Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Radku tady je zase věc, že ve většině případech, nebo alespoň by to tak mělo bejt, že když začne zatahovat první noční tramvaj ráno, nějakejch deset minut před ní by měla už jet první denní nebo opačně deset minut po ní. A v tu chvíli, je nejlogičtější dostat ten vlak co nejrychleji domu. A co nejblíž, už nemá nárok bejt živenej. To je z pohledu ekonomického, nebo úsporného. Z poheldu cestujícího, je tvůj nápad dobrej, a určitě příjemnej.radek31 píše:¨...(proč vyjíždět 54 z MO, když může zatahovat Barrandov-I.P.P-Bruselská-PA? odveze hromadu spokojených cestujících z Buranova na I.P.P - to samé 52 - proč jet z Podolské vod. nikam...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Sice byly, ale byly všeobecně nemilovány... A co se tedy změnilo? Jsou a jsou všeobecně nemilovány !Asi K-M píše:No hochu, to se zatraceně mejlíš - sice byly, ale byly všeobecně nemilovány a já jsem napsal, že je to jediná cesta jak dopravu zefektivnit.
Výjezdy přes půl Prahy je to co vidím - buď rád, že nejsem zaměstnanec DP. Všichni ostatní jsou výjezdy přes celou Prahu nadšeni - jůůůů, vokovickej vůz na jedenáctce, pojďte fotit!!!
Já nadšení z dlouhých výjezdů nesdílim, ale dokážu je na rozdíl od tebe pochopit.
Je mi jedno, že nejsi zaměstnanec DP. Myslíš že by se něco změnilo ? Před dvaceti lety sem měl taky ideály, pak přišlo rozčarování...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
2 KM - je mi jedno, pokud Motol vypraví o pořádí méně, ale není mi jedno, že pak povezu tramvaj narvanou na stupni 5 místo 4, protože chci vozit spokojené a ne nasrané cestující
je mi jedno jaké číslo vozu kde bude a odkud na jakou linku vyjede dokud plní svůj účel - ty bys za každou cenu zaváděl nejkratší možné výjezdy, ale já se snažím vidět i přepravní možnosti najížděcích a zatahujících linek - proč je nenapsat na sloupky a nedat lidem možnost využít to spojení? (proč vyjíždět 54 z MO, když může zatahovat Barrandov-I.P.P-Bruselská-PA? odveze hromadu spokojených cestujících z Buranova na I.P.P - to samé 52 - proč jet z Podolské vod. nikam, když může na metro, Anděl a do Motola?) - samozřejmě kravinu typu 21 z VO a 11 z VO, 13 ze ŽI nemá cenu dál řešit, každý vidí, že to je úlet
Jo, ten švédský experiment se výjimečně podařil. - protože to byl geniální nápad a imho není jediný rozumný důvod, proč by to nemělo fungovat dál
imho náhrada tramvaje (narvané) busem je krok zpět - nepotřebuju zkoušet všechno (pokud je někde infrastruktura a je dost vozů a řidičů, tak nevidím důvod platit víc peněz za horší řešení - ty prostě jen nechceš uznat, že tramvaj má nižší variabilní náklady než bus)
je mi jedno jaké číslo vozu kde bude a odkud na jakou linku vyjede dokud plní svůj účel - ty bys za každou cenu zaváděl nejkratší možné výjezdy, ale já se snažím vidět i přepravní možnosti najížděcích a zatahujících linek - proč je nenapsat na sloupky a nedat lidem možnost využít to spojení? (proč vyjíždět 54 z MO, když může zatahovat Barrandov-I.P.P-Bruselská-PA? odveze hromadu spokojených cestujících z Buranova na I.P.P - to samé 52 - proč jet z Podolské vod. nikam, když může na metro, Anděl a do Motola?) - samozřejmě kravinu typu 21 z VO a 11 z VO, 13 ze ŽI nemá cenu dál řešit, každý vidí, že to je úlet
Jo, ten švédský experiment se výjimečně podařil. - protože to byl geniální nápad a imho není jediný rozumný důvod, proč by to nemělo fungovat dál
imho náhrada tramvaje (narvané) busem je krok zpět - nepotřebuju zkoušet všechno (pokud je někde infrastruktura a je dost vozů a řidičů, tak nevidím důvod platit víc peněz za horší řešení - ty prostě jen nechceš uznat, že tramvaj má nižší variabilní náklady než bus)
No hochu, to se zatraceně mejlíš - sice byly, ale byly všeobecně nemilovány a já jsem napsal, že je to jediná cesta jak dopravu zefektivnit.demon píše:Ale prd, střídané přestávky byly před KM a budou i po něm. O nepotřebnosti l.17 nic nevim, ale vzhledem k tomu, že pořád jezdí, asi to nebude s její nepotřebností tak horký. O mrhání penězma v DPP ví KM úplný prd a na konstatování, že se šetřit musí snad licenci nemá... To jsem já tvrdil už před 30 rokama! A věř že výjezdy přes půl Prahy jsou jenom nepodstatná kapička v oceánu...
O té 17 si ovíme - všim sis, že POPRVÉ byla zkrácena na Výstaviště 17 a 14 objíždí? Testují se dvě linky do Ďáblic, víš? A copak se asi testovalo 4 a 9 do Hlušičkový? Pořád nic? Výjezdy přes půl Prahy je to co vidím - buď rád, že nejsem zaměstnanec DP. Všichni ostatní jsou vá¨ýjezdy přes celou Prahu nadšeni - jůůůů, vokovickej vůz na jedenáctce, pojďte fotit!!!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Pravopisné chyby nemívám, jedině překlepy. To uznávám.demon píše:Pokud ti fakt neni třináct, tak už by jsi měl být schopen sesumírovat svoje myšlenky tak, aby dohromady dávaly vůbec nějaký smysl a to u tebe většinou chybí, neschopnost logického uvažování, přemíra agresivity v příspěvcích, tragické pravopisné chyby... Je toho spousta, co tě od možnosti vykonávat jakoukoliv vedoucí funkci diskvalifikuje. Pokud ti je třináct, tak z toho třeba ještě vyrosteš, ale vzhledem k tomu, co tady o sobě tvrdíš, tak...
Ale prd, střídané přestávky byly před KM a budou i po něm. O nepotřebnosti l.17 nic nevim, ale vzhledem k tomu, že pořád jezdí, asi to nebude s její nepotřebností tak horký. O mrhání penězma v DPP ví KM úplný prd a na konstatování, že se šetřit musí snad licenci nemá... To jsem já tvrdil už před 30 rokama! A věř že výjezdy přes půl Prahy jsou jenom nepodstatná kapička v oceánu...
Co se týče střídaných přestávek KM byl první, kdo tvrdil, že se vrátí a že se bude odcházet i na jiné vozy. Logicky uvažuji. A pokud Tě to zajímá v bance vedu část oddělení, takže asi úplnej ****** nebudu. Ovšem pouze na vedlejšák. Jinak stále školačim. KM o tom prd neví, prd víš ty v dílnách. L 17? To je ta akce, kdy ji teďka hradí 37, jen na Březiněveskou, takže KM měl pravdu v tom, že 3 linky do Ďáblic ve dvojici je luxus. Spokojen?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ti fakt neni třináct, tak už by jsi měl být schopen sesumírovat svoje myšlenky tak, aby dohromady dávaly vůbec nějaký smysl a to u tebe většinou chybí, neschopnost logického uvažování, přemíra agresivity v příspěvcích, tragické pravopisné chyby... Je toho spousta, co tě od možnosti vykonávat jakoukoliv vedoucí funkci diskvalifikuje. Pokud ti je třináct, tak z toho třeba ještě vyrosteš, ale vzhledem k tomu, co tady o sobě tvrdíš, tak...DJ LA DÉFENSE píše:proč myslíš, že nebudu? Určitě neskončim jako údržbář v dílnách mám na víc, ale proč myslíš, že ne?
příklady:
střídané přestávky, střídané přestávky s oddělením řidiče od vozu, nepotřebnost 17 na Ďáblice se potvrdila teďka,... A vyjdou mu ty výjezdy přes celou Prahu a hlavně šetření, tady se totiž mrhá hrozně penězma.
Ale prd, střídané přestávky byly před KM a budou i po něm. O nepotřebnosti l.17 nic nevim, ale vzhledem k tomu, že pořád jezdí, asi to nebude s její nepotřebností tak horký. O mrhání penězma v DPP ví KM úplný prd a na konstatování, že se šetřit musí snad licenci nemá... To jsem já tvrdil už před 30 rokama! A věř že výjezdy přes půl Prahy jsou jenom nepodstatná kapička v oceánu...
I tohle ti přirozeně vysvětlím - můj zájem je trochu jiný než většiny okolních tady - nejsem řidič, nejsem evident čísel vozů, nejsem technicky vzdělán, takže stěží chápu, proč tramvaj jede. Ale určité kombinační a organizační schopnosti si vzít nenechám. Prostě mě nechává v klidu, jaký vůz se kdy objevil na jednadvacítce, ale vzrušuje mě, že na to musel vyjet z Vokovicradek31 píše:2 KM - v tom manipulování je imho největší problém - ty tu tvrdíš, že jako jediný víš co je pro cestujícího (každého v Praze, protože hodláš rušit linky i tam, kde jsi už měsíce/roky nebyl)
Jo, ten švédský experiment se výjimečně podařil. Hodně se to mediálně propíralo. Nevím, že by se ho podařilo zopakovat.
Ale já tu přeci dělám něco odobnýho - říkám: pojďme zkusit, jestli neexistuje nějaká levnější varianta. A ty v podstatě říkáš - neexistuje, protože se to tak nikdy nedělalo
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
podívej co dneska dokážeš na netu?Tom 11 píše:No,ale je to opravdu na nic,když se někdo musí obhajovat "dvojníkem".Nevím,ale zase je to celkem zbytečný...
já jsem přesvědčenej, že je to 1 osoba, ale je tu samozřejmě možnost omylu
nikomu ten názor nenutím, necenzuruju mu žádné příspěvky (to jsem nedělal nikdy, ani Martinovi, i když si to zasloužil), tak kde je problém?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Ale to se dělalo i tady už za socíku právě po těch špatných zkušenostech jak píšeš.radek31 píše:...
když se stavělo (mám dojem, že to bylo Švédsko, nevím v jakém dokumentu jsem to viděl), tak se postavilo sídliště a 2 měsíce tam nebyl jediný chodník - pak tam přišel architekt, podíval se, kde jsou cestičky nejvíc prošlapané, zakreslil chodníky, nechalo se to vybetonovat a výsledek o 100% lepší než v ČR