Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 29.10.2006 18:40

ty řepy jsou fakt nechutnost... prostě po všech stránkách socka:
-provedení oprav, nedodělky i ve flikování, pominutí mnoha nutných oprav - např. oblouk makovského
-organizace výluky, linkové vedení tram (porovnejme s barrandovem: což takhle poslat 12 a možná tak ve špičce 14 do Hlubočep, X12 ukončit zde? vždyť ono se to odveze...)
-NAD v režii hotlinera
-zastávky, přístřešky jsou v otřesném stavu a nikoho to nezajímá

prostě by se dalo říct, že v případě této koncové trati, mj. nejvytíženější z tramvajových radiál, se dělá vše proto, aby lidi tramvaje neměli v lásce. není divu, že pak chtějí M-A z dejvic.

DPmPET

Navařování

Příspěvek od DPmPET » 28.10.2006 18:21

demon píše:Prohlíd sem si fotky z včerejšího fotožurnálu: http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... ex.php?p=2
a k tomu se dá říct jen jediné... Flikování na eNtou a hnus !!!
Co se ti na tom nelíbí!!!Víš jak to bude hezky vypadat až začne mrznout.To budou praskliny jéjej ,a těch zpomalených rychlostí co tam bude vyset.Názorný příklad po čem se v Praze jezdí a do jakých extrémů se to nechá vůbec doject.Jak jěště dlouho ta AGO´NIE bude trvat? 8-)

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 28.10.2006 13:08

No ta X7 dneska taky jednu zastávku jela 8 minut, poněvadž se tam zúžují pruhy a jsou tam světla... :wink:
Ale vyjma mě s tim nikdo jinej nejel. :D :lol:

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 28.10.2006 12:39

Teď mě napadlo,že u Solidarity někdy v týdnu svařovali kolejnici ve směru ke Zborově...no,taky tam dlouho nebyla delší výluka,ale zase jsou to 4 roky co jí celou rekonstruovali.Si pamatuju,že když výluka probíhala,nedalo se NAD projet z vozovny Strašnice na Černokosteleckou,jsem šel pěšky a byl jsem tam o hodně rychleji...v těch šílených vedrech čekat v autobuse 45 minut bylo naprosto strašný...a potom když jí otevřeli bez zatravněného svršku někdy 17.9.2002,tak si hodně lidí oddechlo a když za pár dní výluka pokračovala,tak těch nadávek byl nespočet...

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 28.10.2006 12:00

Dnes také probíhá výluka mezi "Černokosteleckou - Ústředními dílny DP". Nevim co tam dělaj ..., ale náhradní dopravu zajišťuje linka X-7, kterou provozuje dopravce Hotliner. :x
Sám jsem s ní dnes jel a jela úúúplně prázdná vyjma mě a pak na Depu Host. ještě přistoupila jedna starší cestující... :wink: :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6708
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 28.10.2006 11:19

Prohlíd sem si fotky z včerejšího fotožurnálu: http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... ex.php?p=2
a k tomu se dá říct jen jediné... Flikování na eNtou a hnus !!!

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 28.9.2006 14:12

Mno, spíš je potřeba odstranit tam pár paskvilů z léta, kdy se kvůli vzdutí dělaly narychlo řezy a svařovaly se lomy. Některé oblouky také snad přijdou navařit. Celková oprava oblouků bude myslím 08/2007.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 27.9.2006 20:57

Radek píše:Aktuální zpráva k těm Nuslím: na obloucích u podjezdu Fidlovačka a na Ostrčilově nám. jsou kolejnice označeny sprejem a u Fidlovačky jsou už složeny značku Práce na silnici, Přikázaný směr objíždění atd. Tak uvidíme co se bude dělat.
Panely putují, kolejnice se lámou... Čas od času je potřeba to svařit. Na Ostrčilově náměstí je asi v 2/3 oblouku směrem dc opravdu nádherný lom. Dokud se neudělá pořádná oprava, nic jiného nemá cenu.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 27.9.2006 19:53

Petr píše: zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...
Ještě před zprovozněním, koncem srpna, se tam kus silnice propadl i s tratí. Asi nekvalitně zhutněný zásyp. Dělala se tam kvůli tomu injektáž a vozovka se také předělávala. Jen na tu TT asi už nedošlo...

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 27.9.2006 18:33

Aktuální zpráva k těm Nuslím: na obloucích u podjezdu Fidlovačka a na Ostrčilově nám. jsou kolejnice označeny sprejem a u Fidlovačky jsou už složeny značku Práce na silnici, Přikázaný směr objíždění atd. Tak uvidíme co se bude dělat.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6708
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 27.9.2006 15:58

Absolut píše:Démone, já vidím pořád jen fotky z míst, kde se dělala maximálně lokální údržba.
Jo to je pravda, taky mám připomínky jen k drobným nedodělkům, jako jsou třeba ty křivě posazené panely. Část toho, co se tam dlouho pokoušeli opravit navařováním nakonec museli vyměnit a ty zavařené praskliny vypadají, že by mohly nějaký čas ještě vydržet.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 27.9.2006 14:02

Démone, já vidím pořád jen fotky z míst, kde se dělala maximálně lokální údržba.

Petře, hezky jsi to napsal. O víkendu již snad budu fungovat a něco sem hodím.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 27.9.2006 10:45

Mapl píše:Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:
Trochu pravda, trochu ne.... On je problém v tom, že DP prostě není ten, kdo si určuje, zavřeme tohle a opravíme to celé. Dost do toho kecá policie, takže se úsek mezi křižovatkami neopravuje jako jeden celistvý, ale jako úsekový, protože zavřít celou trať, no bóže... Pokud je již trať uložena v panelech BKV, obecně platí, že přímý úsek se míň opotřebovává než oblouky, tudíž je logické, že výměna oblouků je a bude častější a asi je nesmyslné opravovat rovný úsek, kterému takřka nic není, jen proto, že opravuju v trati oblouk, kór když ty peníze se dají použít někde jinde. A že se to zda dva roky poškodí o kus dál ? No riziko povolání. Ale faktem je, že v posledních týdnech se opravdu spíš jen bastlí a flikuje, na Plzeňské se teď za provozu podsypávají panely BKV, aby se to vyrovnalo.... A upřímně mohu říct, že za svou desetiletou praxi u DP jsem takhle se zhoršující stav tratí ještě nezažil. Zejména oblouky z panelů BKV začínají být katastrofické (Zenklova, Na Moráni, Nuselské údolí, Bubenské nábřeží) a finále je, že zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 27.9.2006 10:27

Mapl píše:Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:
Taky si myslím... pořád se mluví o tom, že nejsou peníze, a přitom by se nejlíp ušetřily tím, že by se něco udělalo jednou pořádně a nemusela by se stejná výluka z chvíli opakovat kvůli dalšímu kusu kolejí, nebo dokonce znova kvůli tomu samému, který byl nekvalitně zaflikovaný...

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 26.9.2006 7:31

Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:

Odpovědět