prekopavkaKarotka píše:Ta lipská "B4NF" je novostavba, nebo překopaná původní kastle? Mně to připadá jako překopávka, protože zůstala i původní délka a i obliny střechy jsou "čisté".
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: LEOLINER LEIPZIG
Přesně tohle mě taky zaujalo, kastle v podstatě novostavba a pod tim všim si sedí podvozek z ČKD Tatra...DPmPET píše:Sice to sem nepatří ale nejlepší co je na těchto vozítkách že to má repasované tatrovácké podvozky.
7080: To souhlasí, ještě doplním, že se z důvodu častých podnětů řidičů i cestujících zkoušela úprava softwaru pro klidnější rozjezd a vůz tedy zrychloval pomaleji než obvykle.
LEOLINER LEIPZIG
Sice to sem nepatří ale nejlepší co je na těchto vozítkách že to má repasované tatrovácké podvozky.Jěště existuje 4nápravová verze obdoba českých wan+rekonstruované vleky B4D které mají nízkou podlahu(Provedení schodné jako u van)a dodané jěště jedny dveře.Takže vlek má 4 dveře.Jo jiné myšlení podniků.DPmPETdemon píše:Tak z Německa bych bral třeba mňamózní Leoliner, sice taky rekonstrukce, ale má to styl!
Ja som nemyslel prúdový bočník v kontajneri tam je snímač prúdu halova sonda ale v Ampérmetri tam je 20mA bočník.Výstup s kontajnera na AM je prúdový nie napäťový výstup.Napäťový signál sa používa len vo vnútri kontajnera mädzi pohonom a regulátorom.PvvS píše:Graetz nemusi byt. Jsou casti pohonu, kde tece proud stale stejnym smere, at se jedna o brzdeni nebo o zrychlovani. Navic progress zprostredkovava hodnoru proudu jako napetovou velicinu, odvozenou z cidel, takze bocnik tam uz nemusi byt . Ten byval u starych vyzbroji.
A-metr v T3.RP
No podle čísla vozu bych řekl, že to je Progress s DIGITÁLNÍM regulátorem, takže a-metr je ovládán analogovým výstupem z kontejneru, a ten analogový výstup je řízen softwarem... s reálným průběhem proudu to (galvanicky) nemá nic společného.
Tak potom neviem, ale bolo mi povedane, že tam je. Tak asi bolo volačo rozbité v kontajneri.QUAKEMAN píše:Kontrolka nieje AMPERMETER o T3R.P niečo viem a v am je iba bočník a je označený polaritou,okrem toho graetz v am by spôsoboval nelinearitu meraného prúdu svojou V-A charakteristikou.Okrem toho smer prúdu sa pri jazde a brzde v am nemení pretože je to ošetrené v kontajneri pohonu.
- Sheep
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 06.1.2006 23:37
- Bydliště: Slovensko, Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Myslim ze to bude najskor nejaky prepaleny kabel alebo ako tu uz niekto spominal tu diodu.Chod do dielni a opravia ti to napockanie .Marek píše:Ve voze 8429 (řízený) ukazoval dneska ampérmetr jen brzdový proud, při jízdě zůstával na nule, přitom jel vůz normálně silou. Netuší nějaký odborník čímpak to?
Kontrolka nieje AMPERMETER o T3R.P niečo viem a v am je iba bočník a je označený polaritou,okrem toho graetz v am by spôsoboval nelinearitu meraného prúdu svojou V-A charakteristikou.Okrem toho smer prúdu sa pri jazde a brzde v am nemení pretože je to ošetrené v kontajneri pohonu.I.am.good píše:Těžce se mýlíš, v dnešní době se dává Graetz všude .) I v obyčejných kontrolkách Telemecanique (ty nové, co se vyměňují na T6, ale i na T3 a jsou na erpéčkách) jsou můstky, aby ta kontrolka svítila i když zapojíš jakoby polaritu obráceně Je to dělané SMD, má to tak 3mm2, ale je to tam. U AM to samé.
Těžce se mýlíš, v dnešní době se dává Graetz všude .) I v obyčejných kontrolkách Telemecanique (ty nové, co se vyměňují na T6, ale i na T3 a jsou na erpéčkách) jsou můstky, aby ta kontrolka svítila i když zapojíš jakoby polaritu obráceně Je to dělané SMD, má to tak 3mm2, ale je to tam. U AM to samé.Quakeman píše:U AM v električkách sa nepoužíva Graetzov mostík! Chyba je inde.