Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
DavidD
- Uživatel
- Příspěvky: 1624
- Registrován: 10.5.2006 17:36
Příspěvek
od DavidD » 14.5.2006 12:30
No osobně bych asi tam namontoval ty dveře R.PV ale až by byly na skladě dveře na R.P tak bych to předělal zpátky ale nevěřim že tomu tak bude.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6712
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 14.5.2006 12:24
Asi po nějaké nehodě zrovna R.P dveře nebyly na skladě, odstavíme kvůli tomu vůz na pár dní z provozu, nebo použijem velmi velmi podobný dveře na R.PV???
-
DavidD
- Uživatel
- Příspěvky: 1624
- Registrován: 10.5.2006 17:36
Příspěvek
od DavidD » 14.5.2006 12:08
Tak jsem jel 8415 včera na 12 a koukal jsem že první dveře má jako maj T3R.PV a 2.+3. má klasické,nechápu proč se takový patvary dělaj?Vypadá to dost hrozně a to i z venku!
-
Martin
Příspěvek
od Martin » 13.5.2006 18:51
Nová čísla přestaveb na vozy T3R.P (bez záruky)
6976...8503
6875...8504
6898...8505
6955...8506
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 24.4.2006 10:11
6432 píše:No díky zaplentování nejnovějších R.P se to velmi prolíná. Kromě rozdílných čísel (81xx 84xx) jsou to bráškové...
Až na ten typ uchycení plent...
-
6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Příspěvek
od 6432 » 24.4.2006 9:32
Tombus píše:Jsme v tématu o T3R.P, jen ty jaxi neumíš číst.
No díky zaplentování nejnovějších R.P se to velmi prolíná. Kromě rozdílných čísel (81xx 84xx) jsou to bráškové...
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 23.4.2006 23:47
m@rtin píše:Ikdyž to sem nepatří, tak ví někdo, jestli byla opce na dalších 40 kusů 14T podepsána jako definitivní nebo se stále jedná jen o opci? V tom článku Jílek tvrdí, že je objednáno 60 kusů, čemuž nevěřím. Opce není přeci objednávka.
Když Magistrát přislíbí, že se na to uvolní peníze - tak ta opce na poršetry prý uplatněna bude. Zatím nebyla. A je na to čas do ledna příštího roku...
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 23.4.2006 23:06
jojo být na 22 T6, turisti by ušetřili spoustu času a vystupovali správně na pražském hradě... protože z T3 vestoje zkrátka ten hrad neuvidí
jinak mně by se taky líbila stokrát víc wana v podobě T6 (ostatně jsem si ji namaloval už před téměř deseti lety, ten "výkres" mám pořád někde schovanej:)), ale myslím, že nemá smysl to řešit, je to záležitost čistě subjektivní..
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 23.4.2006 17:00
az na to ze by se musela znovu schvalovat cela skrin . Navic T6 maji proti T3 jeden zasadni bezpecnostni nedostatek. Ridic sedi primo na podlazem, coz v pripade nehody jde o nohy, V pripade T3 je na stupinku, ktery leccos zachrani.
A ty velky proskleny okna nejsou v lete zadna slast. Ani tonovani nezabrani jejich rozpaleni a saani tepal do interieru.
-
Marek B.
- Uživatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 17.6.2004 14:40
- Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae
Příspěvek
od Marek B. » 23.4.2006 13:57
Když už se budou dělat wany, tak bych jim nedával novou kastli se starým designem, a to z důvodu, že my i průměrně vysocí lidé z ní, když stojíme vydíme akorát na chodník. Horní hrana oken je prostě moc nízko a taková ty nadokénka jako u Šm 11 se nerealizovala a realizovat nebudou. Proto bych tam dal skříň T6-ovou. Ta tento problém nemá + T6 jsou hezčí a to znízkopodlažnění veprostřed se mi na ně hodí mnohem víc. U T3-ek je to už takové zparchantělé. Za chvilku bychom tímto modernisačním úsilím dělali 100% nízkopodlažní T3. Tím předěláním na T6 by to alespoň opticky vypadalo moderněji.
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 23.4.2006 11:35
V úterý byla na zkušebkách v Modřanech 8485.
-
Tombus
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 02.12.2003 21:04
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tombus » 23.4.2006 11:31
Jsme v tématu o T3R.P, jen ty jaxi neumíš číst.
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 23.4.2006 0:24
MOp píše:foto nemas?
MOp, zapomněl si upozornit, že nejsme v sekci o R.P ale o R.PV... To ale jen pro pořádek, hlavně v tom nikdo nehledejte nějaký popichování...
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 22.4.2006 23:39
Kalič píše:Dnes na zkušebních jízdách v Modřanech T3R.P 8486
Tak tu jsem viděl asi ráno (8:45) na Průběžné jela z Hostíku směr Kubáň, bohužel číslo jsem neviděl a na boku ho ještě neměla, pouze na čelech.
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 22.4.2006 22:28
Kalič píše:Bohužel,
, ale příští tejden by mohla bejt v provozu né?
těžko, ještě tak 14 dní po dodání do vozovny nemá papíry.. a neviděl jsem ani soupravu 8482+8483..