T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
Příspěvky: 88
Registrován: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od itelv » 18.5.2006 10:40

Myslím, že bude trochu kratší (hlavně ty okna v NP části budou užší) viz: /files/variolf.jpg
Při téhlé dýlce by se fakt asi skoro nikam do oblouků nevešla :)
Jinak hezkej obrázek. A design mě neuráží

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 18.5.2006 9:26

izzy píše:Tak panove mam vysledek snad to takhle nedopadne pac me fakt mrazi v zadech...obrazek puvodne z imhd.sk dost upraven...
Fotka ve mě asociuje název "wana na provázku" :lol: Jinak mám z fotky stejné pocity jako ty, připomíná mi padesátiletou ženskou, která si nechá zpevnit ňadra a vyhladit vrásky a jde svádět dvacetileté chlapy. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 18.5.2006 6:24

Ostravák píše:No není to krása?
Tak to teda fakt není ! Zlatej Kotas !!! Velebím vedení a co se ostatních věcí týče, ruční řadič asi jo, dveře plastový skládací, panťák klasika, sedačky se řeší, ale město chce současný...

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 18.5.2006 1:08

pokud se DPP opravdu obává o průjezdní profil, jak tu zaznělo, nepočítal bych s tím, že bude k nerozeznání od klasické T3R.P - imho bude mít minimálně jiný lak, když už ne celé provedení

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.5.2006 0:03

Tak panove mam vysledek snad to takhle nedopadne pac me fakt mrazi v zadech...obrazek puvodne z imhd.sk dost upraven...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) izzy dne 18.5.2006 15:45, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.5.2006 23:54

bohužel brno vždycky začíná plnou verzí a pak se to zhoršuje. viz K2R, T3R a KT8D5R. postupně konec novým dveřím, novým čelům, sedačkám, oknům atd. Jakkoli by se mi těch pár kotas-T3 nebo ostra-wan pro oživení v práglu líbilo, je to prostě nesystémový a ve výsledným efektu negativní...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 17.5.2006 23:51

no jestli myslis tech 10+2 novostaveb a 1 reko, tak to ej u T3 zanedbatelny pocet . JInak mas pravdu

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 17.5.2006 23:47

Brno má asi zásadu "každý vůz jiný"... ale investovalo dost třeba do Kotasích čel. Běžný kaštan asi sotva rozezná kotasovinu od bulwy.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 17.5.2006 23:44

No trebas se stane zazrak jako v Brne. Tady se taky nejak zvlast neinvestovalo do T3R.P , ale wany budou az na dvere FULL verze

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.5.2006 23:40

ač veliký zastánce rozsáhlejších modernizací vozů T3 a v mnoha ohledech kritik současné podoby modernizací v DPP se tentokrát snad i budu muset zastat sockawany. argumenty zde:

-DPP už se prostě vydal cestou sockamodernizací a nepředpokládám, že by mělo cenu tento postup nějak výrazně měnit (kromě ruč. řadiče, pantografu, počtu sedaček)
-wany bude možno spřahovat se současnými T3RPV a T3RP
-představa, jak po praze jezdí pár "ostravských wan" na linkách 2,6,15 apod., protože jinam nemohou + jak projíždějí nájezdové km přes celou prahu z jediné vozovny, kde jsou deponovány, se mi doopravdy nelíbí
-dlouhé zkoušky, nevhodné linky k nasazení etc.

prostě DPP se teď musí koncentrovat na 14T, ať si o nich myslíme cokoli, ostatní změny ve voz.parku (tudíž i modernizace na wany) musí běžet bez problémů, jako teď T3RP, prostě "tiše" a plynule. taky není dobré vytvářet další a další typy, proto wana jednotná s T3RP(V) bude lepší než á la ostrava.

P.S. z toho plyne, že kdyby po praze nyní jezdilo řekněme 250 T3RP a 25 T3RPV v provedení á la 8205 a DPP se rozhod pro sockawanu v provedení, o němž tu je řeč, byl bych zásadně proti. bohužel to však není ten případ, ale to už je doopravdy passé.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 17.5.2006 23:16

no proti laminatum nic nemam . Sou o hodne hygienictejsi jak potahy

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 17.5.2006 23:11

syverin píše:Ovšem pak se majitel Favorita směje taky, když Mercedesu upadne výfuk a stojí to, co celý Favorit :)
A k tomu musí týden čekat než mu náhradní součást přivezou přímo od výrobce z Německa.

Neplánuje náhodou pražský dopravní podnik rovněž do wan namontovat původní laminátové bobky (sedačky) a otevřenou kabinu řidiče :smt119 ? Laminátové sedačky by se daly celkem snadno zdůvodnit nutnosti omezit vytváření odpadů v rámci podniku a otevřená kabina přispívá k omezení končené hmotnosti vozu a tím i nižší spotřebě.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 17.5.2006 22:49

Martins píše:Trochu mi to přípomíná rozhovor, kdy řidič mercedesu řiká sousedovi, který vlastní Škodu Favorita, že může být rád, že mu to auto vůbec jezdí, když přece nic víc vlastně nepotřebuje. A soused jen závistivě kouká a drží peprná slůvka mezi zuby.

Jo, jinak málem bych zapomněl, dneska se na d-3 proháněla nová šplouchající waní sestřička - T3RN.EV 1317 :smt033
Ovšem pak se majitel Favorita směje taky, když Mercedesu upadne výfuk a stojí to, co celý Favorit :)

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 17.5.2006 22:31

Ostravák píše:No to máš asi pravdu, ale i socky jsou lepší než nic.
Trochu mi to přípomíná rozhovor, kdy řidič mercedesu řiká sousedovi, který vlastní Škodu Favorita, že může být rád, že mu to auto vůbec jezdí, když přece nic víc vlastně nepotřebuje. A soused jen závistivě kouká a drží peprná slůvka mezi zuby.

Jo, jinak málem bych zapomněl, dneska se na d-3 proháněla nová šplouchající waní sestřička - T3RN.EV 1317 :smt033
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 17.5.2006 22:06

manil píše:V Plzni jsou v modernizacích na T3R.P(V) ruční řadiče, stejně jako všude jinde (vyjma Brna) bez mrtvoly.
Plzenske Progressy T3P ktere byly modernizovany v Ostrave v DPO-Inekon nemaji rucky ale pedaly a to na zadost ridicu...

Odpovědět