Zrušené TT
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Zde je článek trošku starší
http://www.zsptd-noviny.estranky.cz/cla ... -periferii
Obnoven by mohl být i tramvajový provoz z náměstí Hrdinů přes Pankrác na Budějovické náměstí, kde dnes na několika místech stále leží koleje. Trať byla zrušena na konci sedmdesátých let minulého století po zprovoznění metra.
Obnoven by mohl být i tramvajový provoz z náměstí Hrdinů přes Pankrác na Budějovické náměstí, kde dnes na několika místech stále leží koleje. Trať byla zrušena na konci sedmdesátých let minulého století po zprovoznění metra.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
1.asi také Karlov (Dětská nemocnice)Neral píše:Mám dva dotazy z historie tramvajových obratišť:
1. Byly v Praze ještě nějaká obratiště v podobě kolejových trojůhelníků, kromě Laurové a Zvonařky?
2. Kdy a kde byla vybudována první smyčka v Praze?
2.Podle jedné chytré knížky co mám doma to byla 9.6.1907 provozorní smyčka na Letné (kvůli sokolům, po sletu rozebrána) a od 15.5.1908 by první stálá smyčka na Výstavišti.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Nedávno jsem tam šel a narazil na nějakou právě rekonstruovanou trafostanici, takže nejspíš vedla k ní..ponorka píše:
Asi to tak bude
Jinak mě tam zaujala nějaká manipulační kolej u kostela Sv. Jindřicha v Jindřišské ulici !? Odbočuje z Jindřišské do Jeruzalémské a pak zahybá za kostel.
Doporučuju jít se na tu mapu podívat. Je opravdu moc zajímavá. V úřední dny je radnice normálně přístupná.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Je to z roku 1910. Někde mi doma (pod nánosem další spousty map a jiných bebechů) leží kopie té samé v češtině.Filippl píše:http://www.allegro.pl/show_item.php?item=150840479
tohle jsem si koupil, stalo to cca 150kc
myslim, ze je to z roku 1910
Tak most se stavěl až po válce (1949-51), trať v ulici Na Florenci několikrát, naposeld taky po válce (48). Takže to bude nejzazší limit.
Asi to tak bude
Jinak mě tam zaujala nějaká manipulační kolej u kostela Sv. Jindřicha v Jindřišské ulici !? Odbočuje z Jindřišské do Jeruzalémské a pak zahybá za kostel.
Doporučuju jít se na tu mapu podívat. Je opravdu moc zajímavá. V úřední dny je radnice normálně přístupná.
Asi to tak bude
Jinak mě tam zaujala nějaká manipulační kolej u kostela Sv. Jindřicha v Jindřišské ulici !? Odbočuje z Jindřišské do Jeruzalémské a pak zahybá za kostel.
Doporučuju jít se na tu mapu podívat. Je opravdu moc zajímavá. V úřední dny je radnice normálně přístupná.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=150840479
tohle jsem si koupil, stalo to cca 150kc
myslim, ze je to z roku 1910
tohle jsem si koupil, stalo to cca 150kc
myslim, ze je to z roku 1910
Mapa tramvajových tratí
Narazil jsem dnes na veřejně přístupnou starou katastrální mapu Prahy 1, která je zajímavá tím, že jsou na ní zakreslené tramvajové koleje. Je vyvěšená na Úřadě městské části Praha 1 ve Vodičkově ulici, 2. patro, mezi kancelářemi č. 207 a č. 208.
Docela by mě zajímalo, z jakého je roku!? Jsou tam všechna historické tratě v centru. Je tam trať přes Staré město (Pařížská, Celetná). Není tam ještě trať Na Florenci a chybí třetí koleje na Můstku. Koleje nad pomníkem Sv. Václava se už ale "nesjíždějí". A taky tam chybí Štefánikův most.
Docela by mě zajímalo, z jakého je roku!? Jsou tam všechna historické tratě v centru. Je tam trať přes Staré město (Pařížská, Celetná). Není tam ještě trať Na Florenci a chybí třetí koleje na Můstku. Koleje nad pomníkem Sv. Václava se už ale "nesjíždějí". A taky tam chybí Štefánikův most.
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajová trať na Radlickou...
Jen malá drobnost. Radlice nejsou městská část. To je Praha 5. Tam mají Radlice svou radnici a všechen servis. To by se museli místní osamostatnit a pak by byly městskou částí.Angus MacGyver píše:.................A pak se na stránkách městské části Radlic uvádí, že lidé z ČSOB zdržují ono prodloužení tratě kvůli hluku... .....
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajová trať na Radlickou...
Chichichichi - co by za to někteří zdejší šotouši dali!!!Angus MacGyver píše:, nehledě na to, že se nikomu nebude chtít bydlet u obratiště tramvají pod okny..., nebo ano?