Tak pak je to o něčem jiném.demon píše:Jo, když to položíš takhle, tak by se to samozřejmě stihnout dalo.
Problém je v tom, že nejsou ty díly a nejsou ani objednaný.
Takže 10 wan ani omylem !
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Jo, když to položíš takhle, tak by se to samozřejmě stihnout dalo.DJ LA DÉFENSE píše:Proč by se jako nedalo stihnout deset wan? Vždyť, když se tam nebudou flákat a budou díly, tak smontovat 10 vozů za 8 měsíců je podle mě v lidskejch silách.
Problém je v tom, že nejsou ty díly a nejsou ani objednaný.
Takže 10 wan ani omylem !
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
A) pan Šteiner ví evidentně kulový, 10 wan do konce roku nemůže být, to se nestíhá.mechurav píše:jasný, tohle vím, spíš jsem špatně formuloval otázku.
mě jde o to, že pan Šteiner říkal, že letos bude asi deset wan a nezdá se mi, že by byla linka 2 jediná linka v ČR na kterou by byli vypravovány jen nízkopodlažní vozidla. kolik vozů je vlastně potřeba na provoz linky č. 2?
B) na lince 2 jezdí 9 pořadí
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Hu, tak teď budu muset hájit svou stavovskou čest (ostatním se omlouvám za OT): Tohle já samozřejmě vím, stejně jako vím, co Ludvík XIV. a jeho legisti vyváděli a jak se na to díval císař. Byl to vtip na leckdy přehnanou národní citlivost Francouzů, ne projev ignorantsví :-)mechurav píše:i když to sem absolutně nepatří, tak asi neznáš dějiny. Štrasburk patřil až do první světové války Německu a jako "prohrané" území připadl Francii. - Versailleská dohoda. takže francouzkého na něm není skoro nic. i když během několika let revolucí a za Ludvíka XIV. patřilo Alsasko Francii ale to byla v rámci dějin jen chvilička. třeba by bylo lepší si doplnit neznalosti v dějepisu (mimochodem se to učí už na základní škole! ) a pak něco psát a ohánět se Goethem...
jinak to neber nijak osobně :wink:
Jo a panem tajným radou se ohánět budu, co ohánět, já si ho budu brát i do huby, neb ho mám upřímně rád. Třeba takový Prometheus je má nerezavějící studentská láska...
Naposledy upravil(a) Jabberwocky dne 15.3.2007 15:42, celkem upraveno 1 x.
jasný, tohle vím, spíš jsem špatně formuloval otázku.PavelKT8D5 píše:Již se tu psalo že první wana do výměny podvozků nevyjede a druhá nemá papíry a taky se psalo že kdyby tak na linku 15.
mě jde o to, že pan Šteiner říkal, že letos bude asi deset wan a nezdá se mi, že by byla linka 2 jediná linka v ČR na kterou by byli vypravovány jen nízkopodlažní vozidla. kolik vozů je vlastně potřeba na provoz linky č. 2?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: 19.2.2007 6:23
- Bydliště: Praha
i když to sem absolutně nepatří, tak asi neznáš dějiny. Štrasburk patřil až do první světové války Německu a jako "prohrané" území připadl Francii. - Versailleská dohoda. takže francouzkého na něm není skoro nic. i když během několika let revolucí a za Ludvíka XIV. patřilo Alsasko Francii ale to byla v rámci dějin jen chvilička. třeba by bylo lepší si doplnit neznalosti v dějepisu (mimochodem se to učí už na základní škole! ) a pak něco psát a ohánět se Goethem...Jabberwocky píše:Hehe, ne že bys neměl pravdu (mám dojem, že ve Štrasburku se potkal Goethe s Herderem), ale zkus to říci nějakému Francouzi
jinak to neber nijak osobně
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Tak pro pořádek !mechurav píše:...auta tam na kolejích nemají co dělat, když mají svůj vyhrazený jízdní pruh. je to především neukázněností řidičů a pak neschopností DPP udělat funkční preferenci...
Zapoměl jsi jmenovat tu skutečnou žábu na prameni - Policii České republiky.
Protože právě ta není schopna potírat neukázněnost řidičů, důsledně dbát na oddělení IAD od MHD tam, kde je to žádoucí a k tomu všemu úmyslně vyřazuje preferenci tam, kde již byla zřízena !
tohle spíš zavání neschopnosti! ve městech bývalá NDR(s zachovalým historickým jádrem) kde jsou mnohdy ještě užší ulice než kterými v Praze projíždí tramvaj, to jde! stačí se podívat na některé fotky a nebo tam zajet! nebo třeba Štrasburk, staré německé město s úzkými ulicemi v cetru a tramvaje tam přijíždní na samostatných tělesech, pěších zónách atd. navíc, před Výstavištěm mi nepřijde jako úzké místo! auta tam na kolejích nemají co dělat, když mají svůj vyhrazený jízdní pruh. je to především neukázněností řidičů a pak neschopností DPP udělat funkční preferenci. omlouvám se, že tohle nepatří do toho tématu, ale musím na to reagovat.XSC píše:Mezi Štrosem a NH ti je preference k ničemu, jsou tam prostě úzká místa, kde auta blokují koleje. A oddělit tratě v centru dost dobře nepůjde, pokud nechceš bourat Prahu.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Díky (i ostatním). Nemám čas sledovat fotožurnál pravidelně, takže jsem to nezaznamenal... Ještě takhle fotka pro porovnání wany a porshetry... ale předpokládám, že zatím stěží byla příležitost, aby se tyto dva vozy setkaly. I když pokud konečně 14T vyrazí ze Strašnic na linku 26, tak možná bude...JaHu píše:Viz např. fotožurnál prt z 9.2.2007 - tam je těch fotek hned několik.
Jinak pokud jde o ty barvy, tak opravdu nechápu, proč bylo pro wanu použito takhle odlišné barevné provedení. Argument odlišení od klasických T3 tu podle mě neobstojí; k tomu by naprosto stačilo jiné tvarové provedení (klín na čele a pruhy na boku). Tedy mám pochopení pro designérský záměr, ono to takhle opravdu vypadá víc retro, a když už retro, tak už retro, ale v tomhle případě by myslím měla dostat přednost "corporate identity" - ostatně i tak by bylo na výběrem mezi barevným schématem T3 a T6, aby wana do vozového parku zapadla...
- Pavel PS
- Uživatel
- Příspěvky: 91
- Registrován: 31.1.2007 21:29
- Bydliště: tak už nejbližší vozovnou nejsou Střašidelnice, ani Pankrác, ale Kobylisy
- Kontaktovat uživatele:
Nemůžu si pomoct, ale to RP.V vypadá vedle wany daleko moderněji, možná to dělá ten klín vpředu a hliník na nárazníku bych dal pryč určitě. Sorry za OT.
Tam třeba ne, ale jinde by se lepší organizací, kvalitnější preferencí MHD před IAD dalo dosáhnout hodně dobrého výsledku. Ale to chce dobudovat celou infrastrukturu (oba okruhy kolem Prahy) a eventuálně zpoplatnit vjezd do centra... ale to sem už opravdu moc nepatříXSC píše:Mezi Štrosem a NH ti je preference k ničemu, jsou tam prostě úzká místa, kde auta blokují koleje. A oddělit tratě v centru dost dobře nepůjde, pokud nechceš bourat Prahu.
Mezi Štrosem a NH ti je preference k ničemu, jsou tam prostě úzká místa, kde auta blokují koleje. A oddělit tratě v centru dost dobře nepůjde, pokud nechceš bourat Prahu.mechurav píše:je to spíš normální situace než extrémní...
kdyby fungovala preference, tratě by byli moderní a odděleny od individuální dopravy tak by se nic podobného nestalo.