Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět

Kolikrát jste byli v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice?

Nebyl
52
14%
Jednou
53
15%
2-3x
72
20%
3-5x
58
16%
Více než 5x/nespočetněkrát
112
31%
Klikací koutek
18
5%
 
Celkem hlasů: 365

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 25.1.2007 8:34

radek31 píše:tak to má dispečink oficiálně povolit (což se nakonec stalo, slyšel jsem to gen. volbou) - dokud vládne u DP naprostá buzerace a trestání sebemenší iniciativy, tak se nemůžeš divit (kolega z MO vyprávěl, jak jel na levé nástupiště s l. 20, protože tam potkal najíždějící 20 ze ŽI a nevěděl jestli patří před něj nebo za něj - aby jí nepodjel najel vedle, podíval se na pořadí a domluvil s tím řidičem - bohužel je viděl nějaký snaživý dement - a jak to dopadlo - dostal samozřejmě pokutu za sjetí z trasy)
A otevřít h... a zavolat na dispečink, že s výhybkou je problém a jestli by byla možnost z důvodu lepší propustnosti jet po jiné koleji.

Taky trochu iniciativy ze strany řidičů a ne jenom skučet jaký jste chudáci.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 25.1.2007 1:28

syverin píše:Dokázal by někdo spočítat, kolik bylo dnes v šest večer v Praze reálně fungujících elmag výhybek? Já vím o jedné - Oerlikon na Albertově. Jinak to byla bída s nouzí, s patnáctkou od Malovanky k Výstavišti jsme bez problémů projeli snad jenom Štross.

Jinak hlášení z dispečinku byla taky hustá. Pořád samé "páni řidiči, buďte kolegiální a běžte pomoct té a té řidičce s tou a tou výhybkou", "nehlašte nám, že opravdu nejste předjetí, my víme, že jste o kolo zpátky, po šesté se to možná srovná"
já jel mezi 6 a 7 večer z Kobylis na Řepy a co si pamatuju:
Ke Stírce - házel dispečer
dolní Palmovka nešlo rádio, ale jel jsem za 24
horní Palmovka - ta doleva přestavila v pořádku (po 24 co jela otáčet okolo bloku) a pravou jsem nechával
Ohrada přestavila v pořádku
NNŽ jsem nestavěl
Želivského přestavila v pořádku
Olš. nám., Flora, Blanická, I.P.P za l. 16
Karlák přestavil v pořádku
Moráň jsem nechával (ráno šla dobře)
Palačák jsem nechával
Anděl zablokovaná, musel jsem ven
Kotlářku a Voz. MO jsem nechával
Sídl Řepy (stará) přestavila dobře
Voz. MO při zatažení přestavila (hlavně díky tomu, že výpravčí z MO čistil tyto 2 výhybky do vozovny - přitom to není v jeho popisu práce - pochvala)
dvůr vozovny sice není elektricky, ale byla to hrůza! vyhřívané výhybky zasypané směsí sněhu a soli téměř nepřestavitelné - pomohla jen kombinace 2x tágo - všude 20 cm sněhu, že se nedalo ani projít - fakt nic moc

jo a ještě jsem kolem 3 čistil dolní Palmovku směr Kobylisy - levá výhybka zamkla, ale na návěstidle bod

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 25.1.2007 1:25

No,na 11 se ty pořadí nějak nesrovnávaly

Co já viděl,tak kolem 15.00 na Radhošťské:

Pořadí směr Černokostelecká:9,11,12,1,3,4,5,6

směr Spořlov:2,10

Takže při srovnání:2,10,9,11,12,1,3,4,5,6

Schválně jsem šel na Floru a všechna pořadí jela směr Černokostelecká,žádné neskončilo na Olšanských hřbitovech

A první směrem na Spořilov jelo až po 37 minutách!

Ale stalo se něco mezi Nám.bří Synků a někde na Spořilov,slyšel jsem to v tramvaji,tak nevím přesně(tipoval bych to na výhybku směr voz.Pankrác/Spořilov) a taky další hlášení: na Výstavišti jede kamion s ostatníma autama,tak mu zabraňte k další jízdě,opakuji zabraňte jim tam dál v cestě...tak nějak to bylo,celé to nebylo slyšet

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 25.1.2007 1:12

Dokázal by někdo spočítat, kolik bylo dnes v šest večer v Praze reálně fungujících elmag výhybek ve vozovce pojížděné automobily? Já vím o jedné - Oerlikon na Albertově. Jinak to byla bída s nouzí, stačilo trochu víc břečky s inertním posypem a vznikl obrovský problém.

Jinak hlášení z dispečinku byla taky hustá. Pořád samé "páni řidiči, buďte kolegiální a běžte pomoct té a té řidičce s tou a tou výhybkou", "nehlašte nám, že opravdu nejste předjetí, my víme, že jste o kolo zpátky, po šesté se to možná srovná"

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 25.1.2007 1:03

7080 píše:Oni, taky někteří řidiči nemyslí. Na Hradčanské se neustále snažili jezdit svou kolejí a protože tam výhybka neuzamykala, tak se každý venku snažil s tágem.
tak to má dispečink oficiálně povolit (což se nakonec stalo, slyšel jsem to gen. volbou) - dokud vládne u DP naprostá buzerace a trestání sebemenší iniciativy, tak se nemůžeš divit (kolega z MO vyprávěl, jak jel na levé nástupiště s l. 20, protože tam potkal najíždějící 20 ze ŽI a nevěděl jestli patří před něj nebo za něj - aby jí nepodjel najel vedle, podíval se na pořadí a domluvil s tím řidičem - bohužel je viděl nějaký snaživý dement - a jak to dopadlo - dostal samozřejmě pokutu za sjetí z trasy)

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 25.1.2007 0:58

7080 píše:Oni, taky někteří řidiči nemyslí. Na Hradčanské se neustále snažili jezdit svou kolejí a protože tam výhybka neuzamykala, tak se každý venku snažil s tágem. Zrovna na Hradčanské, kde je to tak trochu jedno a kde není problém pro cestující veřejnost v klidu přejít na druhé nástupiště. Já takovouhle kalamitu zažil už podruhé, poprvé to bylo před třemi lety a to se jezdilo tou kolejí, na kterou bylo zrovna postaveno.
Taky nechápu proč PDT nestáhnul všechny cvičáky z města, jezdilo jich 11 a to lidi muselo docela štvát, že je potkávají.
Jedno to neni. Už vidim, jak některý švícka čekají na babičku s holí než přejde... :oops:

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 25.1.2007 0:52

Oni, taky někteří řidiči nemyslí. Na Hradčanské se neustále snažili jezdit svou kolejí a protože tam výhybka neuzamykala, tak se každý venku snažil s tágem. Zrovna na Hradčanské, kde je to tak trochu jedno a kde není problém pro cestující veřejnost v klidu přejít na druhé nástupiště. Já takovouhle kalamitu zažil už podruhé, poprvé to bylo před třemi lety a to se jezdilo tou kolejí, na kterou bylo zrovna postaveno.
Taky nechápu proč PDT nestáhnul všechny cvičáky z města, jezdilo jich 11 a to lidi muselo docela štvát, že je potkávají.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 25.1.2007 0:16

MOp píše:je smutne, ze takovy prosty tah jako je vypnuti jednoho semaforu a nahrazeni hlidkou na par minut vytvori kolony na 3 hodiny..
to je nepřesná formulace :-) zní to jako by hlídka vytvořila kolony :)
je to tak, že kolona vznikne a protože zrovna tyhle SSZ jsou úzké hrdlo nepodaří se jí zlikvidovat a naopak stále narůstá - pomohlo by pouze vypnutí SSZ (takovou troufalost jako zavedení preference si ani netroufám zmínit)

stejné je to na Želivského od NNŽ - Ohrada už je OK, tak se to štosuje tady - dementní SSZ

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 24.1.2007 23:58

fotky z kolony na stirce mam nejake slibeny, zitra se objevi v zurnale..

je smutne, ze takovy prosty tah jako je vypnuti jednoho semaforu a nahrazeni hlidkou na par minut vytvori kolony na 3 hodiny..

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 24.1.2007 23:49

Dyk řikám, že v tom máte bordel :wink: :wink: :lol:

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 24.1.2007 23:45

ty skupinky vznikají jednoduše - kombinací výhybka+dispečink
např.: v cca 14:00 chtěla nějaká najíždějící tramvaj odbočit na Andělu doprava směr Buranov - výhybka nešla
myslíte, že ho dispečer pošle jinou trasou? neexistuje, nechá to 35 minut stát!! už předtím nejela asi 20 minut žádná 9 z Řep (přijela skupinka až když jsem odjížděl - asi 10 souprav), takže když připočítám 35 minut na Andělu, tak 9 přes centrum nejela skoro hodinu - vše pouze proto, že bylo nutné najet s jednou 20 (nebo co to bylo)
to samé předvedl dispečink v podstatě při každém problému (ráno cca 30 minut na Kotlářce a cca 30 před Vozovnou Motol), Anděl ještě minimálně jednou a vrchol byla oblast Kobylis - nechají tam najet desítky tramvají tak, že už nemůžou pryč
smyčku Březiněveská jsem s l.10 projížděl víc než 2 hodiny!!! a to jsem byl asi 5. nebo 6. v řadě - dispečer pořád hlásil ať l. 15 vyjíždí na hlavní trať, že blokují cestu do Ďáblic, ale nedojde mu, že na hlavní trati mu to už 2 hodiny stojí bez hnutí - buď na tom dispečinku fakt nemají informace (proč teda je v tramvajích GPS? když to neumí použít) a nebo mají v hlavě tak prázdno - nevím co je horší
jako bonus se samozřejmě nepodařilo zařídit (nevím jestli vinou dispečerů nebo PČR) vypnutí SSZ Kobylisy a Ke Stírce a tím pádem i když se podařilo trochu popojíždět stále přijíždělo víc tramvají než odjíždělo

dopravního policajta na případné řízení kritických křižovatek jsem za celý den neviděl ani jednou

za poslední 3 roky jsem nezažil horší dopravní situaci v provozu tramvají - možná slavná díra ve Vodičkově - každopádně obojí stálo za to

samozřejmě informování cestujících nulové - ani řidič ve většině případů netušil co se děje (zastavím v koloně za Klamovkou a ta se táhne až na Kotlářku - těžko můžu zjistit co se stalo a generální volba nebo nedej bože hlášení do salonu se nikdy nekoná)

dnešek se fakt nepovedl, snad to zítra bude lepší

Radim

Příspěvek od Radim » 24.1.2007 20:27

No ono ještě 7 čky jezdily na Sídl.Řepy kolem osmý hodiny a pak zatahovaly..... :?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 24.1.2007 17:02

I.am.good píše:Mno, nevím jak a co, ale když jsem šel z práce, tak jsem od 14:30 do 15:16 čekal na sedmičku, protože nic nejelo... :D A cestou jsem na Želivského jsem potkal proti 5 jedenáctek za sebou :) A na NNŽ si to fikla 19ka hezky doleva, naštěstí to zamáznul na kolejovky, takže pak couvnul z druhý kabiny jen asi 10 metrů :)
No, ony některé liky dnes jezdí zásadně po skupinách, když jsem jel k Andělu z Řep, tak jsem minul na slánské čtyři devítky za sebou a na hlušičkové stála 9 a 10 za nimi další dvě 9, asi se bojí zapadaných žlábků a jezdí po skupinách :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) trainzjohny dne 24.1.2007 20:28, celkem upraveno 1 x.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 24.1.2007 16:56

trainzjohny píše:Mimochodem linka 7 se dopoledne točila na střední koleji, asi vnější zpadala moc :roll:
Mno, nevím jak a co, ale když jsem šel z práce, tak jsem od 14:30 do 15:16 čekal na sedmičku, protože nic nejelo... :D A cestou jsem na Želivského jsem potkal proti 5 jedenáctek za sebou :) A na NNŽ si to fikla 19ka hezky doleva, naštěstí to zamáznul na kolejovky, takže pak couvnul z druhý kabiny jen asi 10 metrů :)

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 24.1.2007 15:07

trainzjohny píše:Nojo, jenže co se týče tramvají (i metra) tak na trhu postkomunistických zemí mělo ČKD vpodstatě monopol, ty se nemuseli konkurence bát.
P.S. vem si technickou vyspělost RT6ky (i když nedotaženou do konce) a 14T, a nezapomeň na 10 let rozdílu. Ono ČKD bylo lepší než tehdejší konkurence.
Navazuji na diskusi ve vlákně o 14T: Mohl by mi tu prosím někdo stručně vypsat, jak se položilo ČKD? Ale rád bych fakta, ne výkřiky typu "ty svině to vytunelovaly!" apod. Jo a pokud máte někdo přehled o SKUTEČNÉ povaze a situaci nástupnických firem, tak taky prosím písněte. Na webových stránkách zmíněných subjektů se člověk dočte jen to, že "jsme nejlepší a dodáme tramky v neomezeném počtu do dvaceti minut". Díky.

Odpovědět