T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 18.5.2006 21:51

izzy píše:Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
No mě to přijde celkem dost hrozný,myslim si že právě todle je dost dobrej argument proč klasické čela!

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.5.2006 21:43

Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 18.5.2006 20:14

8729, davidd: souhlas (když vycházím z daných podmínek)

kardaus+bulwa - fuj, takovej ekl doopravdy můžou vymyslet jen šílenci...ono už kardaus + bulwawlek je hnuß..

martins: Jinak mám z fotky stejné pocity jako ty, připomíná mi padesátiletou ženskou, která si nechá zpevnit ňadra a vyhladit vrásky a jde svádět dvacetileté chlapy. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.

jj, mám stejný pocity, ale co je pak ostrawana? vondráčková?? :smt003

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.5.2006 19:47

Maximalne by trosku byl problem se zasuvkama ale technicky to urcite resitelne je...bulwy a to jak vlek tak wana maji zasuvky u kuplu ne na skrini...v praxi to znamena ze brneske T3R.EV maji zasuvky dve a to jednu u kuplu pro vlek a jednu na skrini pro spojeni do dvojice...

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 18.5.2006 19:21

adam_r píše:Presne tak. Akorat to bude blbe vypadat na soto-fotkach :?
Já bych taky radši "bulwu", ale ta estetika v případě spřahování s T3R.PV není jen výmysl šotoušů. Například v případě Liberce je to i jeden (jasně ne ten hlavní :wink: ) z oficiálních důvodů DP, proč se pořizovala klasická čela.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 18.5.2006 19:07

izzy píše:Jenze to ze pro soutouse by vypadal pelikan+kardaus blbe neni vymluva...brnensky wany taky budou mit bulwi cela a mozna budou v soupravach s T3R.EV ktere maji kardause...ale spis se pocita solo nebo wana+vlek takze to spatne vypadat nebude nebot vlek ma taky bulwi cela...
Presne tak. Akorat to bude blbe vypadat na soto-fotkach :? Technicky tam zadna prekazka neni. Je zajimave, ze treba ve Vidni (metro, Badenka) to nikomu nevadi.

Navic si cetujici vsimnou, ze jede neco "noveho", nez jen reinkarnace toho, cim uz jezdi 40 let. A cestujici uplne tupi nejsou. To jsem videl na reakcich na citelisy (je to vlastne uplne ten samy citybus, ale s jinymi cely). Lide si vsimli, ze prijel "novy" autobus = z pohledu cestujiciho intovace v MHD.

Jinak rucni radic smysl ma, stejne tak klimatizace kabiny ridice. Naopak polopantografu si vsimne jen sotous. Ridici i cestujicimu je to uplne jedno.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 18.5.2006 18:56

Co se týče rozlišení oproti klasice prostřednictvím jiného laku - o tom pochybuji, že by to dělali, vemte třeba T6 a KT8 v nové verzi laku někdy od roku 2002 - na první pohled stejné :) A průjezdní profil těchto dvou vozů se dramaticky liší :))
Jinak co se týče bulw, tak mě osobně se to vůbec nelíbí, je to úplně odpudivé - minimálně na fotkách, neviděl jsem v reálu .)
Hlasuji pro provedení ála 8205 .) Ale na 95% si myslím, že to stejně bude normální lak T3 .)
Jo a taky se mi nelíbí název "socka", ono za současné finanční situace DP je to asi to nejlepší, jak to udělat - prostě výzbroj apod, na vzhledu v tomto pohledu nezáleží... Berte to tak, že všude mají zrekonstruovaných pár vozů a celkově jich mají méně, jak Praha, takže tu dát na reko jednou tolik peněz, to je šílený - navíc, stále je dočasné řešení, než se během pár (desítek :D ) let dopracujeme ke kompletně nízkopodlažním tramvajím.
Čest tramvaji T3 tak, jak vypadá a je, 40let vzorné služby je jí dobrou vizitkou....

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 18.5.2006 18:17

Mysli si že zrovna na tom čele moc nezáleží,myslim si že klasika se do Prahy hodí vic, spíš bych ocenil kdyby dostali ruční řadiče ,klimatizaci a panťák a lá T6.

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.5.2006 18:08

Jenze to ze pro soutouse by vypadal pelikan+kardaus blbe neni vymluva...brnensky wany taky budou mit bulwi cela a mozna budou v soupravach s T3R.EV ktere maji kardause...ale spis se pocita solo nebo wana+vlek takze to spatne vypadat nebude nebot vlek ma taky bulwi cela...

8729
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 01.9.2004 19:46

Příspěvek od 8729 » 18.5.2006 16:55

Musim rict ze ostravsky wany sou asi nejhezci... ale do Prahy bych je asi nechtel, protoze sem si uvedomil, ze designove nejsou kompatibilni s normalnima R.P a to znamena, ze by ty dvojice wana(design ostrava-i kdyby to bylo v prazskym nateru)+R.P byly neskutecnej paskvil... Hlavne at maj rucni radic a klima pro ridice a zbytek uz je celkem fuk...

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.5.2006 15:49

Myslim ze by stacilo nalepit ne celo dostatecne velkou samolepku se symbolem inv. voziku pac profil neni o tolik horsi nez u T3 je trosku vic vybocuji cela...jinak ve dvojici s .PV nevypada wana spatne...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 18.5.2006 15:09

Já bych taky nedával ten košákovej pantograf. Jednak kvůli tomu poškození výzbroje a jednak, aby byla pro případ zákazu podkávání na větší vzdálenost rozeznatelná od T3R.P/T3R.PV

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 18.5.2006 13:06

izzy píše:Tak panove mam vysledek snad to takhle nedopadne pac me fakt mrazi v zadech...obrazek puvodne z imhd.sk dost upraven...
pro tyhle cest. to bude dobré:
http://www.eldar.cz/vm/photos/big/speci ... al-305.jpg
:lol:

ale jinak :cry:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 18.5.2006 12:04

PvvS píše:Myslim ze o kosaku se da silne pochybovat . Ve slozenym stavu by zasahoval nad vyzbroj. Pri jeho destrukci by se nedalo zabranit ani poskozeni kontejneru
No uvidíme...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 18.5.2006 11:04

Myslim ze o kosaku se da silne pochybovat . Ve slozenym stavu by zasahoval nad vyzbroj. Pri jeho destrukci by se nedalo zabranit ani poskozeni kontejneru

Odpovědět