Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Smurfx v 15.1.2007 20:54

Proxy napsal:Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze


Ježiši, ve té škodovce jsou konstruktéři opravdu chytří. Takže jediný pozitivum je, že se uprostřed nevyskytuje schod. Což je ale v konečném důsledku stejně jedno, protože se tam zase kvůli dementně úzké uličce vejde pouze 12 sedících lidí. To ty sedačky nemohli posunout k oknu? Ve finále je tedy 16T méně výkonná (bez hnaného středního článku), což by mělo vést k úspoře prostoru. U škodovky to ale, jak se zdá, neplatí a do celé tramvaje se vejde prakticky méně lidí, než do 1xT3 (z vlastní zkušenosti vím :) ). Aspoň že je ten střední článek nízkopodlažní, i když ze zmíněných důvodů je to skoro jedno.

S radkem31 ohledně předních dveří souhlasím. Když už Škodovka vyřešila tak hloupě přední článek, tak je lepší do něj kaštany zepředu nepouštět. Důchodci se naučí chodit dozadu do nízkopodlažní části a tam taky zůstanou.
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod radek31 v 15.1.2007 19:21

I.am.good napsal:Jo, ta kabina je super. Holt v Polsku jsou normální lidi, kteří uznají, že 1+0 pro řidiče je sice možná hezká věc, nicméně ubírá to odhadem 2-4 místa k sezení a několik míst k stání + první dveře jsou u zastávkového sloupku a ne 8 metrů od něj.
kdybys někdy řídil tramvaj s lidma tak pochopíš, že nechat nastupovat důchodce předníma (polovičníma) dveřma po 2 schodech do uzounké uličky je dementní nápad - dovedeš si představit jak se tam rvou s taškama na kolečkách? už i v KT je to velký problém a to navazuje pěkný prostor a ne ulička jako ve 14T
100x rychlejší je naučit je chodit do nízkopodlažní části
už se to tu řešilo tolikrát, ale někdo holt má selektivní paměť (i když musím uznat, že KM je na selektivní paměť ještě větší kabrňák než ty)
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod 8701 v 15.1.2007 19:19

Jen bych u pozornil na další chytrost Poláků a to že jim příjde zbytečné buse na pořadí linky a číslo vozovny. To se u pražské sestry T 14 vyskytuje nalevo i napravo.
Poláci jsou chytří a ví že to je ZBYTEČNÝ. :lol:
Uživatelský avatar
8701
Uživatel
 
Založen: 07.8.2004 10:01
Bydliště: nedaleko vozovny Motol

Odeslatod I.am.good v 15.1.2007 19:07

Jo, ta kabina je super. Holt v Polsku jsou normální lidi, kteří uznají, že 1+0 pro řidiče je sice možná hezká věc, nicméně ubírá to odhadem 2-4 místa k sezení a několik míst k stání + první dveře jsou u zastávkového sloupku a ne 8 metrů od něj.
I.am.good
 

Odeslatod slimman v 15.1.2007 18:23

Proxy napsal:Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze.

Sakra, napadá mě, jak to teda bylo vyřesený v 06T pro Cagliary, která měla ta sedadla až u okna ?? Oproti podlaze tam byl ještě stupínek, ale pod sedadly bylo prázdno. Nebo ne ?
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
 
Založen: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Odeslatod jara v 15.1.2007 17:08

Proxy napsal:Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze.
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129136.jpg
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129134.jpg


Jedna změna tam ale je! Dveře kabiny řidiče se dají otevřít tak, že první dveře jsou jen pro něj. A nebo si je zavře tak, že se dá normálně dveřma vycházet ven. Podobný systém mají i pražské citybusy,
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod Proxy v 15.1.2007 16:44

Smurfx napsal:BTW. jak je řešen střední článek? Je tam taky tak úzký průchod jako v pražském hnaném v 14T nebo to je díky absenci motorů lepší?
Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze.
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129136.jpg
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129134.jpg

a jedno videjko ze zkušebek: http://www.youtube.com/watch?v=W7ip0MG5S7o

technický výkres: http://www.trampolska.cba.pl/skoda_16T(2).JPG
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod 7080 v 12.1.2007 10:22

DJ LA DÉFENSE napsal:V dnešní době na to už nejsou žádná pravidla...

Jsou na to pravidla, existuje cosi jako barevné schéma jak mají být vozidla natírána. Něco jiného je, že reklamní nátěry jsou vyjímka, ale jinak se podle schémat jede.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Vizualizace

Odeslatod Smurfx v 11.1.2007 23:28

Marek napsal:Na rychlo jedna vizualizace. Pro srovnání viz třeba sem: Pražská 14T na prazsketramvaje.cz


Abych řekl pravdu, tohle se mi vůbec nelíbí. Pražská 14T je pěkná mimo jiné také díky kompletně stříbrném čelu se zajímavými prolisy. Tohle vypadá jako pojízdná nemocnice. Doufám že si tuhle úpravu někdo nevydupe :D
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod Petr v 11.1.2007 19:12

I.am.good napsal:Ty wole, to je fakt krásný.......
Od chvíle, co ta tramvaj přišla do Prahy jsme v kontaktu se zodpovědnými. Jenže na naše názory se hledí skrz prsty... Více tady
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod pawel v 11.1.2007 17:01

mňam. a ten bílej pruh bych ještě nechal i na čelech, aby tak obkroužil celou tramvaj.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod Jabberwocky v 11.1.2007 16:20

Velice hezké. Rozhodně lepší než současné schéma. I když kdysi se tu něco podobného už objevilo a tenkrát mi to přišlo ještě o trochu lepší.
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
 
Založen: 27.5.2005 9:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Odeslatod I.am.good v 11.1.2007 16:06

Ty wole, to je fakt krásný.......
I.am.good
 

Vizualizace

Odeslatod Marek v 11.1.2007 16:02

Petr napsal:Souhlas, ale uznej, že mít v Praze to co je modré červené by podstatně změnilo vzhled té tramvaje, včetně úpravy čela.
Na rychlo jedna vizualizace. Pro srovnání viz třeba sem: Pražská 14T na prazsketramvaje.cz
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Marek
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 11.1.2007 15:18

I.am.good napsal:Tak to se budu dost hádat, velmi mnoho lokomotiv ČD právě v poslední době NEMÁ žlutou viz. např.
V dnešní době na to už nejsou žádná pravidla...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron