Tak trochu počítej 21 z Vokovic je rozhodně blíž než z HL. 11 je trochu sporná, jenže to v noci převlíká na noční, takže tak strašně bych to taky neviděl. A jak to chceš dělat, když daná blízká vozovna nemá volnou kapacitu ať ve vozech nebo v lidech? Neříkám, že je všechno ideální, rozhodně není, ale sem tam je potřeba se na věc podívat i z druhé strany.Tom 11 píše:Tak já nevím,ale mě to přijde že to tu je všechno dokola,pořád se o tom mluví ale nic se stejně nevyřeší...ale volovi*a typu 11 z VO,21 z VO je vážně síla...nebo když 26 jezdící kolem Voz.Strašnice byla vypravovaná z PA... a mohl bych pokračovat.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Demon: No jde o to, že milují-li či nemilují něco zaměstnanci, nemusí to být ještě pro prospěch podniku a věci, kterou provozuje dobré.
DJ: Taky přijde přespávání tramvají v "cizích" vozovnách. Mašinky to uměj běžně - podívaj se do domovského depa třeba jednou za tejden a péče se jim v cizích depech dostane stejné. Ona tramka taky vydrží jednu noc přespat ve vozovně na druhém konci linky a následující noc udělat opět lichý počet půlkol a skončit ve vozovně mateřské. Už se to taky vyzkoušelo, jistě napíše někdo, kdo mi bude chtít upřít prvanství
DJ: Taky přijde přespávání tramvají v "cizích" vozovnách. Mašinky to uměj běžně - podívaj se do domovského depa třeba jednou za tejden a péče se jim v cizích depech dostane stejné. Ona tramka taky vydrží jednu noc přespat ve vozovně na druhém konci linky a následující noc udělat opět lichý počet půlkol a skončit ve vozovně mateřské. Už se to taky vyzkoušelo, jistě napíše někdo, kdo mi bude chtít upřít prvanství
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
No,traťě ČD jsou strašný všude,ale na Zličín obzvlášť...7080 píše:ad trať Aby jezdil do Řep vlak, tak by se ČD o tu trať musely starat lépe než dosud, jednokolejná trať s s nefunkčníma výhybnama moc práce neudělá. A současné tři páry vlaků(snad jsem se trefil) téměř nikdo nevyužívá.
O povodních tam sice byl zřízen vlak, ale nejezdil déle jak týden. S intervalem 2 hodiny to byla opravdu přínosná linka.
Naposledy upravil(a) Tom 11 dne 30.10.2006 5:22, celkem upraveno 2 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Ale jasně ta myšlenka je dobrá co myslíš, ale zase jde o prachy, takže v tu chvíli musí jít cestující stranou. Zase na druhou stranu, je blbý aby do 6 strašila cestou do vozovny. Pánové Bratislava, ta má interval v noci, to i Košice maj v noci o víkendu lepší interval než Bratislavaradek31 píše:ráno je takový interval, že je hlavně zločin tu noční nevyužít jako proklad, ale místo toho jí poslat minutu nebo dvě po/před denní nebo tak něco, jak se pravidelně děje se všema zátahama
ad trať Aby jezdil do Řep vlak, tak by se ČD o tu trať musely starat lépe než dosud, jednokolejná trať s s nefunkčníma výhybnama moc práce neudělá. A současné tři páry vlaků(snad jsem se trefil) téměř nikdo nevyužívá.radek31 píše:o vlaku se s tebou hádat nebudu, protože s ním nejezdím (když si můžu vybrat jestli platit a jet o pár minut rychleji nebo na průkazku, tak je to jasné) - ale na ten vlak se musíš nějak dopravit, vlak má nějaký interval a hlavně ne každý jede na Hl. nádr. - pokud někdo jede z Hlušičkovy na I.P.P nebo Národní třídu, tak to tou 10,9 zvládne 2x rychleji než vlakem
ad bus - busík? jak velký busík? pokud nenapíšeš jak velký bus v jakém intervalu tak ti nemůžu napsat o kolik dráž by to vyšlo
ale od oka - stejnou kapacitu odvezeš 3x dráž pokud jde o naftu/elektřinu a potřebuješ 3x tolik řidičů (kterých je nedostatek)
každopádně napsat, že by nějaký bus stál méně a odvezl více než 2x T6 je fakt uhozené
O povodních tam sice byl zřízen vlak, ale nejezdil déle jak týden. S intervalem 2 hodiny to byla opravdu přínosná linka.
ad bus BUs ve zmiňované trase jezdí (Řepy-Slánská-Stodůlky). V úseku Slánská - Stodůlky mohou lidi použít 225. Ale špičkový interval 12 minut s krátkou karosou je opravdu nedostatečný. Nemluvě o 164 Řepy-Zličín, kdo tam pojede, když to má - nemá interval a ještě si to pěkně zajíždí přes Zličínské sídliště. A mimo špičku je to ještě větší katastrofa. 225 i 164 mají interval půl hodiny, přijedou na B, kde je pásmový provoz a stejně se tlačíš už ze Zličína.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Čoveče, ty jak to píšeš, tak ty si si snad tykal s Křižíkem ještě...demon píše:Sice byly, ale byly všeobecně nemilovány... A co se tedy změnilo? Jsou a jsou všeobecně nemilovány !
Já nadšení z dlouhých výjezdů nesdílim, ale dokážu je na rozdíl od tebe pochopit.
Je mi jedno, že nejsi zaměstnanec DP. Myslíš že by se něco změnilo ? Před dvaceti lety sem měl taky ideály, pak přišlo rozčarování...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Radku tady je zase věc, že ve většině případech, nebo alespoň by to tak mělo bejt, že když začne zatahovat první noční tramvaj ráno, nějakejch deset minut před ní by měla už jet první denní nebo opačně deset minut po ní. A v tu chvíli, je nejlogičtější dostat ten vlak co nejrychleji domu. A co nejblíž, už nemá nárok bejt živenej. To je z pohledu ekonomického, nebo úsporného. Z poheldu cestujícího, je tvůj nápad dobrej, a určitě příjemnej.radek31 píše:¨...(proč vyjíždět 54 z MO, když může zatahovat Barrandov-I.P.P-Bruselská-PA? odveze hromadu spokojených cestujících z Buranova na I.P.P - to samé 52 - proč jet z Podolské vod. nikam...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Sice byly, ale byly všeobecně nemilovány... A co se tedy změnilo? Jsou a jsou všeobecně nemilovány !Asi K-M píše:No hochu, to se zatraceně mejlíš - sice byly, ale byly všeobecně nemilovány a já jsem napsal, že je to jediná cesta jak dopravu zefektivnit.
Výjezdy přes půl Prahy je to co vidím - buď rád, že nejsem zaměstnanec DP. Všichni ostatní jsou výjezdy přes celou Prahu nadšeni - jůůůů, vokovickej vůz na jedenáctce, pojďte fotit!!!
Já nadšení z dlouhých výjezdů nesdílim, ale dokážu je na rozdíl od tebe pochopit.
Je mi jedno, že nejsi zaměstnanec DP. Myslíš že by se něco změnilo ? Před dvaceti lety sem měl taky ideály, pak přišlo rozčarování...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
2 KM - je mi jedno, pokud Motol vypraví o pořádí méně, ale není mi jedno, že pak povezu tramvaj narvanou na stupni 5 místo 4, protože chci vozit spokojené a ne nasrané cestující
je mi jedno jaké číslo vozu kde bude a odkud na jakou linku vyjede dokud plní svůj účel - ty bys za každou cenu zaváděl nejkratší možné výjezdy, ale já se snažím vidět i přepravní možnosti najížděcích a zatahujících linek - proč je nenapsat na sloupky a nedat lidem možnost využít to spojení? (proč vyjíždět 54 z MO, když může zatahovat Barrandov-I.P.P-Bruselská-PA? odveze hromadu spokojených cestujících z Buranova na I.P.P - to samé 52 - proč jet z Podolské vod. nikam, když může na metro, Anděl a do Motola?) - samozřejmě kravinu typu 21 z VO a 11 z VO, 13 ze ŽI nemá cenu dál řešit, každý vidí, že to je úlet
Jo, ten švédský experiment se výjimečně podařil. - protože to byl geniální nápad a imho není jediný rozumný důvod, proč by to nemělo fungovat dál
imho náhrada tramvaje (narvané) busem je krok zpět - nepotřebuju zkoušet všechno (pokud je někde infrastruktura a je dost vozů a řidičů, tak nevidím důvod platit víc peněz za horší řešení - ty prostě jen nechceš uznat, že tramvaj má nižší variabilní náklady než bus)
je mi jedno jaké číslo vozu kde bude a odkud na jakou linku vyjede dokud plní svůj účel - ty bys za každou cenu zaváděl nejkratší možné výjezdy, ale já se snažím vidět i přepravní možnosti najížděcích a zatahujících linek - proč je nenapsat na sloupky a nedat lidem možnost využít to spojení? (proč vyjíždět 54 z MO, když může zatahovat Barrandov-I.P.P-Bruselská-PA? odveze hromadu spokojených cestujících z Buranova na I.P.P - to samé 52 - proč jet z Podolské vod. nikam, když může na metro, Anděl a do Motola?) - samozřejmě kravinu typu 21 z VO a 11 z VO, 13 ze ŽI nemá cenu dál řešit, každý vidí, že to je úlet
Jo, ten švédský experiment se výjimečně podařil. - protože to byl geniální nápad a imho není jediný rozumný důvod, proč by to nemělo fungovat dál
imho náhrada tramvaje (narvané) busem je krok zpět - nepotřebuju zkoušet všechno (pokud je někde infrastruktura a je dost vozů a řidičů, tak nevidím důvod platit víc peněz za horší řešení - ty prostě jen nechceš uznat, že tramvaj má nižší variabilní náklady než bus)