Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 19.2.2007 0:43

DJ LA DÉFENSE píše:Mezi námi přátelé EC DETVAN neodpovídá mezinárodní dohodám a napsal jsem už na dráhu dotaz.
Trochu odbočím - co EC FATRA? Jel jsem s ním 3. 2. a moc "euro" mi nepřipadal - vozy Bmee, sice 6 sedaček à kupé a vlakový rozhlas, ale také stahovací okýnka (klíma není povinná?), design "DDR" (normy ne/hořlavosti dřevotřísky?)...

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Příspěvek od fibou » 18.2.2007 17:12

DJ LA DÉFENSE píše:Z dopravního hlediska ano, to je jasné, já řekl, že jsou vedeny pod hlavičkou, ne že jsou v kategorii, to je velký rozdíl. Jinak Strela je pochopitelně EuroCity a ne InterCity!!!!
Jo to máš pravdu :) Nikdo není neomylný ;)

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.2.2007 15:39

fibou píše:SC NENÍ druh vlaku podle předpisu ČD D2, služebně jsou všechny vlaky, které jsou pro cestující a pro přepravu SC, vedeny jako IC. Čili z dopravího hlediska je to IC, pro komerci a přepravu, čili pro cestující je to SC.
Z dopravního hlediska ano, to je jasné, já řekl, že jsou vedeny pod hlavičkou, ne že jsou v kategorii, to je velký rozdíl. Jinak Strela je pochopitelně EuroCity a ne InterCity!!!!

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Příspěvek od fibou » 18.2.2007 15:36

DJ LA DÉFENSE píše:135 je Slovenská Strela tuším a ta je u nás vedena pod hlavičkou SC a na Slovensku také.
SC NENÍ druh vlaku podle předpisu ČD D2, služebně jsou všechny vlaky, které jsou pro cestující a pro přepravu SC, vedeny jako IC. Čili z dopravího hlediska je to IC, pro komerci a přepravu, čili pro cestující je to SC.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.2.2007 15:20

limm píše:Náhradní souprva EC 141 Detvan ze Svinova:
151.008-0+3xB+BDbm(r)see+Aee.Na té 106 bohužel nevím.
Stejný problém jako s tím EC 141 je IC 135-oba jak přejedou hranice jsou vedeny v režimu Ex a úplně největší bomba je,že naš bimbadla slouží v Rakousku jako regionzug a z Břeclavi vezou vzduch.
135 je Slovenská Strela tuším a ta je u nás vedena pod hlavičkou SC a na Slovensku také.

limm
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 03.1.2007 16:08
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od limm » 18.2.2007 14:06

Náhradní souprva EC 141 Detvan ze Svinova:
151.008-0+3xB+BDbm(r)see+Aee.Na té 106 bohužel nevím.
Stejný problém jako s tím EC 141 je IC 135-oba jak přejedou hranice jsou vedeny v režimu Ex a úplně největší bomba je,že naš bimbadla slouží v Rakousku jako regionzug a z Břeclavi vezou vzduch.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.2.2007 13:50

limm píše:Náhradní souprava byly včera v Ostravě dvě.Čekaly na příjezd SC 507 a poté jedna odjela do Polska jako EC 107 a druhá na Slovensko jako EC 141 do Zvolena.Dá se předpokládat,že dnes EC 106 přijede v jiném složení(ale bez záruky).Horší to včera bylo se řazením vlaků,kdy se jízdou přes Vršovice soupravy otočily a tak třeba na Plzeň jely všechny co v Praze přepřahají v obráceném pořadí.To samé bylo u některých vlaků směrem na Kolín,dnes už by vše mělo být v pořádku.
nevíš co tam bylo vystaveno??

Mezi námi přátelé EC DETVAN neodpovídá mezinárodní dohodám a napsal jsem už na dráhu dotaz.

limm
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 03.1.2007 16:08
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od limm » 18.2.2007 13:47

Náhradní souprava byly včera v Ostravě dvě.Čekaly na příjezd SC 507 a poté jedna odjela do Polska jako EC 107 a druhá na Slovensko jako EC 141 do Zvolena.Dá se předpokládat,že dnes EC 106 přijede v jiném složení(ale bez záruky).Horší to včera bylo se řazením vlaků,kdy se jízdou přes Vršovice soupravy otočily a tak třeba na Plzeň jely všechny co v Praze přepřahají v obráceném pořadí.To samé bylo u některých vlaků směrem na Kolín,dnes už by vše mělo být v pořádku.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.2.2007 13:36

stteep píše:jestli myslíš jaká souprava tak to byl vlak EC 107 PRAHA, jak souprava byla řazená to najdeš tady: http://www.zelpage.cz/razeni.php?vlak=1 ... cd&zeme=cr
Pokud ti jde o to čím byli cestující do polska z EC 107 dopraveni tak to bylo zhruba kolem 12h vlakem SC PENDOLINO do ostravy a v ostravě na ně čekal náhradní vlak (tak předpokládám že asi náhradní souprava z polska)
šlo mi o ten náhradní vlak... a jak detvan koukala jsem že ten přijel do zvolena. taky měl náhradní soupravu?

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 18.2.2007 0:43

DJ LA DÉFENSE píše:Netuší někdo co do Polaska jelo??
jestli myslíš jaká souprava tak to byl vlak EC 107 PRAHA, jak souprava byla řazená to najdeš tady: http://www.zelpage.cz/razeni.php?vlak=1 ... cd&zeme=cr
Pokud ti jde o to čím byli cestující do polska z EC 107 dopraveni tak to bylo zhruba kolem 12h vlakem SC PENDOLINO do ostravy a v ostravě na ně čekal náhradní vlak (tak předpokládám že asi náhradní souprava z polska)

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.2.2007 0:31

Netuší někdo co do Polaska jelo??

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Příspěvek od fibou » 17.2.2007 21:24

Dnes v 10.28 vykolejil ve výhybně Praha - Vítkov vlak EC 107 PRAHA jedoucí z Prahy do Varšavy. Vlak vjížděl na pražském zhlaví do odbočky padesátikilometrovou rychlostí. Pravděpodobná příčina vykolejení lokomotivy a pěti vozů je lom jazyka výhybky. Nikomu se nic nestalo, vlak jezdili odklonem přes Prahu - Malešice a Prahu - Vršovice. Cestující z vlaku 107 přestoupili do vlaku 707, který jel z Libně a měl na Vátkově s vlakem 107 křižovat. Vlak 707 byl poté stažen zpátky do Libně, kde cestující přestoupili do vlaku SC Pendolino směr Ostrava, kde na cestující čekala náhradní souprava do Polska.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 15.2.2007 9:18

martyn píše:KM: S nerentabilitou tratí 164 a 165 bych si až tak jistý nebyl. Jinak doporučuju http://www.ruseni-trati.unas.cz
Martyn: Nerentabilní byly, jakmile existovala jiná možnost dopravy ve stejné kapacitě za nižší dotaci a bez jiných vedlejších následků. Autobus.
Ty stránky jsou ale dost hrozný. Principiálně zaměňují "neobjednání osobní dopravy" za "zrušení tratě". To je fakt těžkej omyl a nedá se jim věřit. Sorry.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.2.2007 22:02

Prosím vás nevzpomněl by i někdo na konkrétní řazení vlaků Ex 124/125 LABOREC z let 200-01

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martyn » 14.2.2007 17:40

KM: S nerentabilitou tratí 164 a 165 bych si až tak jistý nebyl. Jinak doporučuju http://www.ruseni-trati.unas.cz

Odpovědět