T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

*****

Příspěvek od Honzík » 28.8.2006 16:05

Prosím vás, vy snad věříte, že takovýto nátěr ty tramvaje budou mít? :lol: :lol: Vždyť si z vás dělá jen srandu, tak neblbněte.
Jinak ta fotka je dobrej vtip. :wink:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 28.8.2006 12:19

co na to říct.. snad jen že dp je doopravdy mimo. jediné vozy, které ladí s jeho corporate identity (o níž asi sám ani neví), jsou T6 a KT. u starých T3 by se to snad dalo omluvit, nikoli ale u modernizovaných T3 a zcela nových 14T.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.8.2006 14:41

pokud je klima udělaná tak špatně jako na 9111, tak to je fakt dost nepoužitelné
kdyby byla udělaná dobře, tak se o ní řidiči budou rvát (ale ten hukot + foukání studeného přímo na hlavu a záda ...není o co stát)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 27.8.2006 10:33

No tak to potěš koště, to je pěkná zrůdnost, já si dával "rychlý pruhy" před dvaceti lety na stodvácu a ono to bude i na tramvaji z 21.století... :?

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 27.8.2006 9:20

demon píše:Tohle má být ta studie co jsi viděl, nebo jen tvůj návrh? Já mám tech.výkres, kterej se podobá nejvíc tý první verzi Izzyho ze str.3.
Já mám též technický výkres :)) Je to varianta 12 a má to být finální verze .)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 26.8.2006 22:49

I.am.good píše:Prý definitvní podoba laku T3RPLF.
Tohle má být ta studie co jsi viděl, nebo jen tvůj návrh? Já mám tech.výkres, kterej se podobá nejvíc tý první verzi Izzyho ze str.3.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 26.8.2006 22:21

I.am.good píše:Doslechl jsem se jednu zásadní věc :

Víte, proč se nedává do generálek klima řidiče???
Řidiči sami si to nepřejí......chtěl bych vidět ty pražské řidiče, kteří to nechtějí a je jim lépe v kabině v 60ti °C.
No to já tedy taky, ale žádný z nich na to tady nereagoval, takže na tom možná něco bude... :wink:
No a 8502 je téměř připravena na zkušebky...

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 22.8.2006 3:09

Jabberwocky píše:Chápu to u lokomotivy z 50. let (http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-140- ... -hl-n-1816)
Tak to je docela výstižná fotka... :?

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 21.8.2006 18:26

Karel píše:Dnes večer jsem jel tramvají l.14 (8454 + 8455) a v zastávce Jindřišská se tramvaj jakoby "restartovala" (nevím, jak to popsat, ale všechno se vyplo kromě světel).
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...
stejný postup bývá i při vypadnutí linkového stykače (dost často po použití tlačítka vyhybka 1 nebo 0, případně po jízdě přes sekci), to pak vůz nejede silově (přední je tlačen, zadní tažen), k čelisťové brzdě - prostě se neodlepila, pokud nepomáhá tlačítko čb, nutno zkusit restart

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21.8.2006 16:13

demon píše: Původní plán na letošek byl sice 5 KT, ale upřesněnej z března byl už na 7 + 55 T3R.P.
Ano, vím o tom.. vice T3RP se může dělat vzhledem k úbytku T3RPV..

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 21.8.2006 15:27

Doslechl jsem se jednu zásadní věc :

Víte, proč se nedává do generálek klima řidiče???

"Řidiči sami si to nepřejí. Po zkušenostech z Brna a Ostravy a s přihlédnutím k reakcím našich řidičů se rozhodlo, že klima do kabiny ne. Řidiči si stěžují, že jim fouká za krk, že jsou z toho nachlazeni.
Prý je to stejně zbytečné, když se jde na výhybku.

Toto je odpověď jistého člověka který do toho může mluvit. :wink:

Tak já nevím.... Chtěl bych vidět ty pražské řidiče, kteří to nechtějí a je jim lépe v kabině v 60ti °C.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 20.8.2006 15:11

Však tramvaj od šaliny rozezná každý, ne? ;-)

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 20.8.2006 14:59

Phabbey píše:S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.
Takže první variantou nebude lak jednoznačně určující příslušnost k dopravci, ale budeme se moci ptát: je tohle tramvaj DPhlmP nebo DPMB? 8-)
Promiň, ale diskutujeme každý trochu o něčem jiném. Já mám na mysli odlišení dopravců v rámci jednoho integrovaného dopravního systému nikoliv v rámci jednoho typu trakce.

Mmch, vzhledem k plánu rozvoje pražské tramvajové sítě si myslím, že si na dobu, kdy se budou vedle sebe potkávat dopravní prostředky DPP a DPMB, ještě notnou dávku času počkáme :wink:
Jinak souhlasím s Petrem.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 20.8.2006 13:50

Phabbey píše:S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.(...)
Jenže problém je v tom, že to co nyní používá DP Brno jako svůj nátěr je nátěr vymyšlený pro pražské vozy T6A5. Tudíž je to pražská varianta laku a využívá ji jiný DP...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 20.8.2006 12:52

Jabberwocky píše:Už rozumím, proč wany "nemají opustit Prahu 6" - já bych je takhle vyštafírované nenechal opustit ani vozovnu.
a ještě by mohly být trvale ve Vozovně Střešovice... když bude zrovna nějaká na záloze, tak pak skvěle dokáže rozšířit depozitář 60. let :lol:

Odpovědět