Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod 6432 v 02.11.2006 14:46

Zhruba před týdnem jsem viděl na zličíně nějakou cizí soupravu...nevíte o tom něco bližšího? (pro koho to je, technické info....) Díky 8-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 30.10.2006 22:58

Pred mesicem jsem v Berline na Hungarii i na Coperniku videl 371. Ptal jsem se ceskyho firy na Hungarii a rikal mi, ze obeh je nyni postaven tak, ze Hungaria s ceskym firou a masinou prijede a rano jede domu. Copernikus prijede, masina jezdi 2 dny do Rzepina s EC BWE a jede zase s nemeckym firou do Prahy. EC BWE jsem nevidel.
189 na Hungarii? Berlin -Dresden je jizdni doba hodne volna, cili 140 by stacilo, ale stejne se mi to nezda.

Bastard 371, má maximálku 160 km/h, takže může tam jet i víc, ale mám pocit, že ta trať má maximálku 200 a že to z Badu vozí 189 nově. No od nového gvd by měly snad 189 DB jezdit až do Holešovic, ale to mám jen z nějakého fora. Jinak jsem se právě domníval, protože měly s těma 371 nějaké problémy, že po dodělání 189 je stáhly už v BS, no tak omyl, chyba lávky, beru zpět svoji dezinformaci. P.S. Kopernikus je psán s "K" snad i v němčině.

Jinak od gvd 07/08 mám informaci, že by naše 380 měly jezdit vlaky EC v části trasy Berlin-Vídeň, Berlin-Bratislava (dále 263 ŽSSK, do Budapešti) Praha-Vídeň a snad i Vídeň-Petrovice u Karviné (podle toho, kolik jich bude a jaké budou)
350 ŽSSK zbyde jen EC Praha - Budapešť a R přes Vysočinu
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod O.R. v 30.10.2006 22:43

Pred mesicem jsem v Berline na Hungarii i na Coperniku videl 371. Ptal jsem se ceskyho firy na Hungarii a rikal mi, ze obeh je nyni postaven tak, ze Hungaria s ceskym firou a masinou prijede a rano jede domu. Copernikus prijede, masina jezdi 2 dny do Rzepina s EC BWE a jede zase s nemeckym firou do Prahy. EC BWE jsem nevidel.
189 na Hungarii? Berlin -Dresden je jizdni doba hodne volna, cili 140 by stacilo, ale stejne se mi to nezda.
O.R.
 

Odeslatod I.am.good v 22.9.2006 16:22

I.am.good
 

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 22.9.2006 16:06

I.am.good napsal:Že letos, o tom silně pochybuji - před cca 14ti dny jela jedna holá kastle na dynamické zkoušky do Cerhenic..... To by byli kouzelníci, kdyby do konce roku smontovali mašinu :) A aby za rok šly do pravidelného provozu, tomu snad nevěří nikdo :)
Letos na konci roku má jít do Cerhenic k prvním zkouškám, věří se tomu hodně. A v plánu od prosince 2007 ji nasadit. Myslim, že tohle bude v pořádku na rozdíl od tramvjí má Škoda zkušenosti s kvalitními lokomotivami.

Návrh řazení na zelpage.cz
DJ LA DÉFENSE
 

Odeslatod I.am.good v 22.9.2006 16:01

DJ LA DÉFENSE napsal:Železničí info:
-ČD během tohoto roku a příštího obdrží lokomotivy řady 380, do gvd by měly zasáhnout až v letech 2007/08....

Že letos, o tom silně pochybuji - před cca 14ti dny jela jedna holá kastle na dynamické zkoušky do Cerhenic..... To by byli kouzelníci, kdyby do konce roku smontovali mašinu :) A aby za rok šly do pravidelného provozu, tomu snad nevěří nikdo :)
I.am.good
 

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 22.9.2006 15:50

Železničí info:
-ČD během tohoto roku a příštího obdrží lokomotivy řady 380, do gvd by měly zasáhnout až v letech 2007/08, a to na vlacích EC v relaci Berlin-Praha-Wien, Berlin-Praha-Bratislava, Praha-Wien, Wien-Petrovice u Karviné

-ČD budou opět zrychlovat esa na 140 km/h a vzniknou další stroje 362, údajně kvůli trati Ústí nad Labem-Chomutov a návazně Chomutov-Cheb, stroje budou zrychleny opět výměnou podvozků 162/363

-ŽSSK bude vozit v gvd po příchodu řady 380 na ČD lokomotivami řady 350 už pouze relace R Praha-Havlíčkův Brod-Bratislava-(Budapest), EC Praha-Č. Třebová-Bratislava-Budapest, Bratislava-Košice. Dojde i k omezení provozu na MÁV v souvislosti s nasazením řady 380, které sice budou po příjezdu z Německa přepřahat už v Bratislavě, ale vzheldem k nízké traťové rychlosti na úseku Bratislava-Budapest (max. 120 km) a krátký úsek v okolí Sládkovičova (140 km/h) budou na tomto rameni vystaveny lokomotivy 263 SPD (RD) Bratislava hlavné.

-ČD chystají koupit další vysokorychlostní jednotky PENDOLINO II

-letos a příští rok přijdou k ČD nové lůžkové vozy WLABmz (WLABmee 826) od Siemensu, budou vystaveny na vlaky do Itálie, Německa Švýcarska a dále přijdou další seriee vozů Ampz a Bmz

-poslední zpráva z R 200/201 SILESIA, R 202/203, R 1420/1421 VIHORLAT, by se měly od gvd 07/08 stát první EN (Euronight) na našem území se zastavením ve stanicích Praha-hl.n.-Pardubice-hl.n.-Olomouc-hl.n.-Ostrava-Svinov-Ostrava-hl.n.-
Bohumín-Petrovice u Karviné(POLSKO-Kraków-EN SILESIA)-Karviná-Český Těšín-(SLOVENSKO-Košice-EN VIHORLAT)
a na větvi (bylo mi sděleno) Záhřeb-Lublaň-Vídeň-Břeclav-Otrokovice-Přerov-Ostrava,Svinov-
-Ostrava, hl.n.-Bohumín-Petrovice u Karviné-Varšava (EN CHOPIN)

přímé vozy: EN VIHORLAT Praha-Zvolen, Fr. Lázně-Bardejov
přímé vozy: EN CHOPIN Praha-Varšava, Vídeň-Varšava, Bratislava-Varšava, Vídeň-Krakov, Praha-Lublaň
příémé vozy: EN SILESIA Praha-Varšava, Praha-Lublaň, Vídeň-Krakov

(tohle poslední mám od známého u dráhy, ale prý v plánu to je projednávat, tka se nechme překvapit na návrh gvd 07/08, prý tam budou vneseny samozřejmě poznatky z gvd 06/07, ale například s přetrasování EC vlaků na Valšsko se trefil už loni :wink: )
Brát s rezervou :wink:
DJ LA DÉFENSE
 

Odeslatod K-M v 27.7.2006 8:57

Vulture napsal:A co 380, ty maj bejt už co nevidět....

No jak tak známe uvádění nových strojů do provozu, tak do grafikonu zasáhnou vážněji tak za 5-7 ale spíše 10 let. Viz řady 680, 843, 471, ale abychom byli objektivní i kdysi M262 a pod. Snad jedině 810 se rozjely rovnou ze Studénky, ale ty jsou tak jednoduché, že na nich snad nic ani nefungovat nemůže... :-)
K-M
 

Odeslatod Vulture v 26.7.2006 16:44

A co 380, ty maj bejt už co nevidět....
Uživatelský avatar
Vulture
Uživatel
 
Založen: 18.9.2005 19:21

Odeslatod I.am.good v 25.7.2006 18:49

K-M napsal:Už přes dvacet let, že ....

Jojo, když nejsou ČD schopný si sehnat lepší náhradu - už konečně aspoň na těch 160km/hod :?

Sem uplně blbej - ale přece jenom 16km/hod zvládla i 310ka :D:D:D
I.am.good
 

Odeslatod K-M v 25.7.2006 9:27

I.am.good napsal:Prostě 363 - nejlepší lokomotiva ČD :D

Už přes dvacet let, že ....
K-M
 

Odeslatod I.am.good v 24.7.2006 10:49

Prostě 363 - nejlepší lokomotiva ČD :D
I.am.good
 

Odeslatod K-M v 23.7.2006 20:18

Tak jo. Možný je všechno.
K-M
 

Odeslatod radek31 v 23.7.2006 20:08

mluvím o tom, co jezdilo na Beroun a není to vůbec JPP - když mi to říkal přímo strojvedoucí, který s tím jezdil
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod K-M v 23.7.2006 19:58

R31: Taky pramen "JPP" :-) - od známejch fírů - hele ale při soupravě např. 163+5*Bmo+163 (což jeden čas jezdilo na Beroun) fakt není potřeba jet na dvě mašiny. Ta 163 ani neví, že něco táhne :-)
Ale nevylučuju, že je proudu u ČD dost, peněz taky, tak proč by se nezatlačilo... Asi je to určený u každýho vlaku, je-li lokomotiva nečinná nebo ne... Vesměs jsem psal o velkejch a dlouhejch nákladech, ne o těhle náhradách...
K-M
 

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron