T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
Příspěvky: 88
Registrován: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od itelv » 11.2.2006 21:06

Nejezdila z Florence do Hloubětína spíš 15? Jezdíval jsem tam v 89 a pamatuju si (možná blbě) 15 :)

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 11.2.2006 20:38

Afenot píše:V současnosti jezdí ze Smíchovského nádraží na Sídliště Barrandov, ale jen v ranní špičce.
Pred otevrenim metra B - usek Florenc - Ceskomoravska jezdila z Florence do Hloubetina/Cerneho Mostu. Presnou trasu si nepamatuji.

Trasu linky 13 z roku 1948 muzes videt napr. zde:
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/ruzne/ ... tram-2.jpg

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 11.2.2006 19:55

Jabberwocky píše:No prosím, pak to má fungovat, když si s tím švec hraje!!! ;-)
Mimochodem, jezdila někdy v Praze linka 13?
V současnosti jezdí ze Smíchovského nádraží na Sídliště Barrandov, ale jen v ranní špičce.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 11.2.2006 19:51

No prosím, pak to má fungovat, když si s tím švec hraje!!! ;-)
Mimochodem, jezdila někdy v Praze linka 13?

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 11.2.2006 19:39

Když se nudíš na konečné, tak se dá zabavit i jinak :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 11.2.2006 19:27

když se budeš na konečný nudit tak proč ne :wink:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 11.2.2006 18:11

je to vůbec souprava? 8-) myslím,že s cestujícími tady nikdy T6 s oběma ptg nevyjela.

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Isidor » 11.2.2006 17:59


Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 11.2.2006 17:15

Uz to tady vysvetloval PvvS ale jednou pro vzdy:
Vsude krome Brna muzou jezdit dvojice vozu T6 na jeden sberac nebot je mezi nimi silove propojeni 600V kabelem...v Brne jelikoz byly T6 dodany nejpozdeji a DU nepovolil silove propojeni musi jezdit vozy na oba sberace a kazdy si bere stavu sam...tot vse...jinak abych vam trosku popletl hlavu tady je dukaz ze i v Praze to jde na dva(i kdyz nevim proc tomu tak bylo):
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayi ... fullsize=1
Naposledy upravil(a) izzy dne 11.2.2006 18:16, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 11.2.2006 15:30

presneji v brne jezdi t6 pouze na oba , vyjimka jsou poruchy

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 11.2.2006 15:27

Tak v Brně jezdí T6A5 i na oba:
http://www.mhdcr.biz/tram/brno/1205.jpg

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 11.2.2006 12:00

nevim, ale podhozeni se da krasne blokovat casovym rele (20 sekund) , a to aby se nejelo jizdou pres kontakt se obchazi jednou diodou navic. Oboji bylo v brne aplikovany na vexlch uz nekdy koncem 70 let. pak neni co resit

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 11.2.2006 7:07

je super, že se někdo trefí zadním PTG na kontakt - ale nechápu, k čemu mu to bude, když si jí nepřehodí a může se klidně podhodit i bez jízdy - signál výhybka 1 ani výhybka 0 se přes kabel/spřáhlo nepřenesou!
takže tyhle teorie fakt není nutné řešit, holt máme díky tomu černé PTG a střechy

samozřejmě pokud bude rádio všude, dá se o tom uvažovat (ale vzhledem k tomu, že v Praze je víc než rok vypnuté a nikdo s tím nic nedělá, tak se toho asi nedožijeme)
snad to nikdo neprosadí - kromě kontaktů na přehození výhybek jsou na troleji ještě úsekové děliče (sekce) a těch je dost a myslet si na PTG druhého vozu je otrava, musíš si dát větší rezervu abys to 100% trefil a to zdržuje

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 10.2.2006 23:10

len pre info na slovensku idu vyhybky stale ci uz je zadny zberac/predny alebo obidva zdvyhnute :D

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 10.2.2006 22:19

adam_r píše:Blokovani vyhybek by v Praze fungovalo i na zadni smetak. Nejvetsi problem by bylo se 'trefit' zadnim smetakem na staveci kontakt a neprojet ho se zadanou jizdou (= v lepsim pripade spaleni pojistky, v horsim vyhybky) (..)
To jsem si taky myslel, ale pokročilý řidič prý zadním PTG trefí kontakt plus mínus metr. Problémem by spíš bylo umístění kontaktů, třeba na zastávce před křižovatkou - je třeba počítat s tím, že starší typy vozů budou nadosmrti jezdit na všechny sběrače. Řešení bych viděl ve spolehlivém radiovém přestavování výhybek..

Odpovědět