T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 17.5.2006 21:28

8681 píše:no je alePražští šotouši si o tomhle nejspíš mohou jenom nechat zdát, že tohle někdy vyjede do pražských ulic :roll:
my se budem asi muset spokojit se sockami :evil:
No to máš asi pravdu, ale i socky jsou lepší než nic.

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 17.5.2006 21:25

Ostravák píše:No není to krása?
no je alePražští šotouši si o tomhle nejspíš mohou jenom nechat zdát, že tohle někdy vyjede do pražských ulic :roll:
my se budem asi muset spokojit se sockami :evil:

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 17.5.2006 21:13

No není to krása?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 17.5.2006 20:35

I.am.good píše:Chlapi, uděláme petici - že chceme prodat ty 60ti megový brusy a místo toho chceme waničky :) Akorát teda nevím, co tu všichni máte proti designu T3, i v dnešní době je to líbivé, prostě arch. Kardaus skutečně navrhl nadčasový design. A pakliže by teda toto bylo odsouzeno skutečně už k zániku, tak bych se přikláněl k arch. Kotasovi, viz vůz 8205 - nádherná tramvaj.
Stím designem souhlasím, ale aby se prodaly brusy a pokračovala s wanama, tak by musely mít design minimálně od Ferrari. To by byly titulky v novinách...

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 17.5.2006 20:25

Chlapi, uděláme petici - že chceme prodat ty 60ti megový brusy a místo toho chceme waničky :) Akorát teda nevím, co tu všichni máte proti designu T3, i v dnešní době je to líbivé, prostě arch. Kardaus skutečně navrhl nadčasový design. A pakliže by teda toto bylo odsouzeno skutečně už k zániku, tak bych se přikláněl k arch. Kotasovi, viz vůz 8205 - nádherná tramvaj.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 17.5.2006 19:38

izzy píše:no a snad uz dojde i na rucni radic pac nohy sou ostudou Prahy stejne tak jako Plzne...
V Plzni jsou v modernizacích na T3R.P(V) ruční řadiče, stejně jako všude jinde (vyjma Brna) bez mrtvoly.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 17.5.2006 15:22

Radek píše:Jak to víš? Jenom odhad, nebo to máš potvrzeno?
To je přeci jasné, ne?

:D

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 17.5.2006 11:44

izzy píše:Ale nemyslim si ze by melo zustat jen u 2 kusu...pokud pri reko na T3R.P bude skrin v takovem stavu ze ji neni mozne pouzit proc namisto VarCB3 nekoupit uz NP skrin VarCB3LF? Cena neni o tolik vyssi aby zastinila zvysenou uzitnou hodnotu vozidla...pokud se ale bude postupovat takto je jasne ze Praha wanizovat v nejake vetsi mire nebude...staci se podivat na pomer T3R.P a T3R.PV...
Protoze vyberove rizeni bylo napsano na dodavku VARCB3 a ne VAR CD3LF . Musi se vypsat nove.

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 17.5.2006 11:25

izzy píše:To jestli bude mit pantograf na provaz je naprosto nepodstatne vzdyt je mozne dodelat el. ovladani...proste to zrejme bude jen klasicky nuzkac jako na T3R.P(V)...nebo spis bych pocital s tim ze to bude klasicka T3R.PV akorat s NP casti tedy T3RN.PV nebo T3R.PLF...no a snad uz dojde i na rucni radic pac nohy sou ostudou Prahy stejne tak jako Plzne...jinak docela se tesim jak bude vypadat naprosto stejna T3 jako pred 40ti lety akorat s NP casti, s modernejsim interierem, vyzbroji ale ve starym nateru-to budou unikaty...
tak když socka tak socka..... v Praze bude nejspíš socka apsolutní- tedy s nožním řadičem....

pořát ale doufám, že nemáte pravdu s těma wanama :roll:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1543
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 17.5.2006 8:44

Tom píše:Ano..., bohužel
Jak to víš? Jenom odhad, nebo to máš potvrzeno?

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 17.5.2006 0:52

Ale nemyslim si ze by melo zustat jen u 2 kusu...pokud pri reko na T3R.P bude skrin v takovem stavu ze ji neni mozne pouzit proc namisto VarCB3 nekoupit uz NP skrin VarCB3LF? Cena neni o tolik vyssi aby zastinila zvysenou uzitnou hodnotu vozidla...pokud se ale bude postupovat takto je jasne ze Praha wanizovat v nejake vetsi mire nebude...staci se podivat na pomer T3R.P a T3R.PV...

65.110.6.40

Příspěvek od 65.110.6.40 » 17.5.2006 0:16

Tom píše:Ano..., bohužel
Krasa ... tak to doufam, ze navzdy zustane jen u tech 2 kusu ....

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 16.5.2006 23:25

8681 píše:To jsou ty Wany ve verzi Ostrava o tolik drahší nebo ti, co jsou v Praze za to zotpovědní tak blbí :evil:
Cena Wany pro Brno je cca 13 milionů Kč - dle zveřejněných výsledků výběrového řízení.

Cena socka verze bude podle mého odhadu o pár milionů nižší, páč cena reko na T3P je cca 5 milionu Kč a cena nové nízkopodlažní skříně je cca 1,5 - 2 milionu Kč.

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 16.5.2006 22:21

8681 píše:estě mi řekněte že to bude mít nožní ovládání a pantograf na provaz :evil: :evil: :x :cry:
To jestli bude mit pantograf na provaz je naprosto nepodstatne vzdyt je mozne dodelat el. ovladani...proste to zrejme bude jen klasicky nuzkac jako na T3R.P(V)...nebo spis bych pocital s tim ze to bude klasicka T3R.PV akorat s NP casti tedy T3RN.PV nebo T3R.PLF...no a snad uz dojde i na rucni radic pac nohy sou ostudou Prahy stejne tak jako Plzne...jinak docela se tesim jak bude vypadat naprosto stejna T3 jako pred 40ti lety akorat s NP casti, s modernejsim interierem, vyzbroji ale ve starym nateru-to budou unikaty...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 16.5.2006 18:44

Zdeněk píše:Takže Praha bude mít největší "šmejdy" ?! :(
Ano..., bohužel

Odpovědět