Absolutí šoto-foto koutek
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Dobré jitro, opět něco aktuálních, díky pohotové sms od spojky ze Strašnic byla dnes ráno vyfocena 9112 na d-26. Posílám současně také do FŽ. Kvalita není nic moc - no foťte v 7 ráno krabičkou od mejdla proti vycházejícímu slunci
Naposledy upravil(a) Absolut dne 23.3.2007 10:06, celkem upraveno 1 x.
jj. Melo to sve kouzlo. Ta dnesni varianta je proti tomu nudna tuctova trat.Absolut píše:Dobré jitro, díky za další hlasy
Píše se datum 18.8.1998 a úzké jednokolejce do Horního Hanychova zbývá 8 dní provozu. Tyto dny tráví toho času stokilový Absolut pobytem zde a loučením s touto krásnou tratí. Se slzičkou v oku první fotka...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: 19.2.2007 6:23
- Bydliště: Praha
Re: Prosím o radu
Po vložení fotky kliknes na tlačítko Připojit soubor v levém dolním rohu tabulky do které vkládáš komentář k fotce. Ono tě to odhodí na další tabulku pod tím a potom to jenom odešleš.2217 píše:Absolutku, jka se dělá, že se do ejdnoho příspěvku dají třeba čtyři fotky?? dík.
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
Prosím o radu
Absolutku, jka se dělá, že se do ejdnoho příspěvku dají třeba čtyři fotky?? dík.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Tak několk T6 ...
První foto pochází z 25.6.1997 a je na něm zachycen vůz 8732 (za ním 8731) v ČKD DS na Zličíně. Bohužel kvalita odpovídá foťáku - vždycky jsem s sebou nosil aparát co nejmenších rozměrů, abych ho měl furt u sebe a za filmové éry to znamenalo žádné fotky ve tmě... povšimněte si označení vozu cedulkou na čele "2" - druhý vůz třetí série.
Druhé foto - dodávka třetí série T6 probíhala na sklonku roku 1997. Na fotce je převoz vozu 8746 ze Sídliště Řepy do vozovny Žižkov. Předávání T6 probíhalo stejným systémem jako dnes 14T, pouze vytažení vozu bylo o dost jednodušší a cesta z fabriky mnohem kratší. Píše se 11.12.1997. Vůz má ještě nalepenou papírovou cedulku z fabriky, ale má už i evidenční číslo. Tady fakt voní novotou - jede své první kilometry
Třetí foto - Žižkovské T6 skutečně jezdily hodně na sólo 5 a 14, tady je vyfocený 8732 na d-14 dne 13.5.1998. Linka 14 už je mezitím ve dvojicích a končí úplně jinde....
Čtvrté foto - moje oblíbená 8681+8682 před instalací druhého provedení reklamy na Pražský podzim vypravená na d-22. Foceno 11.8.1998 u Pražského hradu. Jedná se sice o druhou sérii T6, ale myslím, že potěší. Zdravím Pawla
První foto pochází z 25.6.1997 a je na něm zachycen vůz 8732 (za ním 8731) v ČKD DS na Zličíně. Bohužel kvalita odpovídá foťáku - vždycky jsem s sebou nosil aparát co nejmenších rozměrů, abych ho měl furt u sebe a za filmové éry to znamenalo žádné fotky ve tmě... povšimněte si označení vozu cedulkou na čele "2" - druhý vůz třetí série.
Druhé foto - dodávka třetí série T6 probíhala na sklonku roku 1997. Na fotce je převoz vozu 8746 ze Sídliště Řepy do vozovny Žižkov. Předávání T6 probíhalo stejným systémem jako dnes 14T, pouze vytažení vozu bylo o dost jednodušší a cesta z fabriky mnohem kratší. Píše se 11.12.1997. Vůz má ještě nalepenou papírovou cedulku z fabriky, ale má už i evidenční číslo. Tady fakt voní novotou - jede své první kilometry
Třetí foto - Žižkovské T6 skutečně jezdily hodně na sólo 5 a 14, tady je vyfocený 8732 na d-14 dne 13.5.1998. Linka 14 už je mezitím ve dvojicích a končí úplně jinde....
Čtvrté foto - moje oblíbená 8681+8682 před instalací druhého provedení reklamy na Pražský podzim vypravená na d-22. Foceno 11.8.1998 u Pražského hradu. Jedná se sice o druhou sérii T6, ale myslím, že potěší. Zdravím Pawla
ono nějaký 2 roky není až tak moc...
jo a na jedničce si je taky pamatuju, vždycky jsem nastupoval do jednoho konkr. pořadí odpoledne u Vojendy zc. za horizontem se objevil polopantograf.. jojo:)) zajímavé je, že se mi ty T6 pořád ještě neokoukaly.
no nic, nerad bych to tu měnil v sentimentální šoto-koutek.
ještě OT: byl jsem teď na novém filmu svěráků v jednom "multiplesku". dávali několik reklam na české filmy a všude samé T6. jednou 20 na kulaťáku, pak 22 ve vítězné (filmová souprava, fotky z natáčení dával petr na web)... no a ve vratných lahvích je jich taky spousta - jmenovitě devítky na žižkově. té-trojek na 5 a 26 je tam samozřejmě taky habaděj.
jo a na jedničce si je taky pamatuju, vždycky jsem nastupoval do jednoho konkr. pořadí odpoledne u Vojendy zc. za horizontem se objevil polopantograf.. jojo:)) zajímavé je, že se mi ty T6 pořád ještě neokoukaly.
no nic, nerad bych to tu měnil v sentimentální šoto-koutek.
ještě OT: byl jsem teď na novém filmu svěráků v jednom "multiplesku". dávali několik reklam na české filmy a všude samé T6. jednou 20 na kulaťáku, pak 22 ve vítězné (filmová souprava, fotky z natáčení dával petr na web)... no a ve vratných lahvích je jich taky spousta - jmenovitě devítky na žižkově. té-trojek na 5 a 26 je tam samozřejmě taky habaděj.
No v té době voněly novotou možná tak akorát žižkovské T6. Pamatuju si na první žižkovská sola T6 na lince 5, nebo novotou vonící 2xT6 na lince 1. Kurňa, to už je dávno. Bohužel fotky nemám.pawel píše:tehdy jezdily snad jen 2 pořadí z PA, zbytek byl MO (myslím že ve vokovicích) s vozy T6. jéje, to bylo labůžo. úplně si dokážu vybavit tu vůni nové T6 ))
Absolut: Skvělé fotky, jen tak dál.