Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 24.2.2007 16:40

demon píše:Nikoli tažnou sílu, ale nápravové tlaky !
Já to pochopil, :wink: ale nápravový tlak se snad udává v tůnách, ale možná se mýlím. Z:idea:
Pokuď vím tak Vetra vnikla spojením dvou Aster. Škodovka jí vyrobila jen pro testávání, bez vyhlídky pro další prodej. Je pravda, že na ten střední článek, ikdyž jak píšeš to norma povoluje, jsou ty dva dlouhé nesené články dost velká zátěž, proto 14T je má o okno kratší.
A kdyby nesplňovala nějakou normu tak by taky 05T nedastala PZ k provozu s cestujícími není-li pravda.
Naposledy upravil(a) arny dne 24.2.2007 17:27, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 24.2.2007 14:32

arny píše:To jako tažnou sílu nebo co :?: A kolik mají ty ostatní :?: míň, když tam jsou stejný motory :?:
Nikoli tažnou sílu, ale nápravové tlaky ! A 110kN už je opravdu dost i přestože to norma ještě povoluje.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 24.2.2007 14:31

9117 i 9113 dnes na lince 9 !!!

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 24.2.2007 14:14

MKzB píše:(Střední podvozek Vektry - 110 kN - moc)
To jako tažnou sílu nebo co :?: A kolik mají ty ostatní :?: míň, když tam jsou stejný motory :?:

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKzB » 24.2.2007 11:46

Podélná sedadla ve středním článku osobně ještě toleruji, ale štve mě, že jsou i v krajních. Škoda, že byl požadavek jednoho schodu. Kdyby nevadily dva, bylo by to jako na Astrách - lepší.
Napadá mě, že snad by nebyl problém pro Škodovku vzít Vektru, odprezentovat ji v Praze a následně upravit (vyrobit novou tramvaj). (Střední podvozek Vektry - 110 kN - moc)
Brno si žádalo úpravy ala Anitra, ale bylo byly odmítnuty, protože by se to muselo znovu schvalovat.

Kerberos
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 13.11.2006 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kerberos » 24.2.2007 11:00

Smurfx píše:Našel jsem poměrně zajímavé fotografie (alespoň pro mě je to nové zjištění) prototypového předchůdce Porchestry - Vektry. Konkrétně mě zaujalo řešení interiéru středního článku, který, ač je hnaný, má pouze jeden schod. Sedačky jsou umístěny různě (podélně, příčně) a o schod výše. Hlavní ale je, že zde díky tomuto řešení vznikla ulička, kam se mohou postavit lidé! Není to ideální řešení, ale tisíckrát lepší než ten paskvil, co máme v 3.článku u porchestry. Je vidět, že to Škodovka umí vyřešit tak, aby tam nebylo jen podélné sezení. Proč to tak není u nás? Nepochopím...

Btw. dnes se v narvané 9113 na devítce strhla v posledním článku hádka, protože jeden člověk z 5.článku prostě nedokázal vystoupit. Nemohl, protože všude stáli lidé, kteří se nemohli nikam posunout. Tak na ně začal nadávat... (spíše by ale měl na tramvaj)

Fotografie jsou z tenzor.cz, mhdcr.biz a citybus.cz
Pretože vertikálný oblouk ;-). Už sa to tady diskutovalo kolikrát, tak jak niekto napsal zadani do veřajné soutaze tak to taky má. Aj ked by tisickrát bylo technicky možné to urobit jinak, kvoli pravidlum prodeje verajnému sektoru to jinak byt nemoze. To by musela škoda nejprv dodat v puvodnom prevedeni a potom to teprv na zadanie DPP prerobit.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 23.2.2007 16:48

Našel jsem poměrně zajímavé fotografie (alespoň pro mě je to nové zjištění) prototypového předchůdce Porchestry - Vektry. Konkrétně mě zaujalo řešení interiéru středního článku, který, ač je hnaný, má pouze jeden schod. Sedačky jsou umístěny různě (podélně, příčně) a o schod výše. Hlavní ale je, že zde díky tomuto řešení vznikla ulička, kam se mohou postavit lidé! Není to ideální řešení, ale tisíckrát lepší než ten paskvil, co máme v 3.článku u porchestry. Je vidět, že to Škodovka umí vyřešit tak, aby tam nebylo jen podélné sezení. Proč to tak není u nás? Nepochopím...

Btw. dnes se v narvané 9113 na devítce strhla v posledním článku hádka, protože jeden člověk z 5.článku prostě nedokázal vystoupit. Nemohl, protože všude stáli lidé, kteří se nemohli nikam posunout. Tak na ně začal nadávat... (spíše by ale měl na tramvaj)

Fotografie jsou z tenzor.cz, mhdcr.biz a citybus.cz
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aspirine » 23.2.2007 16:17

TO JE HUSTÝ, :lol: to by mě asi nenapadlo,ale dobrej joke,takový výzbroje na tý střeše poršetry to je jak kamion z železáren

admirak

Příspěvek od admirak » 23.2.2007 16:13

Jabberwocky píše:Ale prosím, prosím:
Detail kanónu - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-163.jpg
Dvouhlavňový kulomet Lekov - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 111-65.jpg
Zaměřovací optika - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-179.jpg
Zařízení pro tankování za letu (proudový pohon - tankuje se proud) - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-178.jpg
Víceúčelový display (v módu radar) - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-141.jpg
Dýmovnice pro pokládání kouřové clony (při jízdě podél Vltavy možno zaměnit za hlubinné nálože) - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-143.jpg
Zařízení pro válcování nepřátelských zákopů - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 14-049.jpg
Poškozený stroj po návratu z bojiště - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 12-006.jpg
Lasery v akci - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-140.jpg
Top Gun - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 13-046.jpg
Tak to díky za fotečky, nikdy jsem si toho nevšiml :oops:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 23.2.2007 15:22

admirak píše:Jejda, to jsem ale trouba, toho jsem si nikdy nevšimnul... :lol: :lol: Nebyly by nějaké fotečky těch laserů a kulometů :?:
Ale prosím, prosím:
Detail kanónu - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-163.jpg
Dvouhlavňový kulomet Lekov - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 111-65.jpg
Zaměřovací optika - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-179.jpg
Zařízení pro tankování za letu (proudový pohon - tankuje se proud) - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-178.jpg
Víceúčelový display (v módu radar) - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-141.jpg
Dýmovnice pro pokládání kouřové clony (při jízdě podél Vltavy možno zaměnit za hlubinné nálože) - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-143.jpg
Zařízení pro válcování nepřátelských zákopů - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 14-049.jpg
Poškozený stroj po návratu z bojiště - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 12-006.jpg
Lasery v akci - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 11-140.jpg
Top Gun - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 13-046.jpg

Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aspirine » 23.2.2007 15:03

to ještě skrývá tolik tajemství o kterejch nemáme ani páru,bude se to vrbit pomalu,to budem asi ještě koukat co nás všechno překvapí

Uživatelský avatar
m6ak
Uživatel
Příspěvky: 19
Registrován: 28.12.2004 22:52
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Výzbroj 14T

Příspěvek od m6ak » 23.2.2007 14:21

Proxy píše:Jediná zmínka je o typu výzbroje je na stránkách Plzeňské tramvaje, kde se popisuje předchůdce poršeter Vektra
http://www.tenzor.cz/tramvaje/vektra.htm
Zmínku jsem ještě našel přímo na stránkách Škody, viz Napěťové střídače pro hlavní pohon. Kontrétně tam zmiňují NSC 135 GE 01 M - menič hlavního pohonu pětičlánkové tramvaje VEKTRA...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 23.2.2007 13:40

admirak píše:Ale je zajímavé ře se o tom nikde nepíše...to bude výrobní tajemství :smt102
Jediná zmínka je o typu výzbroje je na stránkách Plzeňské tramvaje, kde se popisuje předchůdce poršeter Vektra
http://www.tenzor.cz/tramvaje/vektra.htm

admirak

Příspěvek od admirak » 23.2.2007 13:30

Proxy píše:Měla by tam být originální výzbroj značky Škoda, která by měla vycházet z německé výzbroje ELIN použité v Astrách - jak je ve skutečnosti netuším, ale obět výzbroje pískají stejně 8-)
Ale je zajímavé ře se o tom nikde nepíše...to bude výrobní tajemství :smt102

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 23.2.2007 13:27

admirak píše:Abych ti řekl pravdu, ať hledám jak hledám nemůžu to najít...
Měla by tam být originální výzbroj značky Škoda, která by měla vycházet z německé výzbroje ELIN použité v Astrách - jak je ve skutečnosti netuším, ale obět výzbroje pískají stejně 8-)

Odpovědět