Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod jara v 11.1.2007 19:30

No jestli vy toho náhodou nechcete moc. Furt si něco vymýšlíte. :lol: :lol: A ted vážně:Ne to je opravdu spolupráce s podnikem. Na vozech co chodí se furt něco mění ale každá změna je bohůžel k horšímu. Viz mezera mezi tím krytem spřahla, ta bednička na tágo no a dalo by se pokračovat dál......
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod Petr v 11.1.2007 19:25

Když do vozovny Motol dorazila první tramvaj 14T, začali jsme, jako jedni z prvních řidičů "hledat chybky" s nimiž se podělujeme s nadřízenými pracovníky. Bohužel nikdo na ně nereflektuje.
Ta nejjednodušší - navrhovali jsme barevné úpravy čela, jedním ze základních požadavků bylo obarvení prolisu pod čelním oknem. Výsledek = 0.
Kritizovali jsme, že kryt palubní desky (tedy ne strana s ovládacími prvky, která je naprosto geniální a řidič má po ruce přesně to, co potřebuje v daném okamžiku) se za jasného slunce odráží do čelního skla, bylo přislíbeno, že se bude natírat matným lakem, případně se potáhne kryt nějakou folií. Výsledek = 0.
Nadřízení rozhodli, že se upraví uchycení tága. Původní tágo bylo zapuštěno do plechové bedničky, stejně jako košťátko na čištění výhybek. Krabička byla rozdělena na dvě půlky. Po pár použitích košťátka došlo k rozlezení štětin a košťáko se špatně nasazovalo do krabičky. Úprava nespočívala v odstranění přepážky v krabičce, ale v jejím odstranění kompletním. Tágo se nyní uchycuje do dvou svisle umístěných úchytů, takže nejde nasadit pouze rukou a člověk si musí prasit boty, aby ho přišlápl. Byla přišlíbena úprava podle námi předaného nákresu. Výsledek = 0, další 3 tramvaje přišly s tímhle dementním systémem.
Požadovali jsme vytvoření prolisu u palubní desky, případně háčku, do nějž by se daly vložit (zavěsit) klíče od tramvaje, aby neputovaly po kabině. Výsledek = 0.
Chtěli jsme, aby interkom v kabině fungoval nikoliv na principu telefonního přístroje, ale hlasitého odposlechu a příposlechu, aby řidič nemusel držet nic v ruce. Výsledek = 0.
Rádi bychom měli v monitorech obraz v obraze, abychom mohli sledovat na základní ploše např. interiér a ve výřezu dění podél vozu. Dva monitory se při 8 kamerách ukazují málo. Výsledek = 0.
Náš návrh na to, aby na dveřích byla z prostoru pro cestující otočná klika a řidič se do kabiny dostal bez klíčů, jako např do t3r.p (zevnitř se dveře dají zamknout, takže obava, že by do kabiny za jízdy lezli cestující je nulová), výsledek = opět 0. A jen za detail považuji to, že u vozu 9111 nedrží dveře zástěny kabiny aretované v otevřené poloze, takže při zpětném pohybu po vozovně se vám zabouchnou a musíte je odemykat. Aretaci nikdo po roce provozu neopravil.

Pominu-li otázku nátěru, pak vše ostatní jsou praktické pohledy řidičů na věc. Jenže o téhle tramvaji rozhodují v Praze lidé, kteří s ní v životě nevezli cestující a jen si v ní vozí zadečky v nažehlených montérkách. Bohužel.
Naposledy upravil Petr dne 11.1.2007 22:23, celkově upraveno 4
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Oprava vozu 14t 9112

Odeslatod Mr.Cross v 11.1.2007 18:59

Oprava vozu 9112 opět pokročila,sundané čelní a boční okno,dolepen spodní kus laminátu,osazeny spodní boční nerez plenty,nalakovanývyměněný plech pod oknem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
Mr.Cross
Uživatel
 
Založen: 05.11.2006 23:22

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 11.1.2007 17:03

Já mám votázku, která tady padá dnes a denně, kdy bude vystavena do pravidelného provozu další z "flotily" 14T??
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod JaHu v 10.1.2007 8:23

radek31 napsal:každý den 312,423 km


Takže velmi hrubým odhadem bude mít 100 tis km najeto přibližně na začátku února.
JaHu
Uživatel
 
Založen: 17.5.2006 7:58

Odeslatod radek31 v 09.1.2007 17:47

každý den 312,423 km
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod DavidD v 09.1.2007 17:02

9001 napsal:Možná blbá otázka. Kolik najezdí 9111 za den na trojce?
Myslím, že to bylo 340km.
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod 9001 v 09.1.2007 16:09

Petr napsal:9111 má najeto 92 000 kilometrů. Při 100 000 má být odstavena na výměnu podvozků. Na brusu byla relativně nedávno. Takže jsem téhle informaci od počátku moc nevěřil. A jak tak koukám do Dorisu, má nedůvěra byla opodstatněná


Možná blbá otázka. Kolik najezdí 9111 za den na trojce?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 09.1.2007 11:40

Jenom dva dny jo??? :shock: Týýýýý jo to je závratný tempo, tak to teda čumim. To vypadá, že by nám ji podnik mohl předvést nejpozději v létě 2008 :roll: Skutečně tohle je síla...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod Petr v 09.1.2007 9:52

DJ LA DÉFENSE napsal:Že by "šikulky" od dopravního podniku, po dvou měsících byli schopni olepit 9113?? Tomu nevěřim...
Pokud by si pořádně koukal na stránky, tak 9113 byla olepená asi´2 dny po příjezdu do Prahy.
tramvajak napsal:Zítra, tj. 9. ledna, půjde 9111 na brus, takže na 3 očekávejte záměnu s jinou 14t, event. 2*T6A5 (popř. 2*T3R.PV). 8-)
9111 má najeto 92 000 kilometrů. Při 100 000 má být odstavena na výměnu podvozků. Na brusu byla relativně nedávno. Takže jsem téhle informaci od počátku moc nevěřil. A jak tak koukám do Dorisu, má nedůvěra byla opodstatněná
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod Absolut v 09.1.2007 8:57

9113 mi dneska lítá pod okny... bez lidí.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod JaHu v 09.1.2007 8:41

tramvajak napsal:Zítra, tj. 9. ledna, půjde 9111 na brus, takže na 3 očekávejte záměnu s jinou 14t, event. 2*T6A5 (popř. 2*T3R.PV). 8-)


Dnes ráno (9.1.) jsem cestou do práce opět potkal 9111 na 3/308. Buď je tedy prohodí během dne, nebo se ten brus asi odloží na jindy.
JaHu
Uživatel
 
Založen: 17.5.2006 7:58

Odeslatod Tom 11 v 09.1.2007 5:56

DJ LA DÉFENSE napsal:Že by "šikulky" od dopravního podniku, po dvou měsících byli schopni olepit 9113?? Tomu nevěřim...


No,za chvilku se pojedu podívat,ale pochybuji o tom,že už by mohla vyjet.No,on je i trochu zázrak,že nám jezdí ta 9111! :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
 
Založen: 19.8.2006 17:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 09.1.2007 2:32

tramvajak napsal:Zítra, tj. 9. ledna, půjde 9111 na brus, takže na 3 očekávejte záměnu s jinou 14t, event. 2*T6A5 (popř. 2*T3R.PV). 8-)
Že by "šikulky" od dopravního podniku, po dvou měsících byli schopni olepit 9113?? Tomu nevěřim...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod Tom 11 v 09.1.2007 0:19

tramvajak napsal:Zítra, tj. 9. ledna, půjde 9111 na brus, takže na 3 očekávejte záměnu s jinou 14t, event. 2*T6A5 (popř. 2*T3R.PV). 8-)


Já očekávám spíše 2xT6A5,ale zase na druhou stranu by už mohla 9113 vyjet.
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
 
Založen: 19.8.2006 17:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron