Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Vašek v 15.11.2006 19:36

Podívej se na http://www.sncf.fr
Vašek
Uživatel
 
Založen: 15.11.2006 19:11

Odeslatod I.am.good v 15.11.2006 18:07

:?: :?: :?: PROSÍM POMOC :!: :!: :!:
Na víkend jedu do Paříže. Chtěly bych si dát kousek s TGV. Nevíte někdo, kde bych našel nějakou francouzskou obdobu našeho IDOSu?? Případně jestli se dá na TGV koupit lístek na nádraží, bez rezervace přes web atp.?
Díky za všechny rady.
I.am.good
 

Odeslatod I.am.good v 02.11.2006 15:36

I.am.good
 

Odeslatod 6432 v 02.11.2006 14:46

Zhruba před týdnem jsem viděl na zličíně nějakou cizí soupravu...nevíte o tom něco bližšího? (pro koho to je, technické info....) Díky 8-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 30.10.2006 22:58

Pred mesicem jsem v Berline na Hungarii i na Coperniku videl 371. Ptal jsem se ceskyho firy na Hungarii a rikal mi, ze obeh je nyni postaven tak, ze Hungaria s ceskym firou a masinou prijede a rano jede domu. Copernikus prijede, masina jezdi 2 dny do Rzepina s EC BWE a jede zase s nemeckym firou do Prahy. EC BWE jsem nevidel.
189 na Hungarii? Berlin -Dresden je jizdni doba hodne volna, cili 140 by stacilo, ale stejne se mi to nezda.

Bastard 371, má maximálku 160 km/h, takže může tam jet i víc, ale mám pocit, že ta trať má maximálku 200 a že to z Badu vozí 189 nově. No od nového gvd by měly snad 189 DB jezdit až do Holešovic, ale to mám jen z nějakého fora. Jinak jsem se právě domníval, protože měly s těma 371 nějaké problémy, že po dodělání 189 je stáhly už v BS, no tak omyl, chyba lávky, beru zpět svoji dezinformaci. P.S. Kopernikus je psán s "K" snad i v němčině.

Jinak od gvd 07/08 mám informaci, že by naše 380 měly jezdit vlaky EC v části trasy Berlin-Vídeň, Berlin-Bratislava (dále 263 ŽSSK, do Budapešti) Praha-Vídeň a snad i Vídeň-Petrovice u Karviné (podle toho, kolik jich bude a jaké budou)
350 ŽSSK zbyde jen EC Praha - Budapešť a R přes Vysočinu
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod O.R. v 30.10.2006 22:43

Pred mesicem jsem v Berline na Hungarii i na Coperniku videl 371. Ptal jsem se ceskyho firy na Hungarii a rikal mi, ze obeh je nyni postaven tak, ze Hungaria s ceskym firou a masinou prijede a rano jede domu. Copernikus prijede, masina jezdi 2 dny do Rzepina s EC BWE a jede zase s nemeckym firou do Prahy. EC BWE jsem nevidel.
189 na Hungarii? Berlin -Dresden je jizdni doba hodne volna, cili 140 by stacilo, ale stejne se mi to nezda.
O.R.
 

Odeslatod I.am.good v 22.9.2006 16:22

I.am.good
 

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 22.9.2006 16:06

I.am.good napsal:Že letos, o tom silně pochybuji - před cca 14ti dny jela jedna holá kastle na dynamické zkoušky do Cerhenic..... To by byli kouzelníci, kdyby do konce roku smontovali mašinu :) A aby za rok šly do pravidelného provozu, tomu snad nevěří nikdo :)
Letos na konci roku má jít do Cerhenic k prvním zkouškám, věří se tomu hodně. A v plánu od prosince 2007 ji nasadit. Myslim, že tohle bude v pořádku na rozdíl od tramvjí má Škoda zkušenosti s kvalitními lokomotivami.

Návrh řazení na zelpage.cz
DJ LA DÉFENSE
 

Odeslatod I.am.good v 22.9.2006 16:01

DJ LA DÉFENSE napsal:Železničí info:
-ČD během tohoto roku a příštího obdrží lokomotivy řady 380, do gvd by měly zasáhnout až v letech 2007/08....

Že letos, o tom silně pochybuji - před cca 14ti dny jela jedna holá kastle na dynamické zkoušky do Cerhenic..... To by byli kouzelníci, kdyby do konce roku smontovali mašinu :) A aby za rok šly do pravidelného provozu, tomu snad nevěří nikdo :)
I.am.good
 

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 22.9.2006 15:50

Železničí info:
-ČD během tohoto roku a příštího obdrží lokomotivy řady 380, do gvd by měly zasáhnout až v letech 2007/08, a to na vlacích EC v relaci Berlin-Praha-Wien, Berlin-Praha-Bratislava, Praha-Wien, Wien-Petrovice u Karviné

-ČD budou opět zrychlovat esa na 140 km/h a vzniknou další stroje 362, údajně kvůli trati Ústí nad Labem-Chomutov a návazně Chomutov-Cheb, stroje budou zrychleny opět výměnou podvozků 162/363

-ŽSSK bude vozit v gvd po příchodu řady 380 na ČD lokomotivami řady 350 už pouze relace R Praha-Havlíčkův Brod-Bratislava-(Budapest), EC Praha-Č. Třebová-Bratislava-Budapest, Bratislava-Košice. Dojde i k omezení provozu na MÁV v souvislosti s nasazením řady 380, které sice budou po příjezdu z Německa přepřahat už v Bratislavě, ale vzheldem k nízké traťové rychlosti na úseku Bratislava-Budapest (max. 120 km) a krátký úsek v okolí Sládkovičova (140 km/h) budou na tomto rameni vystaveny lokomotivy 263 SPD (RD) Bratislava hlavné.

-ČD chystají koupit další vysokorychlostní jednotky PENDOLINO II

-letos a příští rok přijdou k ČD nové lůžkové vozy WLABmz (WLABmee 826) od Siemensu, budou vystaveny na vlaky do Itálie, Německa Švýcarska a dále přijdou další seriee vozů Ampz a Bmz

-poslední zpráva z R 200/201 SILESIA, R 202/203, R 1420/1421 VIHORLAT, by se měly od gvd 07/08 stát první EN (Euronight) na našem území se zastavením ve stanicích Praha-hl.n.-Pardubice-hl.n.-Olomouc-hl.n.-Ostrava-Svinov-Ostrava-hl.n.-
Bohumín-Petrovice u Karviné(POLSKO-Kraków-EN SILESIA)-Karviná-Český Těšín-(SLOVENSKO-Košice-EN VIHORLAT)
a na větvi (bylo mi sděleno) Záhřeb-Lublaň-Vídeň-Břeclav-Otrokovice-Přerov-Ostrava,Svinov-
-Ostrava, hl.n.-Bohumín-Petrovice u Karviné-Varšava (EN CHOPIN)

přímé vozy: EN VIHORLAT Praha-Zvolen, Fr. Lázně-Bardejov
přímé vozy: EN CHOPIN Praha-Varšava, Vídeň-Varšava, Bratislava-Varšava, Vídeň-Krakov, Praha-Lublaň
příémé vozy: EN SILESIA Praha-Varšava, Praha-Lublaň, Vídeň-Krakov

(tohle poslední mám od známého u dráhy, ale prý v plánu to je projednávat, tka se nechme překvapit na návrh gvd 07/08, prý tam budou vneseny samozřejmě poznatky z gvd 06/07, ale například s přetrasování EC vlaků na Valšsko se trefil už loni :wink: )
Brát s rezervou :wink:
DJ LA DÉFENSE
 

Odeslatod K-M v 27.7.2006 8:57

Vulture napsal:A co 380, ty maj bejt už co nevidět....

No jak tak známe uvádění nových strojů do provozu, tak do grafikonu zasáhnou vážněji tak za 5-7 ale spíše 10 let. Viz řady 680, 843, 471, ale abychom byli objektivní i kdysi M262 a pod. Snad jedině 810 se rozjely rovnou ze Studénky, ale ty jsou tak jednoduché, že na nich snad nic ani nefungovat nemůže... :-)
K-M
 

Odeslatod Vulture v 26.7.2006 16:44

A co 380, ty maj bejt už co nevidět....
Uživatelský avatar
Vulture
Uživatel
 
Založen: 18.9.2005 19:21

Odeslatod I.am.good v 25.7.2006 18:49

K-M napsal:Už přes dvacet let, že ....

Jojo, když nejsou ČD schopný si sehnat lepší náhradu - už konečně aspoň na těch 160km/hod :?

Sem uplně blbej - ale přece jenom 16km/hod zvládla i 310ka :D:D:D
I.am.good
 

Odeslatod K-M v 25.7.2006 9:27

I.am.good napsal:Prostě 363 - nejlepší lokomotiva ČD :D

Už přes dvacet let, že ....
K-M
 

Odeslatod I.am.good v 24.7.2006 10:49

Prostě 363 - nejlepší lokomotiva ČD :D
I.am.good
 

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron