Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:47

K-M píše:7080: Ale ony se i ČD (resp. SŽDC nebo jakýkoliv vlastník - co třeba Letiště???) o tu trať starat bude. Buštěhradka jako rychlodráha na Letiště je neprůchodná, Letiště cítí jako handicap že jako jediné v civilizované evropě nemá kolejové spojení se světem a přitom má miliardy zisku. Jak myslíš že to bude dál? No a pak moderní 471 odvezou ve dvou soupravách ze Zličína to co 9 odváží hodinu. Sci-fi?
Pařížskej RÉR, jen drobec upravenej na naše poměry...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 22:46

DJ LA DÉFENSE píše:Ale jasně ta myšlenka je dobrá co myslíš, ale zase jde o prachy, takže v tu chvíli musí jít cestující stranou. Zase na druhou stranu, je blbý aby do 6 strašila cestou do vozovny. Pánové Bratislava, ta má interval v noci, to i Košice maj v noci o víkendu lepší interval než Bratislava
O kolik by tak mohlo být dražší nechat noční stat na konečné o 6 minut déle a tím proložit interval?

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:45

K-M píše:...
DJ: Taky přijde přespávání tramvají v "cizích" vozovnách. Mašinky to uměj běžně - podívaj se do domovského depa třeba jednou za tejden a péče se jim v cizích depech dostane stejné. Ona tramka taky vydrží jednu noc přespat ve vozovně na druhém konci linky a následující noc udělat opět lichý počet půlkol a skončit ve vozovně mateřské. Už se to taky vyzkoušelo, jistě napíše někdo, kdo mi bude chtít upřít prvanství :-) :-)
No ty turnusy jsou tak, že se tam podívají tak jednou za tři dny, a ot u tramvjaí bude taky, první krok je k tomu, že postupně začínají řidiče dozbrojovat průkazy na jiné vozy... Bude to tak. Pak v jednu ráno strašily v létě 24 na Václaváku. Už to tu bylo a bude se to rozšiřovat...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6698
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 29.10.2006 22:45

DJ LA DÉFENSE píše:...ale zase jde o prachy, takže v tu chvíli musí jít cestující stranou...
Tak to bych ti rád připomenul, že nejvíc se ušetří, když ráno nevyjedem!
To je typickej Káemovskej přístup. Ne dělat dopravu pro spokojenost lidí, ale dělat dopravu co nejlevněji, vždyť lidi už si nějak poradí... To je jako by si přišel do kadeřnictví a chtěl to na havla a oni by ti to udělali na ježka, protože je to levnější. :wink:

K-M: Ale o tom se samozřejmě nikdo nepře ! :)
Naposledy upravil(a) demon dne 29.10.2006 22:47, celkem upraveno 1 x.

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 22:44

7080: Ale ony se i ČD (resp. SŽDC nebo jakýkoliv vlastník - co třeba Letiště???) o tu trať starat bude. Buštěhradka jako rychlodráha na Letiště je neprůchodná, Letiště cítí jako handicap že jako jediné v civilizované evropě nemá kolejové spojení se světem a přitom má miliardy zisku. Jak myslíš že to bude dál? No a pak moderní 471 odvezou ve dvou soupravách ze Zličína to co 9 odváží hodinu. Sci-fi?

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 29.10.2006 22:42

Tom 11 píše:Tak já nevím,ale mě to přijde že to tu je všechno dokola,pořád se o tom mluví ale nic se stejně nevyřeší...ale volovi*a typu 11 z VO,21 z VO je vážně síla...nebo když 26 jezdící kolem Voz.Strašnice byla vypravovaná z PA... :? a mohl bych pokračovat.
Tak trochu počítej 21 z Vokovic je rozhodně blíž než z HL. 11 je trochu sporná, jenže to v noci převlíká na noční, takže tak strašně bych to taky neviděl. A jak to chceš dělat, když daná blízká vozovna nemá volnou kapacitu ať ve vozech nebo v lidech? Neříkám, že je všechno ideální, rozhodně není, ale sem tam je potřeba se na věc podívat i z druhé strany.

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 22:40

Demon: No jde o to, že milují-li či nemilují něco zaměstnanci, nemusí to být ještě pro prospěch podniku a věci, kterou provozuje dobré.
DJ: Taky přijde přespávání tramvají v "cizích" vozovnách. Mašinky to uměj běžně - podívaj se do domovského depa třeba jednou za tejden a péče se jim v cizích depech dostane stejné. Ona tramka taky vydrží jednu noc přespat ve vozovně na druhém konci linky a následující noc udělat opět lichý počet půlkol a skončit ve vozovně mateřské. Už se to taky vyzkoušelo, jistě napíše někdo, kdo mi bude chtít upřít prvanství :-) :-)

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 22:39

7080 píše:ad trať Aby jezdil do Řep vlak, tak by se ČD o tu trať musely starat lépe než dosud, jednokolejná trať s s nefunkčníma výhybnama moc práce neudělá. A současné tři páry vlaků(snad jsem se trefil) téměř nikdo nevyužívá.
O povodních tam sice byl zřízen vlak, ale nejezdil déle jak týden. S intervalem 2 hodiny to byla opravdu přínosná linka.
No,traťě ČD jsou strašný všude,ale na Zličín obzvlášť...
Naposledy upravil(a) Tom 11 dne 30.10.2006 5:22, celkem upraveno 2 x.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:38

radek31 píše:ráno je takový interval, že je hlavně zločin tu noční nevyužít jako proklad, ale místo toho jí poslat minutu nebo dvě po/před denní nebo tak něco, jak se pravidelně děje se všema zátahama
Ale jasně ta myšlenka je dobrá co myslíš, ale zase jde o prachy, takže v tu chvíli musí jít cestující stranou. Zase na druhou stranu, je blbý aby do 6 strašila cestou do vozovny. Pánové Bratislava, ta má interval v noci, to i Košice maj v noci o víkendu lepší interval než Bratislava

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6698
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 29.10.2006 22:37

DJ LA DÉFENSE píše:Čoveče, ty jak to píšeš, tak ty si si snad tykal s Křižíkem ještě... :wink: :lol:
Píšu "před dvaceti lety", to už byl Křižík pár dní po smrti, ale praděda si s nim tykal... :lol:

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 29.10.2006 22:36

radek31 píše:o vlaku se s tebou hádat nebudu, protože s ním nejezdím (když si můžu vybrat jestli platit a jet o pár minut rychleji nebo na průkazku, tak je to jasné) - ale na ten vlak se musíš nějak dopravit, vlak má nějaký interval a hlavně ne každý jede na Hl. nádr. - pokud někdo jede z Hlušičkovy na I.P.P nebo Národní třídu, tak to tou 10,9 zvládne 2x rychleji než vlakem

ad bus - busík? jak velký busík? pokud nenapíšeš jak velký bus v jakém intervalu tak ti nemůžu napsat o kolik dráž by to vyšlo
ale od oka - stejnou kapacitu odvezeš 3x dráž pokud jde o naftu/elektřinu a potřebuješ 3x tolik řidičů (kterých je nedostatek)
každopádně napsat, že by nějaký bus stál méně a odvezl více než 2x T6 je fakt uhozené
ad trať Aby jezdil do Řep vlak, tak by se ČD o tu trať musely starat lépe než dosud, jednokolejná trať s s nefunkčníma výhybnama moc práce neudělá. A současné tři páry vlaků(snad jsem se trefil) téměř nikdo nevyužívá.
O povodních tam sice byl zřízen vlak, ale nejezdil déle jak týden. S intervalem 2 hodiny to byla opravdu přínosná linka.

ad bus BUs ve zmiňované trase jezdí (Řepy-Slánská-Stodůlky). V úseku Slánská - Stodůlky mohou lidi použít 225. Ale špičkový interval 12 minut s krátkou karosou je opravdu nedostatečný. Nemluvě o 164 Řepy-Zličín, kdo tam pojede, když to má - nemá interval a ještě si to pěkně zajíždí přes Zličínské sídliště. A mimo špičku je to ještě větší katastrofa. 225 i 164 mají interval půl hodiny, přijedou na B, kde je pásmový provoz a stejně se tlačíš už ze Zličína.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 22:36

ráno je takový interval, že je hlavně zločin tu noční nevyužít jako proklad, ale místo toho jí poslat minutu nebo dvě po/před denní nebo tak něco, jak se pravidelně děje se všema zátahama

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:35

demon píše:Sice byly, ale byly všeobecně nemilovány... A co se tedy změnilo? Jsou a jsou všeobecně nemilovány !
Já nadšení z dlouhých výjezdů nesdílim, ale dokážu je na rozdíl od tebe pochopit.
Je mi jedno, že nejsi zaměstnanec DP. Myslíš že by se něco změnilo ? Před dvaceti lety sem měl taky ideály, pak přišlo rozčarování...
Čoveče, ty jak to píšeš, tak ty si si snad tykal s Křižíkem ještě... :wink: :lol:

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 22:34

Tak já nevím,ale mě to přijde že to tu je všechno dokola,pořád se o tom mluví ale nic se stejně nevyřeší...ale volovi*a typu 11 z VO,21 z VO je vážně síla...nebo když 26 jezdící kolem Voz.Strašnice byla vypravovaná z PA... :? a mohl bych pokračovat.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:34

radek31 píše:¨...(proč vyjíždět 54 z MO, když může zatahovat Barrandov-I.P.P-Bruselská-PA? odveze hromadu spokojených cestujících z Buranova na I.P.P - to samé 52 - proč jet z Podolské vod. nikam...
Radku tady je zase věc, že ve většině případech, nebo alespoň by to tak mělo bejt, že když začne zatahovat první noční tramvaj ráno, nějakejch deset minut před ní by měla už jet první denní nebo opačně deset minut po ní. A v tu chvíli, je nejlogičtější dostat ten vlak co nejrychleji domu. A co nejblíž, už nemá nárok bejt živenej. To je z pohledu ekonomického, nebo úsporného. Z poheldu cestujícího, je tvůj nápad dobrej, a určitě příjemnej.

Odpovědět