A už je to stavebně povoleno. Stavět se může od začátku srpna (letošního) a má to být hotovo do 11/2008.S_M_Lomoz píše:Na úřední desce magistrátu - viz >>>přiložený wordový soubor<<< - se objevilo oznámení o zahájení stavebního řízení. Konečně.
TT Laurová - Radlická
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Začíná stavební řízení
Re: Začíná stavební řízení
Mají tam špatně subjekty které je třeba uvědomit. Telfónica místo Telefónica. TSK ve Štefánkově místo Štefánikově ulici. Neexistující žadatel IDS a .s. (obtečkované písmeno s). Pracoviště magistrátu v neexistující Jungmanově s jedním N. Kdypak se s těmito argumenty vynoří Kužvart, zastupující nějaké rychlokvašené sdružení "Máme rádi tramvaj, ale ne pod okny"?S_M_Lomoz píše:Na úřední desce magistrátu - viz >>>přiložený wordový soubor<<< - se objevilo oznámení o zahájení stavebního řízení. Konečně.
Začíná stavební řízení
Na úřední desce magistrátu - viz >>>přiložený wordový soubor<<< - se objevilo oznámení o zahájení stavebního řízení. Konečně.
Re: vyhody a nevyhody...
A nejzajimavejsi na tom je, ze ve meste, kde nazev metro vznikl jezdi metro i nad zemi http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#picQuetzalcoatl píše:Hele, a co když se metro staví pod zemí právě proto, aby neotravovalo na povrchu?
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: vyhody a nevyhody...
Ano, tato zásadní nevýhoda metro činí nepoužitelným ve velkých městských aglomeracích. Proto tento druh přepravy používají pouze obce do 50 obyvatel. Nejvhodnějším se metro jeví pro roztroušené kmeny lovců a sběračů v Amazonii ;-)Quetzalcoatl píše:Hele, a co když se metro staví pod zemí právě proto, aby neotravovalo na povrchu? A že fíra je izolován od okolního prostředí je taky nevýhoda?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyhody a nevyhody...
Taky přeji guten tag. To je mi novinka, že nevýhoda metra je v tom, že je v podzemí. Hele, a co když se metro staví pod zemí právě proto, aby neotravovalo na povrchu? A že fíra je izolován od okolního prostředí je taky nevýhoda? To by měly být v metru úrovňové přejezdy, aby se stav zlepšil? Troufnu si odhadnou, že by většina tramvajáků byla moc ráda, kdyby nemusela řešit interakci s okolím (auta, chodci). Jinak porovnávat metro s tramvají je míchání hrušek s jablkama. Lepší by bylo porovnávat třeba tramvaj a trolejbus... ale míchat se do toho nebudu.Valema píše:(...)
Mimochodem, i já fandím víc DOSu než Woknům, protože má složitější ovládání.
Re: vyhody a nevyhody...
Většina zaměstnanejch v kancelářích taky nemá ponětí o okolním světě.Valema píše:nevýhodou metra je to že je z velké části v podzemí oproti metru a fíra nemá ponětí o okolnim světě.
Nemá cenu srovnávat tram x bus x metro. Všechno má svůj účel.
Re: vyhody a nevyhody...
kdyby se mněli prověřovat výhody a nevýhody mezi metrem a tramvají tag jsme tu do vánoc, ale když jste fíra v metru tag to máte mnohem jednodušší než v tramvaji tj myslím aj v ovládaní pokuď to tam máte nastavené, což dnes to určitě maj skoro všichni tag metro vám zastaví ve stanici automaticky samo a samo otevře dveře jen musíte davat povel k zavření dveří a k rozjezdu nic víc alespoň to je tag v M1. Tohle v tramvaji neni tagže já osobně si víc važím všech řidiču tramvají protože řídit tramvaj je velká zodpovědnost,Zakutaleny.banan píše:metro ma oproti tramvaji jednu zcela zasadni nevyhodu - a tou jsou jeho provozni naklady
nejen za cestujicí a tramvaj, ale i za věci okolo je to moc náročná práce oproti metru tagže poklonu pro všechny řidiče a já jsem spíš pro tramvaje mno prostě tramvaj má těžší ovladání ale člověk se naučí skoro všechno, nevýhodou metra je to že je z velké části v podzemí oproti metru a fíra nemá ponětí o okolnim světě.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 93
- Registrován: 14.2.2007 11:14
vyhody a nevyhody...
metro ma oproti tramvaji jednu zcela zasadni nevyhodu - a tou jsou jeho provozni nakladyDJ LA DÉFENSE píše:... Metro má ix výhod o proti tramvaji...
Ony tam ty potkávačky už visí, v onom inkriminovaném místě jsou nejpřísnější potkávačky. Nesmí se tam potkat nic s ničím, protože osová vzdálenost nevychází ani pro klasiku.syverin píše:Wana vybočuje v oblouku o cca 7cm dovnitř a o cca 10cm ven více než normální T3 (v závislosti na poloměru). Takže by s sebou asi obrubníky ani zábradlí nebrala, ale musely by se vyvěsit zákazy potkávání u výjezdu z trojúhelníku, kde osová vzdálenost není vůbec rozšířená.