Tak zbouráme metro a hned bude spousta práce pro tramvaje. Maličkost.S_M_Lomoz píše:Tak já si zahraju aspoň trochu na chytrýho, když už to může být za lacino.
- Do Podbaby jezdily dvě vytížené linky v dobách, kdy tam končily autobusy teď odsunuté na Dejvickou. Potom tam jezdila jenom jedna "normální linka" a s ní napaječ(e) metra (Podbaba - Dejvická - Divoká Šárka/Petřiny, jak kdy). A tou osmičkou z Lotyšské občas jezdím, no comment.
- FilippI: Myslím, že je načase už vymýšlet i jiné věci, než tu byly. 23 v podobné trase jezdila v dobách, kdy pod povrchem nevedlo metro (1971-1974), a aspoň to by se mělo brát do úvahy...
Nové tramvajové linky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Tak já si zahraju aspoň trochu na chytrýho, když už to může být za lacino.
- Do Podbaby jezdily dvě vytížené linky v dobách, kdy tam končily autobusy teď odsunuté na Dejvickou. Potom tam jezdila jenom jedna "normální linka" a s ní napaječ(e) metra (Podbaba - Dejvická - Divoká Šárka/Petřiny, jak kdy). A tou osmičkou z Lotyšské občas jezdím, no comment.
- FilippI: Myslím, že je načase už vymýšlet i jiné věci, než tu byly. 23 v podobné trase jezdila v dobách, kdy pod povrchem nevedlo metro (1971-1974), a aspoň to by se mělo brát do úvahy...
- Do Podbaby jezdily dvě vytížené linky v dobách, kdy tam končily autobusy teď odsunuté na Dejvickou. Potom tam jezdila jenom jedna "normální linka" a s ní napaječ(e) metra (Podbaba - Dejvická - Divoká Šárka/Petřiny, jak kdy). A tou osmičkou z Lotyšské občas jezdím, no comment.
- FilippI: Myslím, že je načase už vymýšlet i jiné věci, než tu byly. 23 v podobné trase jezdila v dobách, kdy pod povrchem nevedlo metro (1971-1974), a aspoň to by se mělo brát do úvahy...
Když mi bylo osm, taky jsem měl hodně blbý nápady a vymýšlel linky z Lysolají do Kbel.K-M píše:Tohle je hodně blbá diskuse, že ani nemám sílu to nějak korigovat. Běžte se aspoň podívat do tý Podbaby, jak ta osmička jezdí plná.
Tahle diskuse je o to smutnější, že se od 1/9 chystají v tramvajové dopravě věci, které z ní dělají zase větší a nepopulárnější socku.
Opět platí, že MHD škodí její fandové - třeba diskusí o takovýchto volovinách v době, kdy lidé trápí na MHD úplně jiné věci než linky 27,28 a 29 - kupříkladu to že ani mezi těmi stávajícími nepůjde smysluplně přestoupit bez čekání min. 10 minut - už vám svitlo?
Tohle je hodně blbá diskuse, že ani nemám sílu to nějak korigovat. Běžte se aspoň podívat do tý Podbaby, jak ta osmička jezdí plná.
Tahle diskuse je o to smutnější, že se od 1/9 chystají v tramvajové dopravě věci, které z ní dělají zase větší a nepopulárnější socku.
Opět platí, že MHD škodí její fandové - třeba diskusí o takovýchto volovinách v době, kdy lidé trápí na MHD úplně jiné věci než linky 27,28 a 29 - kupříkladu to že ani mezi těmi stávajícími nepůjde smysluplně přestoupit bez čekání min. 10 minut - už vám svitlo?
Tahle diskuse je o to smutnější, že se od 1/9 chystají v tramvajové dopravě věci, které z ní dělají zase větší a nepopulárnější socku.
Opět platí, že MHD škodí její fandové - třeba diskusí o takovýchto volovinách v době, kdy lidé trápí na MHD úplně jiné věci než linky 27,28 a 29 - kupříkladu to že ani mezi těmi stávajícími nepůjde smysluplně přestoupit bez čekání min. 10 minut - už vám svitlo?
Řeakce na odpověď
linka 28 se udělá rozdělením devítky, linka 13 se prodlouží tak, že se odpojí druhé vozy čtyřky. Do Podbaby vždycky jezdily dvě linky, ona ta druhá by se tam bohatě uživila. A tramvaj do Suchdola kdovíkyd pojede. Stejně tak polodebilní trať metra přes Motol na letiště. Kdyby na letiště, když jim tak stále leží v žaludku, prodloužili tramvaj ze Šárky, tak to bude možná i rychlejší za zlomek nákladů. Takže linka 29 by byla velmi potřebná a zřejmě i perspektivní.
ad: ROM
27: Sporilov ano, ale 2 linky na Podbabe nepotrebujem, a pop zprovozneni Suchdola odkloneny budou nejake linky s okoli(23?)
28: 36 poradi soupravami ne staci na devitce?
29: a za 10 let po zprovozneni metra na Motol seto vsechno zrusi...
13: souhlas, treba i na NBS, a po otevreni I.D prodlouzeni trinactky(solo) na Pankrac misto 18(souprava); provoz jako dvojka
a jeste neco: po otevreni IV.C2 zrusit linku 15(24 do Brezineveske, a na Dablice jen 17, 10 na Lechovec pres Harfu)
27: Sporilov ano, ale 2 linky na Podbabe nepotrebujem, a pop zprovozneni Suchdola odkloneny budou nejake linky s okoli(23?)
28: 36 poradi soupravami ne staci na devitce?
29: a za 10 let po zprovozneni metra na Motol seto vsechno zrusi...
13: souhlas, treba i na NBS, a po otevreni I.D prodlouzeni trinactky(solo) na Pankrac misto 18(souprava); provoz jako dvojka
a jeste neco: po otevreni IV.C2 zrusit linku 15(24 do Brezineveske, a na Dablice jen 17, 10 na Lechovec pres Harfu)
Nové tramvajové linky
Okamžitě zavést nové tramvajové linky:
27 Spořilov-Nuselské údolí-Výtoň-nábřeží-Mánesův most-Hradšanská-Podbaba; 28 Kotlářka a po lince 9 na Olšanské nám., potom buď Vápenka nebo přes Floru Černokostelecká; 29 Vypich-Brusnice-Červený Vrch;
prodloužit 13 přes Palackého most Ječnou na Zvonařku, zavést provoz celý týden od 5 do 24 hodin, 7 trvale nechat jezdit do Řep.
27 Spořilov-Nuselské údolí-Výtoň-nábřeží-Mánesův most-Hradšanská-Podbaba; 28 Kotlářka a po lince 9 na Olšanské nám., potom buď Vápenka nebo přes Floru Černokostelecká; 29 Vypich-Brusnice-Červený Vrch;
prodloužit 13 přes Palackého most Ječnou na Zvonařku, zavést provoz celý týden od 5 do 24 hodin, 7 trvale nechat jezdit do Řep.