Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
mechurav
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 05.1.2007 16:58
Příspěvek
od mechurav » 14.3.2007 15:43
Prostě je vidět, že MHD v ČR je na vysoké úrovni...
mimochodem T3R. EV + vlečnák byla jen zkušební soprava a T3R. EV byl prototyp s úmyslně odlišným nátěrem, další vozy by měli dostávat nátěr jako ten vlečňák. u první fotografie to dost dobře nechápu co tím v Brně myslí? asi jim nezbyla barva
-
JaHu
- Uživatel
- Příspěvky: 224
- Registrován: 17.5.2006 8:58
Příspěvek
od JaHu » 14.3.2007 15:40
Neral píše:mimochodem, existuje nějaká fotka, na které by byla bezprostředně vedle sebe vidět pražská wana a nějaká T3xx v klasickém laku? Zajímalo by mě, jaký reálný rozdíl v těch barvách...
Viz např. fotožurnál prt z 9.2.2007 - tam je těch fotek hned několik.
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 14.3.2007 15:39
Neral píše:mimochodem, existuje nějaká fotka, na které by byla bezprostředně vedle sebe vidět pražská wana a nějaká T3xx v klasickém laku? Zajímalo by mě, jaký reálný rozdíl v těch barvách...
Stačí ???
-
Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neral » 14.3.2007 15:11
mimochodem, existuje nějaká fotka, na které by byla bezprostředně vedle sebe vidět pražská wana a nějaká T3xx v klasickém laku? Zajímalo by mě, jaký reálný rozdíl v těch barvách...
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 14.3.2007 13:35
mechurav píše:ale nikdy jeden vůz takový a jeden takový. například brněnská wana + vlečňák mají stejný nátěr uzpůsobený jízdě v soupravě, ještě nikdy jsem v Brně neviděl T3R s čelem od Kotase v soupravě s T3M s čelem od Kardause a pod.
Souprava vozu se starym a novym naterem:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1541-1545_2:20070302
A kupodivu zadny cestujici se nad tim nikdy nepozastavoval. Proste se to bere jako ze ta opravena jede s neopravenou v souprave.
A pak taky nase kolotocova souprava:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1560_1301_11:20051209
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 14.3.2007 13:34
To je výzva pro depo VO sestavit soupravu 8151+8251 a vyrazit na zkušební jízdu
-
JaHu
- Uživatel
- Příspěvky: 224
- Registrován: 17.5.2006 8:58
Příspěvek
od JaHu » 14.3.2007 13:17
mechurav píše:ale nikdy jeden vůz takový a jeden takový. například brněnská wana + vlečňák mají stejný nátěr uzpůsobený jízdě v soupravě, ještě nikdy jsem v Brně neviděl T3R s čelem od Kotase v soupravě s T3M s čelem od Kardause a pod.
A v Praze snad jezdí spojené vozy s různými čely? To je spiš specialita Brna - viz T3R.PV + vlečňák + T3R.PV. V různých lacích na vozech v jedné soupravě nevidím problém - stačí CVR na jednom voze a hned je na každém něco jiného. Kromě toho pražská wana má schválně odlišný lak od všech ostatních typů, aby byla na první pohled k rozeznání pro řidiče tramvají z důvodu zákazů potkávání na některých místech.
-
mechurav
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 05.1.2007 16:58
Příspěvek
od mechurav » 14.3.2007 12:48
9001 píše:No nevím,ale tím pádem je zaostalé i Brno. Tam taky jezdí některé soupravy s novým a starým lakem.
ale nikdy jeden vůz takový a jeden takový. například brněnská wana + vlečňák mají stejný nátěr uzpůsobený jízdě v soupravě, ještě nikdy jsem v Brně neviděl T3R s čelem od Kotase v soupravě s T3M s čelem od Kardause a pod.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 14.3.2007 12:42
mechurav píše:designově to musí být teda vážně zajímavý.....každý vůz v soupravě s jiným vzhledem, nátěrem apod. Praha je vážně zaostalá, ale chápu udělat záměr co nejhorší MHD. např. v Liberci jsou wany vyřešeny co se týká nátěru a úprav daleko lépe. Pražská wana je jako sólo docela hezká ale v soupravě s úplně jinou tramvají asi nebude nic moc, hlavně ten rozdíl nátěru.
No nevím,ale tím pádem je zaostalé i Brno. Tam taky jezdí některé soupravy s novým a starým lakem.
-
mechurav
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 05.1.2007 16:58
Příspěvek
od mechurav » 14.3.2007 9:56
designově to musí být teda vážně zajímavý.....každý vůz v soupravě s jiným vzhledem, nátěrem apod. Praha je vážně zaostalá, ale chápu udělat záměr co nejhorší MHD. např. v Liberci jsou wany vyřešeny co se týká nátěru a úprav daleko lépe. Pražská wana je jako sólo docela hezká ale v soupravě s úplně jinou tramvají asi nebude nic moc, hlavně ten rozdíl nátěru.
-
7080
- Uživatel
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 02.12.2005 13:40
- Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22
Příspěvek
od 7080 » 14.3.2007 9:08
demon píše:Jasně, mě šlo hlavně o jízdní vlastnosti a brždění, ale s tim by neměl být u 8251 problém.
U 8252 by to mohlo být zajímavější, tam očekávam, že s čímkoli by to do sebe mohlo slušně kopat.
Jízdní vlastnosti soupravy 8251+8xxx jsou v pohodě. Bohužel by musela jezdit jen v tomto pořadí. Vadí absence signálu od plošiny a nemožnost jeho vyrušení z klasického eRPéčka. Třeba se někdy dočkáme stavu, že budou všechny výhybky blokované kolejovými obvody a pak nám tahle sestava vyjede na trať.
-
Valema
- Uživatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 08.11.2006 18:58
Příspěvek
od Valema » 13.3.2007 21:35
Valema píše:pantograf vozu T3R.P ev.č. 8378 linky 23 na Malovance
Tak jo no tsk jí sem davám v plné velikosti pro web
-
I.am.good
Příspěvek
od I.am.good » 13.3.2007 15:32
Moc hezká fotka, jen škoda malé velikosti .)
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 13.3.2007 15:02
KGX 63 píše:Zkoušelo se to na Pankráci kam byla 8251 zapůjčena na "školní" a 8xxx (8252 nemá papíry!). Je rozdíl jezdit s takovouhle soupravou dokola v areálu vozovny a v ulicích města. Problém může nastat zejména u výhybek (vzdálenosti kontaktů - z toho plynoucí blokování a možné podhození), délka nástupišť zastávek a v neposlední řadě taky průjezdný profil (T3R.PLF se bere jako KT8 nebo RT6).
Jasně, mě šlo hlavně o jízdní vlastnosti a brždění, ale s tim by neměl být u 8251 problém.
U 8252 by to mohlo být zajímavější, tam očekávam, že s čímkoli by to do sebe mohlo slušně kopat.
-
KGX 63
- Uživatel
- Příspěvky: 470
- Registrován: 30.1.2007 13:16
- Bydliště: jižní konečná metra C
Příspěvek
od KGX 63 » 13.3.2007 14:55
Zkoušelo se to na Pankráci kam byla 8251 zapůjčena na "školní" a 8xxx (8252 nemá papíry!). Je rozdíl jezdit s takovouhle soupravou dokola v areálu vozovny a v ulicích města. Problém může nastat zejména u výhybek (vzdálenosti kontaktů - z toho plynoucí blokování a možné podhození), délka nástupišť zastávek a v neposlední řadě taky průjezdný profil (T3R.PLF se bere jako KT8 nebo RT6).