K-M píše:Já zas nevím o jakech 11 párech SC mluvíš, vycházel jsem z toho co je níže, dokonce od tebe. (21/9 18,24).
Pochop, ČD je stejný subjekt jako ČSA nebo Letiště nebo RT. A když se jeden subjekt rozhodne, že naváže kontakt se subjektem jiným... Víš, ČD nemají už žádné výsadní postavení na kolejích.
To jo, ale SC Pendolino je projekt ČSA a ČD, ČSA nemůže spolupracovat na té samé trase s RT a s ČD. To by se asi ČD nelíbilo, kdyby ČSA (který je partner ČD v projektu Pendolino) dohazovlao kumčafty i konkurenci, kapišto už?? ČSA si vybrali ČD za partnera, a podepsali smlouvu. Nemůžou na stejný projekt podepsat RT, určitě to bude zakomponováno ve smlouvě.
A když nemuíme počítat tak:
SC (IC) 501/514 SC PENDOLINO
SC (IC) 502/503 SC PENDOLINO
SC (IC) 504/505 SC PENDOLINO
SC (IC) 506/507 SC PENDOLINO
SC (IC) 508/509 SC PENDOLINO
SC (IC) 510/511 SC PENDOLINO
SC (IC) 512/513 SC PENDOLINO
SC (IC) 500/515 SC MANAŽER
SC (EC) 72/73 JOHANN GREGOR MENDEL
SC (EC) 74/75 SMETANA
SC (EC) 134/135 SLOVENSKÁ STRELA
možná Ex 570/571 BRNĚNSKÝ DRAK
to je 11 páru ne??
A ještě něco, když loni ČSA a ČD spustily společný projekt SCP, tak určitě smlouva nebude na rok. Posílení AE by mohlo být (Ale jedině pod jinou značkou a číslem, protože AE "patří" ČD a ČSA) jedině kdyby se domluvily třeba RT a AIR FRANCE například. Co z toho plyne? Smlouva mezi ČSA a ČD bude určitě postavena na výhradní práva na lince Praha,Ruzyně-Ostrava,hl.n. ,tak aby se nikdo nemohl ani jedna strana domluvit s jinou firmou. ČD, nemají výsadní postavení, to je pravda, ale nemají ještě ani konkurenci.