TT Laurová - Radlická

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Začíná stavební řízení

Příspěvek od P_V » 18.7.2007 22:50

S_M_Lomoz píše:Na úřední desce magistrátu - viz >>>přiložený wordový soubor<<< - se objevilo oznámení o zahájení stavebního řízení. Konečně.
A už je to stavebně povoleno. Stavět se může od začátku srpna (letošního) a má to být hotovo do 11/2008.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martyn » 01.6.2007 18:16

Jak dlouho by měl být zavřený úsek Na Knížecí - Laurová? Předpokládám, že kromě napojení nového úseku se taky bude v souvislosti s uzavírkou Radlické pro auta (to budou mít gumkolisti z JZM radost :lol: ) rekonstruovat stávající úsek mezi Křížovou a Laurovou. Existuje nějaký časový harmonogram?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Začíná stavební řízení

Příspěvek od P_V » 23.5.2007 21:24

S_M_Lomoz píše:Na úřední desce magistrátu - viz >>>přiložený wordový soubor<<< - se objevilo oznámení o zahájení stavebního řízení. Konečně.
Mají tam špatně subjekty které je třeba uvědomit. Telfónica místo Telefónica. TSK ve Štefánkově místo Štefánikově ulici. Neexistující žadatel IDS a .s. (obtečkované písmeno s). Pracoviště magistrátu v neexistující Jungmanově s jedním N. Kdypak se s těmito argumenty vynoří Kužvart, zastupující nějaké rychlokvašené sdružení "Máme rádi tramvaj, ale ne pod okny"? :lol:

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Začíná stavební řízení

Příspěvek od S_M_Lomoz » 23.5.2007 15:57

Na úřední desce magistrátu - viz >>>přiložený wordový soubor<<< - se objevilo oznámení o zahájení stavebního řízení. Konečně.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: vyhody a nevyhody...

Příspěvek od adam_r » 21.5.2007 17:08

Quetzalcoatl píše:Hele, a co když se metro staví pod zemí právě proto, aby neotravovalo na povrchu?
A nejzajimavejsi na tom je, ze ve meste, kde nazev metro vznikl jezdi metro i nad zemi @3667 http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Re: vyhody a nevyhody...

Příspěvek od Jabberwocky » 21.5.2007 13:20

Quetzalcoatl píše:Hele, a co když se metro staví pod zemí právě proto, aby neotravovalo na povrchu? A že fíra je izolován od okolního prostředí je taky nevýhoda?
Ano, tato zásadní nevýhoda metro činí nepoužitelným ve velkých městských aglomeracích. Proto tento druh přepravy používají pouze obce do 50 obyvatel. Nejvhodnějším se metro jeví pro roztroušené kmeny lovců a sběračů v Amazonii ;-)

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: vyhody a nevyhody...

Příspěvek od Quetzalcoatl » 21.5.2007 12:25

Valema píše:(...)
Taky přeji guten tag. To je mi novinka, že nevýhoda metra je v tom, že je v podzemí. Hele, a co když se metro staví pod zemí právě proto, aby neotravovalo na povrchu? A že fíra je izolován od okolního prostředí je taky nevýhoda? To by měly být v metru úrovňové přejezdy, aby se stav zlepšil? Troufnu si odhadnou, že by většina tramvajáků byla moc ráda, kdyby nemusela řešit interakci s okolím (auta, chodci). Jinak porovnávat metro s tramvají je míchání hrušek s jablkama. Lepší by bylo porovnávat třeba tramvaj a trolejbus... ale míchat se do toho nebudu.
Mimochodem, i já fandím víc DOSu než Woknům, protože má složitější ovládání. :lol:

8729
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 01.9.2004 19:46

Re: vyhody a nevyhody...

Příspěvek od 8729 » 21.5.2007 9:05

Valema píše:nevýhodou metra je to že je z velké části v podzemí oproti metru a fíra nemá ponětí o okolnim světě.
Většina zaměstnanejch v kancelářích taky nemá ponětí o okolním světě.

Nemá cenu srovnávat tram x bus x metro. Všechno má svůj účel.

Uživatelský avatar
Valema
Uživatel
Příspěvky: 208
Registrován: 08.11.2006 18:58

Re: vyhody a nevyhody...

Příspěvek od Valema » 19.5.2007 20:21

Zakutaleny.banan píše:metro ma oproti tramvaji jednu zcela zasadni nevyhodu - a tou jsou jeho provozni naklady :!:
kdyby se mněli prověřovat výhody a nevýhody mezi metrem a tramvají tag jsme tu do vánoc, ale když jste fíra v metru tag to máte mnohem jednodušší než v tramvaji tj myslím aj v ovládaní pokuď to tam máte nastavené, což dnes to určitě maj skoro všichni tag metro vám zastaví ve stanici automaticky samo a samo otevře dveře jen musíte davat povel k zavření dveří a k rozjezdu nic víc alespoň to je tag v M1. Tohle v tramvaji neni tagže já osobně si víc važím všech řidiču tramvají protože řídit tramvaj je velká zodpovědnost,
nejen za cestujicí a tramvaj, ale i za věci okolo je to moc náročná práce oproti metru tagže poklonu pro všechny řidiče a já jsem spíš pro tramvaje mno prostě tramvaj má těžší ovladání ale člověk se naučí skoro všechno, nevýhodou metra je to že je z velké části v podzemí oproti metru a fíra nemá ponětí o okolnim světě.

Zakutaleny.banan
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 14.2.2007 11:14

vyhody a nevyhody...

Příspěvek od Zakutaleny.banan » 19.5.2007 19:08

DJ LA DÉFENSE píše:... Metro má ix výhod o proti tramvaji...
metro ma oproti tramvaji jednu zcela zasadni nevyhodu - a tou jsou jeho provozni naklady :!:

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 15.5.2007 21:55

syverin píše:Wana vybočuje v oblouku o cca 7cm dovnitř a o cca 10cm ven více než normální T3 (v závislosti na poloměru). Takže by s sebou asi obrubníky ani zábradlí nebrala, ale musely by se vyvěsit zákazy potkávání u výjezdu z trojúhelníku, kde osová vzdálenost není vůbec rozšířená.
Ony tam ty potkávačky už visí, v onom inkriminovaném místě jsou nejpřísnější potkávačky. Nesmí se tam potkat nic s ničím, protože osová vzdálenost nevychází ani pro klasiku.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 15.5.2007 21:40

Wana vybočuje v oblouku o cca 7cm dovnitř a o cca 10cm ven více než normální T3 (v závislosti na poloměru). Takže by s sebou asi obrubníky ani zábradlí nebrala, ale musely by se vyvěsit zákazy potkávání u výjezdu z trojúhelníku, kde osová vzdálenost není vůbec rozšířená.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 15.5.2007 15:04

Petr píše:Určitě. Akorát že ty by s sebou vzala obrubníky a zábradlí ale to se taky ještě nedělalo.
Kačena má také 7,5 m mezi čepy, a mohla tam - alespoň při kolaudaci tam myslím byla. Přeložkou se situace mohla jedině zlepšit, protože je rovná.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 15.5.2007 14:43

Petr píše:Určitě. Akorát že ty by s sebou vzala obrubníky a zábradlí ale to se taky ještě nedělalo.
Tohle zrovna už se dělalo :lol: v počátcích provozu kachen.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 15.5.2007 14:09

Káem píše:Nikdy se to nedělalo. Nikdy tam nejezdila.
Určitě. Akorát že ty by s sebou vzala obrubníky a zábradlí ale to se taky ještě nedělalo.

Odpovědět