T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 08.10.2006 22:09

Karotka píše:Ta lipská "B4NF" je novostavba, nebo překopaná původní kastle? Mně to připadá jako překopávka, protože zůstala i původní délka a i obliny střechy jsou "čisté".
prekopavka

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 08.10.2006 22:07

Ta lipská "B4NF" je novostavba, nebo překopaná původní kastle? Mně to připadá jako překopávka, protože zůstala i původní délka a i obliny střechy jsou "čisté".

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 08.10.2006 21:56

Videl sem vizualizaco wany v podobnym provedeni
Moje prace (original sem nedostal do ruky na dostatecne dlouhou dobu)
Obrázek

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 08.10.2006 21:34

jen doplním DPmPET a přidám nějaké fotky. Jsou ale nic moc,foták začal stávkovat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: LEOLINER LEIPZIG

Příspěvek od demon » 08.10.2006 20:46

DPmPET píše:Sice to sem nepatří ale nejlepší co je na těchto vozítkách že to má repasované tatrovácké podvozky.
Přesně tohle mě taky zaujalo, kastle v podstatě novostavba a pod tim všim si sedí podvozek z ČKD Tatra...
7080: To souhlasí, ještě doplním, že se z důvodu častých podnětů řidičů i cestujících zkoušela úprava softwaru pro klidnější rozjezd a vůz tedy zrychloval pomaleji než obvykle.

DPmPET

LEOLINER LEIPZIG

Příspěvek od DPmPET » 08.10.2006 20:26

demon píše:Tak z Německa bych bral třeba mňamózní Leoliner, sice taky rekonstrukce, ale má to styl!
Sice to sem nepatří ale nejlepší co je na těchto vozítkách že to má repasované tatrovácké podvozky.Jěště existuje 4nápravová verze obdoba českých wan+rekonstruované vleky B4D které mají nízkou podlahu(Provedení schodné jako u van)a dodané jěště jedny dveře.Takže vlek má 4 dveře.Jo jiné myšlení podniků.DPmPET 8-)

Quakeman

Příspěvek od Quakeman » 06.10.2006 19:52

PvvS píše:Graetz nemusi byt. Jsou casti pohonu, kde tece proud stale stejnym smere, at se jedna o brzdeni nebo o zrychlovani. Navic progress zprostredkovava hodnoru proudu jako napetovou velicinu, odvozenou z cidel, takze bocnik tam uz nemusi byt . Ten byval u starych vyzbroji.
Ja som nemyslel prúdový bočník v kontajneri tam je snímač prúdu halova sonda ale v Ampérmetri tam je 20mA bočník.Výstup s kontajnera na AM je prúdový nie napäťový výstup.Napäťový signál sa používa len vo vnútri kontajnera mädzi pohonom a regulátorom.

Jenki

A-metr v T3.RP

Příspěvek od Jenki » 06.10.2006 19:46

No podle čísla vozu bych řekl, že to je Progress s DIGITÁLNÍM regulátorem, takže a-metr je ovládán analogovým výstupem z kontejneru, a ten analogový výstup je řízen softwarem... s reálným průběhem proudu to (galvanicky) nemá nic společného.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 06.10.2006 18:32

Graetz nemusi byt. Jsou casti pohonu, kde tece proud stale stejnym smere, at se jedna o brzdeni nebo o zrychlovani. Navic progress zprostredkovava hodnoru proudu jako napetovou velicinu, odvozenou z cidel, takze bocnik tam uz nemusi byt . Ten byval u starych vyzbroji.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 06.10.2006 17:06

QUAKEMAN píše:Kontrolka nieje AMPERMETER o T3R.P niečo viem a v am je iba bočník a je označený polaritou,okrem toho graetz v am by spôsoboval nelinearitu meraného prúdu svojou V-A charakteristikou.Okrem toho smer prúdu sa pri jazde a brzde v am nemení pretože je to ošetrené v kontajneri pohonu.
Tak potom neviem, ale bolo mi povedane, že tam je. Tak asi bolo volačo rozbité v kontajneri. :wink:

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 05.10.2006 23:36

Marek píše:Ve voze 8429 (řízený) ukazoval dneska ampérmetr jen brzdový proud, při jízdě zůstával na nule, přitom jel vůz normálně silou. Netuší nějaký odborník čímpak to?
Myslim ze to bude najskor nejaky prepaleny kabel alebo ako tu uz niekto spominal tu diodu.Chod do dielni a opravia ti to napockanie :D .

QUAKEMAN

Příspěvek od QUAKEMAN » 05.10.2006 23:26

I.am.good píše:Těžce se mýlíš, v dnešní době se dává Graetz všude .) I v obyčejných kontrolkách Telemecanique (ty nové, co se vyměňují na T6, ale i na T3 a jsou na erpéčkách) jsou můstky, aby ta kontrolka svítila i když zapojíš jakoby polaritu obráceně :wink: Je to dělané SMD, má to tak 3mm2, ale je to tam. U AM to samé.
Kontrolka nieje AMPERMETER o T3R.P niečo viem a v am je iba bočník a je označený polaritou,okrem toho graetz v am by spôsoboval nelinearitu meraného prúdu svojou V-A charakteristikou.Okrem toho smer prúdu sa pri jazde a brzde v am nemení pretože je to ošetrené v kontajneri pohonu.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 05.10.2006 18:06

Quakeman píše:U AM v električkách sa nepoužíva Graetzov mostík! Chyba je inde.
Těžce se mýlíš, v dnešní době se dává Graetz všude .) I v obyčejných kontrolkách Telemecanique (ty nové, co se vyměňují na T6, ale i na T3 a jsou na erpéčkách) jsou můstky, aby ta kontrolka svítila i když zapojíš jakoby polaritu obráceně :wink: Je to dělané SMD, má to tak 3mm2, ale je to tam. U AM to samé.

Quakeman

Příspěvek od Quakeman » 05.10.2006 15:23

I.am.good píše:Teoreticky - je-li brzdový proud opačné polarity, než trakční (nevím to), tak mohla odejít část Graetzova můstku u AM, takže proud prošel jen na jednu stranu. :wink:
U AM v električkách sa nepoužíva Graetzov mostík! Chyba je inde.

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 03.10.2006 22:08

I.am.good: Dík, přesně tohle mě napadlo taky, ale že by těch pár miliampér vychylujících ručičku odpálilo diodu mi přišlo dost nepravděpodobný.

Odpovědět