Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 28.1.2007 14:50

Stejné jako návrh to není, ale velmi se mu to podobá. Již na první pohled je zřejmé, že čelo bude více hranatější než oblejší a jeho sklon bude příkřejší.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.1.2007 14:44

neni tam jedinej rozdíl na první pohled. Pokud si tam nebyl a neviděl na vlastní oči, tak nehodnoť.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.1.2007 14:42

Smurfx píše:Nesmysly nežvaním, dobře se na ta čela podívej. Grafický návrh má mnohem oblejší a méně příkré čelo s jinak tvarovaným oknem, nad nárazníky má navíc zajímavou hranu. Světla na návrhu nejsou prostý obdélník, v reálu již ano. Otvory v přední části navíc neodpovídají krytům v reálné verzi.
Kriste pane, až to bude komplet, bude to stejně jako návrh buď v klidu, zatim plácáš nesmysly...

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 28.1.2007 14:29

DJ LA DÉFENSE píše:Žvaníš nesmysly druhej ja třetí obrázek je totéž....http://www.spz.logout.cz/novinky/2006/zari06.html
Nesmysly nežvaním, dobře se na ta čela podívej. Grafický návrh má mnohem oblejší a méně příkré čelo s jinak tvarovaným oknem, nad nárazníky má navíc zajímavou hranu. Světla na návrhu nejsou prostý obdélník, v reálu již ano. Otvory v přední části navíc neodpovídají krytům v reálné verzi.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 28.1.2007 14:25

DJ LA DÉFENSE píše:Z "Poršeho" dílny stejně nejkrásnější byly první 911 a z novodobějších Carerra a Targa, žádný lokomotivy a ani 14T :)
Firma Porsche (automobilka) nemá v současné době s designérskou kanceláří co navrhla čela 14T kromě jména vůbec nic společného. Doufám, že se na to zde nezapomíná

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 28.1.2007 14:14

Jabberwocky píše:Ad 380: Jo, původní návrh byl moc hezký.
No mě se skoro víc líbí ten současnej návrh víc, než původní, ale možná to dělá jen ta modrá barva.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.1.2007 14:08

Jabberwocky píše:Což už tak u hezkých věcí bývá...
Z "Poršeho" dílny stejně nejkrásnější byly první 911 a z novodobějších Carerra a Targa, žádný lokomotivy a ani 14T :)

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 28.1.2007 14:02

DJ LA DÉFENSE píše:Ale nesplňoval bezpečnostní podmínky.
Což už tak u hezkých věcí bývá...

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.1.2007 13:13

Jabberwocky píše:Ad 380: Jo, původní návrh byl moc hezký.
Ale nesplňoval bezpečnostní podmínky :wink:

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.1.2007 13:13

Smurfx píše:V dnešním moc pěkném článku o výrobě 14T (pochvala autorům :) ) mě mimo jiné zaujala také fotografie nové lokomotivy řady 380 pro ČD. Je zajímavé, jak se postupně mění design, který je také od firmičky Porsche.

Nejdříve měla lokomotiva 109E vypadat jako na prvém obrázku. Následně se design poněkud zjednodušil a hrubá stavba skříně vyfocená návštěvníky ve Škodě je ještě nudnější a na původní návrh se ale vůbec nepodobá. Ještě že to takto nedopadlo s designem 14T, který zůstal více méně bez změn zachován. Škoda, škodo.
Žvaníš nesmysly druhej ja třetí obrázek je totéž....http://www.spz.logout.cz/novinky/2006/zari06.html

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 28.1.2007 11:59

Ad 380: Jo, původní návrh byl moc hezký.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 28.1.2007 11:28

KZsoci píše:Ahoj! Můj "malý" výlet, česky taky. :)
Nádhera.... A s tou češtinu si fakt dáváš práci :wink:

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 28.1.2007 10:18

V dnešním moc pěkném článku o výrobě 14T (pochvala autorům :) ) mě mimo jiné zaujala také fotografie nové lokomotivy řady 380 pro ČD. Je zajímavé, jak se postupně mění design, který je také od firmičky Porsche.

Nejdříve měla lokomotiva 109E vypadat jako na prvém obrázku. Následně se design poněkud zjednodušil a hrubá stavba skříně vyfocená návštěvníky ve Škodě je ještě nudnější a na původní návrh se ale vůbec nepodobá. Ještě že to takto nedopadlo s designem 14T, který zůstal více méně bez změn zachován. Škoda, škodo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 27.1.2007 16:20

Ahoj! Můj "malý" výlet, česky taky. :)

Obrázek
Cesta na železníčních linkách č. 89 a 129
24.1.2007

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 25.1.2007 20:14

adam_r píše:Pokud chces az do Burgasu a jedes v nekolika lidech, tak jizdenka Citystar vyjde pomerne dobre (i lip nez letenka) vcetne lehatka. Kamaradi takhle byli loni i predloni. Na nadrazi pak jen vylezes a usmlouvas si s nejakou mistni babickou pronajem bytu za zajimavou cenu.
Zajímavá myšlenka, chci takhle zkusit projet Ukrajinu, ale faktem je, že neni nad hotel a letadlo :D

Odpovědět