Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Tom 11 v 01.12.2006 21:08

DJ LA DÉFENSE napsal:Nejel, jel 120 cca to za prvé. Za druhé chlastal, já v těch Varech byl a viděl jsem to tam, byl jsem tam se známým, který byl pozvaný. Bylo to zmanipulovaný, a jestli já jsem hovado?? Musím se smát ty hlupáku z dílen :lol: :lol: :lol:


No,nemáš náhodou fotky??? No,neviděl jsi i tu nehodu? Teď mi řekni kde jsi nebyl(co jsi neviděl),ale určitě není nic,co jsi neviděl. :lol:
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
 
Založen: 19.8.2006 17:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.

Odeslatod jara v 01.12.2006 20:12

DJ LA DÉFENSE napsal:P.S. Démonovi... Ještě jedna věc, ve 100 km/h, přivázanýho tě ten superb ochrání, jelikož ho měl v plný palbě, zraníš se, ale ne tak jako se dotrhal nebohej Hlinka. Měl určitě zbytkáč, letěl hafo hodně a nebyl uvázanej... to víš, jen neni příjemný připustit, že by část viny byla i na jeho straně...
Ten úsek znám, a nejezdí se tam 103 km/h ale 120 a víc... Tak radši už mlč...
jééééé ty asi znáš, jak se jezdí se zbytkáčem a také jak se překračuje rychlost. Já vím, že to znáš, když se s tím chlubíš. A jak tu situaci znáš??? Asi protože jsi tam už několikrát jel pod zbytkáčem a taktéž 103. A víš, že toto se tam stát nemůže. A protože se to stalo tak tam jel 120!!!! Co??

sorry ale začinám být alergickej na lidi, kteří všude byly a všechno znají. A je jich tady HAFO!!!!!
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod demon v 01.12.2006 18:13

DJ LA DÉFENSE napsal:Nejel, jel 120 cca to za prvé. Za druhé chlastal, já v těch Varech byl a viděl jsem to tam, byl jsem tam se známým, který byl pozvaný. Bylo to zmanipulovaný, a jestli já jsem hovado?? Musím se smát ty hlupáku z dílen :lol: :lol: :lol:

Podle soudních znalců jel cca 103 km/h, alkohol byl vyloučen a použití bezpečnostních pásů by nemělo vliv na rozsah zranění. Smrt způsobily trhliny na plících a na plicní tepně, roztržená játra a slezina, poranění ledvin. Náraz mu zlámal žebra a vykloubil kyčel.
Tohle tvrdí znalci, ale já zapoměl, že ty jsi všeználek z banky a všechny tyhle soudní nuly hravě strčíš do kapsy.
Divim se, že to vůbec vyšetřovali, mohli se tě zeptat rovnou... :lol:
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 01.12.2006 17:55

P.S. Démonovi... Ještě jedna věc, ve 100 km/h, přivázanýho tě ten superb ochrání, jelikož ho měl v plný palbě, zraníš se, ale ne tak jako se dotrhal nebohej Hlinka. Měl určitě zbytkáč, letěl hafo hodně a nebyl uvázanej... to víš, jen neni příjemný připustit, že by část viny byla i na jeho straně...
Ten úsek znám, a nejezdí se tam 103 km/h ale 120 a víc... Tak radši už mlč...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 01.12.2006 17:52

Yvona napsal:...
Myslím, že hodnotit něco, kde člověk nebyl nemá smysl, přirovnávat to k Hlinkovi je ještě větší blbost (DJ La Defo tedy Martin KT). Určitě by nikdo nechtěl být v kůži toho řidiče, je dobré se vcítit i na stranu druhou.
...
Jen tvrdím, že to je divný, že to takhle dlouho trvá... Nic víc...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 01.12.2006 17:49

demon napsal:Tak to určitě víš taky to, že Hlinka nebyl viník nehody, neměl v krvi alkohol a jel o trapných 13 km/h rychleji než je povoleno... Ale to ty jsi věděl hned, že. Ty jsi normální hovado !!!
Fakt víš o většině věcí úplný ho... akorát tady do všecho blbě kecáš :!: :smt021

Ostatním normálním přispěvatelům se omlouvám za OT, ale už sem to fakt nevydržel...
Nejel, jel 120 cca to za prvé. Za druhé chlastal, já v těch Varech byl a viděl jsem to tam, byl jsem tam se známým, který byl pozvaný. Bylo to zmanipulovaný, a jestli já jsem hovado?? Musím se smát ty hlupáku z dílen :lol: :lol: :lol:
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Grossák

Odeslatod Grossák v 01.12.2006 14:05

SSZ u Břevnoského kláštera má už stejně jako SSZ Plzeňská - Makovského územní rozhodnutí. Snad do týdne by mohlo nabýt právní moci, pokud se nikdo neodvolá. Výstavba se podle MF DNES předpokládá v lednu 2007. Viz archiv novinek na stránce http://preference.prazsketramvaje.cz. Není bez zajímavosti, že se signalizací se počítalo v návrhu rozpočtu už na rok 2004.
Grossák
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha

Odeslatod pawel v 01.12.2006 13:20

grossák: měl bych dotaz pro zasvěcence - jak to vypadá se SSZ břevnofský klášter? už 15 let je to tu o život a stále nic. teď se ale stala dost neuvěřitelná záležitost - po smrti chodce (cyklisty) na přechodu byla komunikace v krizovém místě (přechod, tram a auta z dolní bělohorské na BH) zúžena na 1 pruh v obou směrech. svíčky u hrobečku svítí dále..
místostarostka tvrdí, že stavba SSZ je na spadnutí, ale moc se mi tomu nechce věřit.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

SSZ Plzěňská - Makovského

Odeslatod Grossák v 01.12.2006 13:02

Výstavba SSZ 6.153 Plzeňská - Makovského se blíží. Magistrát hl. m. Prahy vydal rozhodnutí o umístění stavby. Informaci uvádí úřední deska Magistrátu. SSZ bude v místě odbočení tramvají z Plzeňské ulice k sídlišti Řepy. Bude vybaveno tramvajovou detekcí a lze tedy předpokládat zavedení preference. V místě lze dosáhnout absolutní preference. Signalizace bude zřejmě v koordinaci se sousedním SSZ Plzeňská - Jeremiášova. Podle webu TSK bylo vypracování dopravního řešení zadáno firmě DIP Marek. Výstavbu lze očekávat na začátku roku 2007.
Grossák
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha

Odeslatod Yvona v 01.12.2006 11:39

Bohužel tamní úsek je pro tram dost nebezpečný, já mám zkušenost, že busík nás většinou pouští i když se na to nespoléhám. Kdyby tam byla SSZ, tak by se to nestalo. Praha vše řeší až po malérech, takže nejprve krev a kosti a pak skutky (česká klasika).
Myslím, že hodnotit něco, kde člověk nebyl nemá smysl, přirovnávat to k Hlinkovi je ještě větší blbost (DJ La Defo tedy Martin KT). Určitě by nikdo nechtěl být v kůži toho řidiče, je dobré se vcítit i na stranu druhou.
Busíky si tam dávají většinou pozor, protože vědí,že si řidič tram hlídá provoz z centra. Takovou mám já zkušenost a věřím, že nejsem jediná.
Myslím si, že kdyby si busák více hlídal také tu tramku a hrrrrr nemyslel na to, že má volný pruh, tak by se to zřejmě nestalo (většina busíků si to opravdu hlídá). Je dobré být opatrný i když jsme na přednosti, to známe každý, kdo řídí buď MHD či IAD.

Mimochodem, kdo se chce pobavit s busíkama, doporučuji si na pár minut stoupnout na Anděl k Jet-Setu a tam teprve poznáte, co je to přednost tram a bus.
Yvona
 

Odeslatod Káem v 01.12.2006 10:45

Hlinkova nehoda byla o tom, že řidič Avie nedal přednost při odbočování doleva nebo se nevěnoval řízení a přejel do levé poloviny vozovky a tvrdil že mu selhalo vozidlo - brzdy. U Hlinky pak nebylo jisté zda byl připoután, zda nejel rychlejc a zda se plně věnoval řízení (že by mohl být i pokus odvrátit nehodu) - takže nebylo jasné, který z faktorů způsobil smrt trenéra. A žádní svědci. Takže komplikované.
Ale když někdo prostě nedá přednost a jsou svědci, není moc co řešit.
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod demon v 30.11.2006 14:31

DJ LA DÉFENSE napsal:Jo a u Hlinkovy nehody jsem věděl taky hned, že letěl jako magor, a že chlastal... :roll: Normální vyšetření nehody takhle dlouho netrvá. Co udělaj? Vyslechnou si svědky, daj jim dejchnout, změřej brzdnou vzdálenost, sepíšou to, nahlásí se pojistná událost a je vymalováno... Nebo ne?

Tak to určitě víš taky to, že Hlinka nebyl viník nehody, neměl v krvi alkohol a jel o trapných 13 km/h rychleji než je povoleno... Ale to ty jsi věděl hned, že. Ty jsi normální hovado !!!
Fakt víš o většině věcí úplný ho... akorát tady do všecho blbě kecáš :!: :smt021

Ostatním normálním přispěvatelům se omlouvám za OT, ale už sem to fakt nevydržel...
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod vláčky87 v 30.11.2006 14:09

pro DJ l D: nebyl bych tak rychlý v řešení jako ty,mně už řidičák dost oschl a mám i 7leté zkušenosti s řízením tramvají, ale se znalostí místa nehody si myslím, že chyba asi nastala u řidiče tramvaje, který asi zapomněl, že bus MHD má výjimku ze zákazu odbočení. Předmětem zkoumání nebudou značky, ale asi časový sled událostí. Pokud by nabořil osobní auto, byla by věc asi v jiném pohledu. Na rozdíl od tebe ale netvrdím, že to vím od začátku a počkám na výsledek vyšetřování.
Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
 
Založen: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 30.11.2006 13:39

9001 napsal:Ty si to představuješ jako Hurvínek válku :wink: Musí to prozkoumat soudní znalci atd. Vem si jak dlouho se třeba rozhodovalo o nehodě Hlinky.
Jo a u Hlinkovy nehody jsem věděl taky hned, že letěl jako magor, a že chlastal... :roll: Normální vyšetření nehody takhle dlouho netrvá. Co udělaj? Vyslechnou si svědky, daj jim dejchnout, změřej brzdnou vzdálenost, sepíšou to, nahlásí se pojistná událost a je vymalováno... Nebo ne?
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod 9001 v 30.11.2006 12:32

DJ LA DÉFENSE napsal::lol: :lol: no já teda tipoval bus. Jak jako neni uzavřeno?? To je snad jasný hned na místě, ne? Kouknu na značky a vidim, kdo měl mít přednost. Se divim, že to je takhle nadlouho. :?


Ty si to představuješ jako Hurvínek válku :wink: Musí to prozkoumat soudní znalci atd. Vem si jak dlouho se třeba rozhodovalo o nehodě Hlinky.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron