Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
1) říká se tomu rozjezdová splítka
2) podle toho nákresu je zcela jasné, že bude na Palačáku pouze jedna a to ve směru od Výtoně (rozjezd doleva/rovně)
výhoda je kromě rychlejšího stanicování a rychlejšího průjezdu křižovatkou taky v tom, že program SSZ ví s dostatečným předstihem kam ta tramvaj pojede a může lépe preferovat
2) podle toho nákresu je zcela jasné, že bude na Palačáku pouze jedna a to ve směru od Výtoně (rozjezd doleva/rovně)
výhoda je kromě rychlejšího stanicování a rychlejšího průjezdu křižovatkou taky v tom, že program SSZ ví s dostatečným předstihem kam ta tramvaj pojede a může lépe preferovat
Nemyslím si že by së tam uvažovalo o roztrojení, nicméně je to možné, ale přijde mi to nějaké divnéaspirine píše:vykoumal jsem že to rozdvojení bude jenom ze směru od Výtoně,sice možná by to mohlo být i od Moráně ale to ještě nevim.Jo a jak se bude dát jet na všechny strany,tak by mohlo jít i o roztrojení ale to je blbost
Jo on myslel to rozdvojení(myslím že se tomu říká rozjezdové výhybky)...už jsme se na tom dohodli pře SZSmurfx píše:Asi myslel takové to rozdělení kolejí před křižovatkou, které inteligentně zavádějí v Brně a v poslední době na to přišli i v Praze. Dopravu to urychlí a cestující nenaštve - ti totiž nechápou, proč ta tramvaj stojí v polovině zastávky a pomalu se posunuje. Pokud by tam byly rozdělené koleje, řidič by najel na tu správnou už před zastávkou a žádné zdržení by se pak nekonalo. Prosté a na západě nebo třeba i v Brně to tak funguje
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Asi myslel takové to rozdělení kolejí před křižovatkou, které inteligentně zavádějí v Brně a v poslední době na to přišli i v Praze. Dopravu to urychlí a cestující nenaštve - ti totiž nechápou, proč ta tramvaj stojí v polovině zastávky a pomalu se posunuje. Pokud by tam byly rozdělené koleje, řidič by najel na tu správnou už před zastávkou a žádné zdržení by se pak nekonalo. Prosté a na západě nebo třeba i v Brně to tak fungujeadmirak píše:Nechápu kam a proč by se instalovala??
- aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
- Kontaktovat uživatele:
při rekonstrukci křižovatky Palackého,jsem slyšel že tam bude kolejová splítka(myslim tu vyhybku),se to nějak osvědčilo.Jefakt že další tram nemusí čekat než odjede ta před ní a pak zas čekat na čočky.to bude zajímaví
Naposledy upravil(a) aspirine dne 24.2.2007 0:11, celkem upraveno 1 x.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Protože kolejnice oblouku byly plné nečistoty a navíc "neojeté"syverin píše:Nene, tady se myslí oblouk v klasice těsně po rekonstrukci, kdy tedy skřípal úděsně. Teď je to co se týče hluku v pořádku (ale to bylo na Perštýně po reko taky), co se týče ojíždění kolejnic už méně. Mazníky opravdu nefungují...
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele: