T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 14.5.2006 12:30

No osobně bych asi tam namontoval ty dveře R.PV ale až by byly na skladě dveře na R.P tak bych to předělal zpátky ale nevěřim že tomu tak bude.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6712
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 14.5.2006 12:24

Asi po nějaké nehodě zrovna R.P dveře nebyly na skladě, odstavíme kvůli tomu vůz na pár dní z provozu, nebo použijem velmi velmi podobný dveře na R.PV???

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 14.5.2006 12:08

Tak jsem jel 8415 včera na 12 a koukal jsem že první dveře má jako maj T3R.PV a 2.+3. má klasické,nechápu proč se takový patvary dělaj?Vypadá to dost hrozně a to i z venku!

Martin

Příspěvek od Martin » 13.5.2006 18:51

Nová čísla přestaveb na vozy T3R.P (bez záruky)
6976...8503
6875...8504
6898...8505
6955...8506

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 24.4.2006 10:11

6432 píše:No díky zaplentování nejnovějších R.P se to velmi prolíná. Kromě rozdílných čísel (81xx 84xx) jsou to bráškové... :lol:
Až na ten typ uchycení plent...

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 24.4.2006 9:32

Tombus píše:Jsme v tématu o T3R.P, jen ty jaxi neumíš číst.
No díky zaplentování nejnovějších R.P se to velmi prolíná. Kromě rozdílných čísel (81xx 84xx) jsou to bráškové... :lol:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 23.4.2006 23:47

m@rtin píše:Ikdyž to sem nepatří, tak ví někdo, jestli byla opce na dalších 40 kusů 14T podepsána jako definitivní nebo se stále jedná jen o opci? V tom článku Jílek tvrdí, že je objednáno 60 kusů, čemuž nevěřím. Opce není přeci objednávka.
Když Magistrát přislíbí, že se na to uvolní peníze - tak ta opce na poršetry prý uplatněna bude. Zatím nebyla. A je na to čas do ledna příštího roku...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.4.2006 23:06

jojo být na 22 T6, turisti by ušetřili spoustu času a vystupovali správně na pražském hradě... protože z T3 vestoje zkrátka ten hrad neuvidí 8-)

jinak mně by se taky líbila stokrát víc wana v podobě T6 (ostatně jsem si ji namaloval už před téměř deseti lety, ten "výkres" mám pořád někde schovanej:)), ale myslím, že nemá smysl to řešit, je to záležitost čistě subjektivní..

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 23.4.2006 17:00

az na to ze by se musela znovu schvalovat cela skrin . Navic T6 maji proti T3 jeden zasadni bezpecnostni nedostatek. Ridic sedi primo na podlazem, coz v pripade nehody jde o nohy, V pripade T3 je na stupinku, ktery leccos zachrani.
A ty velky proskleny okna nejsou v lete zadna slast. Ani tonovani nezabrani jejich rozpaleni a saani tepal do interieru.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 23.4.2006 13:57

Když už se budou dělat wany, tak bych jim nedával novou kastli se starým designem, a to z důvodu, že my i průměrně vysocí lidé z ní, když stojíme vydíme akorát na chodník. Horní hrana oken je prostě moc nízko a taková ty nadokénka jako u Šm 11 se nerealizovala a realizovat nebudou. Proto bych tam dal skříň T6-ovou. Ta tento problém nemá + T6 jsou hezčí a to znízkopodlažnění veprostřed se mi na ně hodí mnohem víc. U T3-ek je to už takové zparchantělé. Za chvilku bychom tímto modernisačním úsilím dělali 100% nízkopodlažní T3. Tím předěláním na T6 by to alespoň opticky vypadalo moderněji.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 23.4.2006 11:35

V úterý byla na zkušebkách v Modřanech 8485.

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 23.4.2006 11:31

Jsme v tématu o T3R.P, jen ty jaxi neumíš číst.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 23.4.2006 0:24

MOp píše:foto nemas? :-(
MOp, zapomněl si upozornit, že nejsme v sekci o R.P ale o R.PV... To ale jen pro pořádek, hlavně v tom nikdo nehledejte nějaký popichování... :wink:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 22.4.2006 23:39

Kalič píše:Dnes na zkušebních jízdách v Modřanech T3R.P 8486
Tak tu jsem viděl asi ráno (8:45) na Průběžné jela z Hostíku směr Kubáň, bohužel číslo jsem neviděl a na boku ho ještě neměla, pouze na čelech.

MOp

Příspěvek od MOp » 22.4.2006 22:28

Kalič píše:Bohužel, :-(, ale příští tejden by mohla bejt v provozu né?
těžko, ještě tak 14 dní po dodání do vozovny nemá papíry.. a neviděl jsem ani soupravu 8482+8483..

Odpovědět