radek31 píše:možná se pletu, ale KM, když zmiňuješ politiky a odborníky imho zapomínáš na ty "nejdůležitější" - a to jsou v ČR nepochybně úředníci!
takže odborník ledacos vymyslí, ale pak se do toho vloží úředník a je vymalováno


Moderátor: TRAM-FÓRUM
Když to bereš takhle, tak co třeba řidič - předplatitel dálnic, nebo volič - tak trochu předplatitel parlamentu, tady dokonce neomezujou, ale rovnou nekonaj...líný K-M píše:málokde se najde subjekt, který zaplatí službu, kterou mu pak stejně omezej... Jinými slovy, jsem zákazník, platím si službu a služebník mi říká, že ji neumí udělat.
Má pozice je plátce MHD a to hned dvakrát: roční předplatní jízdenka, znovu opakuji málokde se najde subjekt, který zaplatí na začátku roku a pak možná čerpá během roku (tedy poskytne úvěr, peníze které jsou k použití pro DP hned) službu, kterou mu pak stejně omezej (shodou okolností jezdím Stoss-Nám.rep.) a nic nevrátěj (nechci, jen ukazuju na specifikum této služby), jednak PLATÍM DANĚ. Jinými slovy, jsem zákazník, platím si službu a služebník mi říká, že ji neumí udělat.Absolut píše:Ad K-M: Víš, z Tvé pozice se Ti to dobře kecá, když nemáš představu o tom, tak to funguje...
Vono by stačilo, kdyby panstvo na ředitelství myslelo a odklonilo 133 místo aby jela pod mostem tak, aby jela přes křižovatku u mostu (od Fl.) a u parkoviště se udělala zastávka, a ve směru na Fl. odbočila za podjezdem mostu vpravo, hned vlevo, zastavila a pak dojela na Fl. Stálo by to dva sloupky. Z Dlouhý a Revoluční je to teď k jakýkoliv MHD šíííílenýýýý. O cestě do P7 ani nemluvím. Nebo kdyby se udělala na linkách 12 a 17 zastávka Letenský tunel. Jenže to je tak, když se nevyjde do terénu a použije šablona. Hamba.pawel píše:proč vlastně není u dlouhé třídy kaliforňan?? doopravdy není místo?? myslím, že u zastávky zc by to šlo v klidu. pak by stačilo v minimální variantě zavést např. linku 34 Výstaviště-Stroß-Dlouhá. spotřeba kachen minimální, vozokm se stejně ušetří odklonem 5 a 8. a lidi z části Petrské čtvrti i východního okolí Starom. nám. by nebyli bez MHD.
Hlavně je plánováno časem převést dopravu z Radlické do tunelu ke Zlíchovu, takže pak intenzita dopravy na Radlické poklesne a 1 pruh bude stačit.Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Viz. zákres v přílozePetr píše:Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)