Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Trojwana vychazi z projektu TKT kvarto. Jedna se vlastne pouze o pridani 2 wan do prvniho a posledniho clanku + nejake kosmeticke upravy. Pudovni projekt nebude (nejspis) vubec realizovan.Martins píše:Oficiální název je ČKD Pragoimex Vario LF3. Jedná se o novostavbu a oproti TKT Kvartu (které je tuším zatím jen na papíře nebo v počítači) se liší třemi nízkopodlažními prostory (po jednom v každém článku) oproti střednímu nízkopodlažnímu článku, který je plánován u Kvarta. Trojwana bude vystavována na Czech Raildays 2006. Je ale docela zajímavé, že na stránkách Pragoimexu o ní není jediná zmínka.
Na fotce vypada lip, nez jsem cekal.
Oficiální název je ČKD Pragoimex Vario LF3. Jedná se o novostavbu a oproti TKT Kvartu (které je tuším zatím jen na papíře nebo v počítači) se liší třemi nízkopodlažními prostory (po jednom v každém článku) oproti střednímu nízkopodlažnímu článku, který je plánován u Kvarta. Trojwana bude vystavována na Czech Raildays 2006. Je ale docela zajímavé, že na stránkách Pragoimexu o ní není jediná zmínka.Pepa píše:Neni to náhodou TKT Kvatro či jak se to jmenuje?
Pepa :
Bohužel jsem nerozchodil své soukromé zprávy, tak ti posílám fotky touto cestou. Jak jsem se zmínil, první fotku T6A5 s budníkem jsem si stáhl kdysi dávno (když byl internet ještě v plenkách) a na 1105+1109 jsem si (osobně) počkal odpoledne nedaleko Intersparu. Osekal jsem fotku jak jen to šlo, aby byla střecha co nejlépe viditelná.
Bohužel jsem nerozchodil své soukromé zprávy, tak ti posílám fotky touto cestou. Jak jsem se zmínil, první fotku T6A5 s budníkem jsem si stáhl kdysi dávno (když byl internet ještě v plenkách) a na 1105+1109 jsem si (osobně) počkal odpoledne nedaleko Intersparu. Osekal jsem fotku jak jen to šlo, aby byla střecha co nejlépe viditelná.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
PvvS píše:CKD umistovalo na K2YU pantograf na zadni clanek uz pri vyrobe. Dosazen byl take trolejbusovy stahovak a system kladek k vedeni lana. Duvodem byla upravenost site na provoz Originalnich vozu PCC, ktere mely take pantograf vzadu. Stejne bylo upraveno z vyroby vsech tusim 20 T3YU, ktere byly dodany do sarajeva. Teprve po valce v souvoslosti s dodavkama darovanych K2 z CR/Sr a nakupum ojetin z nemecka se pantografy pri opravach premistuji na predni clanek, kde se pro ne musi navarovat vsechny uchyty, dodavat bleskojistka, predelavat cela silova cast 600V a doplnovat stahovani k ridici ....
Za poslední měsíc se událo ve vozovém parku několik výrazných změn :
- od přelomu únor/březen se nevypravuje předposlední cedulák T3 743, posledním cedulovým vozem v provozu je teď T3 742, který jezdí v současné době v soupravě T3 762+742, ale najetí kilometrů u T3 742 je pravděpodobně otázkou několika týdnů
- někdy od počátku února jsem nezahlédl v provozu T3 740
- včera na celodenním kurzu linky d-11 se objevila wana T3RN.EV 1315
- v nejbližších dnech vyjedou další dvě nízkopodlažní tramvaje, KT8D5R.N1 1511 a T3RN.EV 1316
- vozový park DPO teď čítá 39 nízkopodlažních tramvají (14 Aster, 9 Trio, 10 KT8D5R.N1, 5 T3RN.EV, 1 VVLF60)
- od přelomu únor/březen se nevypravuje předposlední cedulák T3 743, posledním cedulovým vozem v provozu je teď T3 742, který jezdí v současné době v soupravě T3 762+742, ale najetí kilometrů u T3 742 je pravděpodobně otázkou několika týdnů
- někdy od počátku února jsem nezahlédl v provozu T3 740
- včera na celodenním kurzu linky d-11 se objevila wana T3RN.EV 1315
- v nejbližších dnech vyjedou další dvě nízkopodlažní tramvaje, KT8D5R.N1 1511 a T3RN.EV 1316
- vozový park DPO teď čítá 39 nízkopodlažních tramvají (14 Aster, 9 Trio, 10 KT8D5R.N1, 5 T3RN.EV, 1 VVLF60)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Co si pamatuji, tak jsem ještě nikdy nezaznamenal žádného ochotníka, který by se zřítil ze schůdků do nízkopodlažní části Astry, Tria, kačeny či wany. Za to si vybavují minimálně dva případy, kdy vystupující cestující z T3(6) uklouzl na schůdcích a přistál zadkem nebo hodil placáka na nástupní ostrůvek.pawel píše:jsem zvědavej, kdy si někdo ve waně a spol. pěkně namlátí. včera jsem totiž měl namále a při sestupu do wany jedné pražské np kachny jsem se málem zřítil....a to obvykle fyzickou labilitou netrpím . bylo to navíc při celkem nízké rychlosti, pravda kvůli mé nepozornosti, ale když vidím některý cestující okolo.....nevim nevim.
Ve zpravodaji je psáno, že letos bude 6 ks VarioLF (wana), jak to bude v dalších letech je otázka. Zdroje ze kterých jsou čerpány peníze na opravy, modernizace a nákup nových tramvají nejsou nafukovací a pokud se uchytí "trojwana", dá se předpokládat, že se omezí počet modernizací na wany.slimman píše:Martins:
Budou i 1319 a vyšší ? Spíš bych doufal že ne, a že se DPO zaměří na "trojwany", aby už konečně byla nějaká náhrada za 2xT.
Jenki uváděl před rokem předpoklad 8 wan za rok, s nástupem trojwany budou probíhat modernizace (čistě hypoteticky) třeba tempem 2-3 trojwany a 3-4 wany za rok. Třeba, ale kdo ví.