Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
8701
Uživatel
Příspěvky: 35
Registrován: 07.8.2004 11:01
Bydliště: nedaleko vozovny Motol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 8701 » 30.10.2006 18:51

Tom píše:tak už je tu ... to je docela velké překvapení, hlavně z důvodu jak se to podařilo ututlat... skoro bych řek že víc než když se převaží radioaktivní odpad z Temelína. Ani na přepravách nadměrných nákladů v aplikaci CEVIs nic není... takže moje otázka zní, proč to bylo tak utajováno?
No jestli to nebilo kvuli té výluce třeba to nebilo do poslední chvíle jasný jestli tenhle nebo další víkend
ASI

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 30.10.2006 18:38

tak už je tu ... to je docela velké překvapení, hlavně z důvodu jak se to podařilo ututlat... skoro bych řek že víc než když se převaží radioaktivní odpad z Temelína. Ani na přepravách nadměrných nákladů v aplikaci CEVIs nic není... takže moje otázka zní, proč to bylo tak utajováno?

Uživatelský avatar
8701
Uživatel
Příspěvky: 35
Registrován: 07.8.2004 11:01
Bydliště: nedaleko vozovny Motol
Kontaktovat uživatele:

Re: Foto

Příspěvek od 8701 » 30.10.2006 18:22

Jan píše:mé 1. foto, později nejspíše bude více fotografii na fotožurnálu.

Ale zajímavé je to že to dělá Viamont a má na to nový vagóny protože
ČD--- času dost a čekej dlouho

Super foto

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 18:18

MOp píše:Zeleznicni podvalniky jsou k preprave tramvaje potreba 3 a tvori ucelenou soupravu, kdy koncove maji vyvysene kolejnice, tvorici najezd. Preprava po zeleznici bude vzdy jen po jednom kuse, jelikoz Viamont vice techto podvalniku jednoduse nema!

K pretahu se vyuziva souprava T6 hlavne z duvodu, ktery zde byl zminovan - trolej nezasahuje az nad konec rampy, tudiz se jede na zadni sberac. Slo by pouzit samozrejme KT8, ale narazi to na druhy duvod - to zase nema sprahlo typu Secheron, ktere vozy 9111-9113 maji. Tretim duvodem je zpusob rizeni, kdy jemnejsi rucni rizeni pri takovychto manipulacich zajisti jemne a citlive popojizdeni, narozdil od naslapu.

Petr byl spolu s dalsimi nasimi spolupracovniky na miste, takze fota budou. Nebojte se, o nic neprijdete..
Takže při stahování s pražským spřáhlem se dočkáme už spíše nízké kačeny, kvůi citlivějšímu řízení??? A další věc šlo by to stáhnou i otočenou T3 solem?

MOp

Re: Foto

Příspěvek od MOp » 30.10.2006 18:14

Jan píše:mé 1. foto, později nejspíše bude více fotografii na fotožurnálu.
Tak tam to rozhodne nebude...

MOp

Příspěvek od MOp » 30.10.2006 18:13

Zeleznicni podvalniky jsou k preprave tramvaje potreba 3 a tvori ucelenou soupravu, kdy koncove maji vyvysene kolejnice, tvorici najezd. Preprava po zeleznici bude vzdy jen po jednom kuse, jelikoz Viamont vice techto podvalniku jednoduse nema!

K pretahu se vyuziva souprava T6 hlavne z duvodu, ktery zde byl zminovan - trolej nezasahuje az nad konec rampy, tudiz se jede na zadni sberac. Slo by pouzit samozrejme KT8, ale narazi to na druhy duvod - to zase nema sprahlo typu Secheron, ktere vozy 9111-9113 maji. Tretim duvodem je zpusob rizeni, kdy jemnejsi rucni rizeni pri takovychto manipulacich zajisti jemne a citlive popojizdeni, narozdil od naslapu.

Petr byl spolu s dalsimi nasimi spolupracovniky na miste, takze fota budou. Nebojte se, o nic neprijdete..

Uživatelský avatar
Jan
Uživatel
Příspěvky: 100
Registrován: 03.2.2004 16:01
Bydliště: Hodkovičky
Kontaktovat uživatele:

Foto

Příspěvek od Jan » 30.10.2006 18:13

mé 1. foto, později nejspíše bude více fotografii na fotožurnálu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
8701
Uživatel
Příspěvky: 35
Registrován: 07.8.2004 11:01
Bydliště: nedaleko vozovny Motol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 8701 » 30.10.2006 18:02

Čistě náhodou když tak všichni dobřee víte že je v Praze :roll: , nemáte někdo její 1. fotky??? 8-) :lol: :?:
Myslím že by to uvítali i ostatní

Argil
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 20.9.2006 19:21
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Argil » 30.10.2006 17:07

DavidD píše:Jo tak to už je jiná. Tak to se to nacestuje než jich přivezou 60 :D
A co teprv těch následujících 250 :lol:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 30.10.2006 17:05

DJ LA DÉFENSE píše:Jenže já mám pocit, že ta dvojice je jen jedna.
Jo tak to už je jiná. Tak to se to nacestuje než jich přivezou 60 :D

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 16:59

DavidD píše:A kdyby se spojili 4, tak je to na délku 2x 14T ne?
Jenže já mám pocit, že ta dvojice je jen jedna.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 30.10.2006 16:57

DJ LA DÉFENSE píše:Jámám zato, že to je "dvojvagon" a jeden a na délku vozu T, když se spojí, tka na něj jde narvat KT
A kdyby se spojili 4, tak je to na délku 2x 14T ne?

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 16:54

DavidD píše:To se nadají spojit?
Jámám zato, že to je "dvojvagon" a jeden a na délku vozu T, když se spojí, tka na něj jde narvat KT

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 30.10.2006 16:52

Kerberos píše:Jen 9113. Ty speciální vagóny jsou jen na jednu tramvaj, tak to ani jinak být nemůže.
To se nadají spojit?

Kerberos

Příspěvek od Kerberos » 30.10.2006 16:39

DavidD píše:Tak kolik jich přišlo? Jen 9113?
Jen 9113. Ty speciální vagóny jsou jen na jednu tramvaj, tak to ani jinak být nemůže.

Odpovědět