Souhlasím že nakupovat buď přímo tady,nebo 164kou na Zličín.DJ LA DÉFENSE píše:Z Řep je lepší jet nakupovat na druhou stranu-)-) ne směrem do centra
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Je to důkaz že komunistická 15 let stará smyčka je nevhodná pro šíleně dlohou řadu 9 co sem jezdí (páč tu stojí až 7 souprav), a né že se sem tramvaje nehodí.DJ LA DÉFENSE píše:A do které vozovny to tedy koukáš??? POdle tvého bydliště. Řepy jsou nafouknutý tramvajema, podívejte se co zavěrstvo se muselo vytvořit kvůli obratišti, spešl výstupní stanici Do žádné jiné, kromě Spojovací, kde jsou 4 linky zbytečné, koncové části tramvaje po 4 linkách nejezdí, to je důkaz, že tramvaj, už nesplňuje svoji funkci a musí být nahrazena něčím kapacitnějším...
Píše se tam že vidím vozy z hloubětína (10,sem tam i 9), kobylis (10), motola (7,9,10), pankráce (7), strašnic (7) a žižkova (9).Nekoukám do vozovny,ale vidím vozy Z vozoven
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Z Řep je lepší jet nakupovat na druhou stranu-)-) ne směrem do centraDavidD píše:No nevím kde jsi na to přišel, sice historicky a pro cizince jo,ale pokud bydlím v Řepích, tak asi nebudu cizincem a pro chleba a pivo si raději pojedu na Anděl než na Václavák, sice žiji celí život v Praze, tak po pravdě bych nevěděl kde si mam chleba na Václaváku koupit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Ježiš marjá za prací, spoustu lidí jezdí do centra... Pokud pojedeš na nákup na Anděl, stejně si musíš vzít auto, víš, jelikož nákup dobný uděláš v řepích, takže jen pro chleba is nepojedeš na anděl...DavidD píše:No nevím kde jsi na to přišel, sice historicky a pro cizince jo,ale pokud bydlím v Řepích, tak asi nebudu cizincem a pro chleba a pivo si raději pojedu na Anděl než na Václavák, sice žiji celí život v Praze, tak po pravdě bych nevěděl kde si mam chleba na Václaváku koupit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
A do které vozovny to tedy koukáš??? POdle tvého bydliště. Řepy jsou nafouknutý tramvajema, podívejte se co zavěrstvo se muselo vytvořit kvůli obratišti, spešl výstupní stanici Do žádné jiné, kromě Spojovací, kde jsou 4 linky zbytečné, koncové části tramvaje po 4 linkách nejezdí, to je důkaz, že tramvaj, už nesplňuje svoji funkci a musí být nahrazena něčím kapacitnějším...trainzjohny píše:S metrem do řep di do prde*** takovou blbost tady vážně NIDKO nechce, to vím páč tu bydlím. Na václaváku jsem 9 za 30minut a na metro se hrabat, pak bůch ví jak, fuj metro ať si jezdí na letiště a né do Řep.
No nevím kde jsi na to přišel, sice historicky a pro cizince jo,ale pokud bydlím v Řepích, tak asi nebudu cizincem a pro chleba a pivo si raději pojedu na Anděl než na Václavák, sice žiji celí život v Praze, tak po pravdě bych nevěděl kde si mam chleba na Václaváku koupit.DJ LA DÉFENSE píše:Anděl neni centrum, myslim Václavák...
Naposledy upravil(a) DavidD dne 29.10.2006 20:26, celkem upraveno 1 x.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Anděl neni centrum, myslim Václavák...radek31 píše:jak dlouho by to podle tebe trvalo tím metrem třeba na Anděl? tramvaj je tam za 18 minut (podle JŘ za 19, ale reálně o 1-2 minuty dřív)
a nezapomeň připočítat pár minut než se na to metro dostanou, protože víc než 1 stanici jim tam nikdo nepostaví + než sjedou dolů do hlubin + než jim to přijede (protože interval by byl dost možná horší než u tramvají)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
jak dlouho by to podle tebe trvalo tím metrem třeba na Anděl? tramvaj je tam za 18 minut (podle JŘ za 19, ale reálně o 1-2 minuty dřív)
a nezapomeň připočítat pár minut než se na to metro dostanou, protože víc než 1 stanici jim tam nikdo nepostaví + než sjedou dolů do hlubin + než jim to přijede (protože interval by byl dost možná horší než u tramvají)
a nezapomeň připočítat pár minut než se na to metro dostanou, protože víc než 1 stanici jim tam nikdo nepostaví + než sjedou dolů do hlubin + než jim to přijede (protože interval by byl dost možná horší než u tramvají)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Hahaha... Vtipálku. To bylo jen konstatování, ale když chceš diskutovat... Metro je nejlepší spojení s centrem a bylo by to nejrychlejší. A zrovna pro řepy by se metro hodilo, nota vene by tam soupla cena pozemků, podívej se na Vysočany. Nevšiml jsem si, že by Stodůlkám metro vadilo a radši by chtěly tramvaje...radek31 píše:jasně 1 stanice na celé sídliště místo 4 tramvajových - to je super zlepšení a obyvatelé to moc uvítají
dopadne to tak, že jim tam bude jezdit další hromada autobusů svážejících lidi na metro
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Je, ale ta tráva při takovymle provozu, je sice zlepšení, ale zase na druhou stranu hluk bude pořád... Mě by se třeba líbilo něco na styl pařížského metra, nicméně to je utopie. A obešly by se bez tramvají, kdyby tam bylo metro.radek31 píše:co je to za blbost? spása to samozřejmě je, protože bez tramvají se Řepy neobejdou a hlukový rozdíl kvalitní trati v trávě a zničených kolejí na BKV je propastný
je tam 40
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Hahaha flikováním se to jen oddálilo na dlaší flikování... Tak to bude. A při provozu na Řepích neni spásou ani tráva. Otázka je tam v noci taky 40?radek31 píše:já jen doufám, že důvod flikování je pořádná rekonstrukce v co nejbližší době
Sídl. Řepy si zaslouží moderní odhlučněnou a zatravněnou trať - je to jedna z nejfrekventovanějších TT a navíc uprostřed sídliště
není přece možné provozovat trať tohoto typu v tomto stavu přímo v husté zástavbě