Trochu odbočím - co EC FATRA? Jel jsem s ním 3. 2. a moc "euro" mi nepřipadal - vozy Bmee, sice 6 sedaček à kupé a vlakový rozhlas, ale také stahovací okýnka (klíma není povinná?), design "DDR" (normy ne/hořlavosti dřevotřísky?)...DJ LA DÉFENSE píše:Mezi námi přátelé EC DETVAN neodpovídá mezinárodní dohodám a napsal jsem už na dráhu dotaz.
Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Z dopravního hlediska ano, to je jasné, já řekl, že jsou vedeny pod hlavičkou, ne že jsou v kategorii, to je velký rozdíl. Jinak Strela je pochopitelně EuroCity a ne InterCity!!!!fibou píše:SC NENÍ druh vlaku podle předpisu ČD D2, služebně jsou všechny vlaky, které jsou pro cestující a pro přepravu SC, vedeny jako IC. Čili z dopravího hlediska je to IC, pro komerci a přepravu, čili pro cestující je to SC.
SC NENÍ druh vlaku podle předpisu ČD D2, služebně jsou všechny vlaky, které jsou pro cestující a pro přepravu SC, vedeny jako IC. Čili z dopravího hlediska je to IC, pro komerci a přepravu, čili pro cestující je to SC.DJ LA DÉFENSE píše:135 je Slovenská Strela tuším a ta je u nás vedena pod hlavičkou SC a na Slovensku také.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
135 je Slovenská Strela tuším a ta je u nás vedena pod hlavičkou SC a na Slovensku také.limm píše:Náhradní souprva EC 141 Detvan ze Svinova:
151.008-0+3xB+BDbm(r)see+Aee.Na té 106 bohužel nevím.
Stejný problém jako s tím EC 141 je IC 135-oba jak přejedou hranice jsou vedeny v režimu Ex a úplně největší bomba je,že naš bimbadla slouží v Rakousku jako regionzug a z Břeclavi vezou vzduch.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
nevíš co tam bylo vystaveno??limm píše:Náhradní souprava byly včera v Ostravě dvě.Čekaly na příjezd SC 507 a poté jedna odjela do Polska jako EC 107 a druhá na Slovensko jako EC 141 do Zvolena.Dá se předpokládat,že dnes EC 106 přijede v jiném složení(ale bez záruky).Horší to včera bylo se řazením vlaků,kdy se jízdou přes Vršovice soupravy otočily a tak třeba na Plzeň jely všechny co v Praze přepřahají v obráceném pořadí.To samé bylo u některých vlaků směrem na Kolín,dnes už by vše mělo být v pořádku.
Mezi námi přátelé EC DETVAN neodpovídá mezinárodní dohodám a napsal jsem už na dráhu dotaz.
Náhradní souprava byly včera v Ostravě dvě.Čekaly na příjezd SC 507 a poté jedna odjela do Polska jako EC 107 a druhá na Slovensko jako EC 141 do Zvolena.Dá se předpokládat,že dnes EC 106 přijede v jiném složení(ale bez záruky).Horší to včera bylo se řazením vlaků,kdy se jízdou přes Vršovice soupravy otočily a tak třeba na Plzeň jely všechny co v Praze přepřahají v obráceném pořadí.To samé bylo u některých vlaků směrem na Kolín,dnes už by vše mělo být v pořádku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
šlo mi o ten náhradní vlak... a jak detvan koukala jsem že ten přijel do zvolena. taky měl náhradní soupravu?stteep píše:jestli myslíš jaká souprava tak to byl vlak EC 107 PRAHA, jak souprava byla řazená to najdeš tady: http://www.zelpage.cz/razeni.php?vlak=1 ... cd&zeme=cr
Pokud ti jde o to čím byli cestující do polska z EC 107 dopraveni tak to bylo zhruba kolem 12h vlakem SC PENDOLINO do ostravy a v ostravě na ně čekal náhradní vlak (tak předpokládám že asi náhradní souprava z polska)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
jestli myslíš jaká souprava tak to byl vlak EC 107 PRAHA, jak souprava byla řazená to najdeš tady: http://www.zelpage.cz/razeni.php?vlak=1 ... cd&zeme=crDJ LA DÉFENSE píše:Netuší někdo co do Polaska jelo??
Pokud ti jde o to čím byli cestující do polska z EC 107 dopraveni tak to bylo zhruba kolem 12h vlakem SC PENDOLINO do ostravy a v ostravě na ně čekal náhradní vlak (tak předpokládám že asi náhradní souprava z polska)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Dnes v 10.28 vykolejil ve výhybně Praha - Vítkov vlak EC 107 PRAHA jedoucí z Prahy do Varšavy. Vlak vjížděl na pražském zhlaví do odbočky padesátikilometrovou rychlostí. Pravděpodobná příčina vykolejení lokomotivy a pěti vozů je lom jazyka výhybky. Nikomu se nic nestalo, vlak jezdili odklonem přes Prahu - Malešice a Prahu - Vršovice. Cestující z vlaku 107 přestoupili do vlaku 707, který jel z Libně a měl na Vátkově s vlakem 107 křižovat. Vlak 707 byl poté stažen zpátky do Libně, kde cestující přestoupili do vlaku SC Pendolino směr Ostrava, kde na cestující čekala náhradní souprava do Polska.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Martyn: Nerentabilní byly, jakmile existovala jiná možnost dopravy ve stejné kapacitě za nižší dotaci a bez jiných vedlejších následků. Autobus.martyn píše:KM: S nerentabilitou tratí 164 a 165 bych si až tak jistý nebyl. Jinak doporučuju http://www.ruseni-trati.unas.cz
Ty stránky jsou ale dost hrozný. Principiálně zaměňují "neobjednání osobní dopravy" za "zrušení tratě". To je fakt těžkej omyl a nedá se jim věřit. Sorry.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
KM: S nerentabilitou tratí 164 a 165 bych si až tak jistý nebyl. Jinak doporučuju http://www.ruseni-trati.unas.cz