z toho T3R.P ale T3R.PVN...takze asi jediny co se zmeni budou kastle VarCB3 za VarCB3LF...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Délka
No to je docela zajimavé. Ale podle mě a podle toho jak jsem se bavil s lidma kteří jezdí s tramvají tak to není uplně stejný řízení na ruku jako na nohu. Měl by se mezi tím dělat rozdíl.adam_r píše:Podle soucasne upravy drazniho zakona maji vsichi drzitele ridicaku na tramvaj opravneni jezdit s jakymkoliv typem tramvaje na uzemi CR (je to tak pul roku stara aktualita) => Zalezi pouze na provozovateli, jak se s tim vyporada.
Re: Délka
Je o metr delsi, nez T3. Souprava 2 wan je o metr delsi, nez 2xT6, Souprava wana+t3 ma stejnou delku jako 2xT6. Pokud se udela s progressem, tak neni problem udelat upravu zasuvek tak, aby bylo mozne spojovat wana+T3R.P Argument, ze by to vypadalo osklive na soto-fotkach neberu.itelv píše:Chápu z obrázku správně, že by to bylo s touhle kastlí delší? Nevíte o kolik? Šlo by je spojovat do souprav?
Podle soucasne upravy drazniho zakona maji vsichi drzitele ridicaku na tramvaj opravneni jezdit s jakymkoliv typem tramvaje na uzemi CR (je to tak pul roku stara aktualita) => Zalezi pouze na provozovateli, jak se s tim vyporada.jara píše:U nás v DP Praha je problém s tím že nechtějí moc na ruku. Protože každej řidič nemá papíry na ruční řízení. Prej by se muselo zaučit spousta řidičů. Prostě DP praha