(D) Německé provozy obecně
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Pepa 24.IX 2006,Erfurt,
Erfurt :15.I.2003 vyprava : linka:1 - 605,612,614,435"-445,603.627,604,,514-513,,502-503,,609 522-542,/prepac, od 627 su 2-ky.,,, 3-ky:629-701,630-702, 520-521-553, 457-447-437, 465-469-467,459-455-456,,632-707,628-706,634-704,633-703. 523-549-541, linka c:4 :493-492,,616,624, 509-508,,515-518.611 : linka c 5:625,606,626, 608, 505-504. 470-401,613, linka c 6: 623,498-497-496.610,511-510,524-525. 500-501-507,622,490-489.602, 453-452-451 : 400-500 4, 600-700- combino
CKD vozy ve nemecko.
voznovy park ve mestach byvali DDR medzy 1968-2003 mám komplet, áj foto som dostal velá od p Jensa Gecksa. samozrejme fotky uverejnit nemoze ale pro vlastny ucel-pre sebe, mozu dostat,lenze...na poste nedám okolo 800 foto, moze prist kumne, a digitalny apparatom odfotit, komu treba, ale iba na vlastny ucel , niektorom pripade aj vyprava mám, co-ked chcete- mozem napisat, npl trivozova KT4 ve erfurt.atd
Třívozové vlaky TATRA (Grosszug)
Lipsko je jasné T4D/B4D/MB 4 T6A2/B6A2 Magdeburg T4Dmod/B4Dmod Halle T4D-C/B4D-C Chemnitz(Karl-Marx-Stad) T3D-M/B3D-M To už je z trojic všechno,zbytek měst se provozují pouze dvouvozové vlaky.Erfurt bohužel taky od roku 2006 ve dvouvozových vlacích .DPmPET
Re: Trojice TATRA T4D/B4D-MS Dresden
Hm, dík za vyčerpávající informace. Tak to je veliká škoda. A kde v Německu (NDR) vlastně ještě trojce něčeho z ČKD jezdí? Chemnitz, Berlin?DPmPET píše:Bohužel už ne .Konec provozu z vleky typu B4D-MS ukončen 18.9.2005 rozlučovací jízdou.Už se pouze vypravují pouze dvojiceT4D-MS a TB4D-MS v pracovní dny a občas o víkendu pouze někdy nasazeny sporadicky.Už se vyřazujou i vozy typu T4D-MT.Jedná se o první série modernizovaných T4D,které jsou zrychlovačové a umožnˇovaly soupravy z T4D u kterých se nepočítalo z modernizací.Zdraví DPmPET
Trojice TATRA T4D/B4D-MS Dresden
Bohužel už ne .Konec provozu z vleky typu B4D-MS ukončen 18.9.2005 rozlučovací jízdou.Už se pouze vypravují pouze dvojiceT4D-MS a TB4D-MS v pracovní dny a občas o víkendu pouze někdy nasazeny sporadicky.Už se vyřazujou i vozy typu T4D-MT.Jedná se o první série modernizovaných T4D,které jsou zrychlovačové a umožnˇovaly soupravy z T4D u kterých se nepočítalo z modernizací.Zdraví DPmPETPhabbey píše:Tušíte někdo, jestli jsou ještě v Drážďanech ještě v provozu trojičky T4D/B4D?
- Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Diky za pochvalu!pawel píše:díky za fotky z drážďan! mám pár komentářů, nicméně nějak neumím z tý galerie vytáhnout linky, takže viz přílohy..
Komentare k fotkam jsem jiz nestihl, mam toho ted nad hlavu. Link vytahnes jednoduse - nad fotografii prave mysitko - vlastnosti (uvedena varianta ie, mozzille podobne).
Jeste mam nekvalitne nahrana dve hlaseni zastavek, posoudim, zda vypustim do eteru. Jedno z nich by zrovna byla zminena konecna Coschutz..
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jo, já si říkal, že takováhle stavba bude určitě něco výjimečného. Ale vůbec jsem o tom nevěděl.Pajda píše:Ten cihelný most je v Netzchkau asi 30 km od Zwickau na trati do Plauen. Na mostě je dvoukolejná trať a jezdí tam až 160 km/h.
Jedná se o největší cihelný most v (střední??) Evropě. Délka 570 merů a je z 26 000 000 cihel. Stáří okolo 100 let. V okolí jsou ještě dva velké a zajímavé mosty.
Pod mostem je malé muzeum mostu.
Hmm, asi bych se o to měl trochu víc zajímat, když už to studuju...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postplatz
Díky to já si až budu mít čas odklikám.Ladislav Kubera píše:Jara: Něco jsem pro Tebe udělal. Surfnul jsem a našel tohle:
http://www.dvb.de/webcam/images/photo.a ... 2005_12_16 .
Dnešní webcam. Ale když budeš měnit datum v odkazu, půjdeš do historie. Užij si to a měj se. L.Kubera