Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 23.5.2007 9:46

Tak 9111 se vrátila do Prahy.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 21.5.2007 17:34

majkrosoft918 píše:jak koukam tak nam ty 14T v praze dlouho nevydrzi jestli je timle tempem se budou otukavat.chtelo by to asi hoooodne zasob nahradnich dilu :D
Hlavně je vše neskutečně drahé. Lamináty vymění, vymění i aretaci spřáhla. Nutná je výměna tlumiče traverzy - traverza je měnitelná a nastavitelná. Dostane li ránu, tak ujede dozadu. Pak se povolí pár šroubů a posune se zase dopředu. Mezitim je tlumič. Když jsme u toho, tak třeba harmonika (měch) stojí okolo 560 tisíc :!:

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 235
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majkrosoft918 » 21.5.2007 13:35

jak koukam tak nam ty 14T v praze dlouho nevydrzi jestli je timle tempem se budou otukavat.chtelo by to asi hoooodne zasob nahradnich dilu :D

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 20.5.2007 23:56

MF píše:Tak dnes si štrejchla na křižovatce Bolzanova x Opletalova 9120 s osobákem. Sice to na první pohled nevypadalo, ale docela pěkná škoda - dostala ránu na levou přední část, ohnutá byla i aretace spřáhla a levý pluh (ochrana) a přední traverza.
Jen to ne...

No zítra ráno pár lidí ve Strašnicích asi rovnou odvezou... :lol:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 20.5.2007 21:57

Tak dnes si štrejchla na křižovatce Bolzanova x Opletalova 9120 s osobákem. Sice to na první pohled nevypadalo, ale docela pěkná škoda - dostala ránu na levou přední část, ohnutá byla i aretace spřáhla a levý pluh (ochrana) a přední traverza.

Kerberos
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 13.11.2006 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kerberos » 20.5.2007 18:36

P_V píše:Ale ty maďarské mají, zdá se, jen jeden motor. Podle mně je to výhodnější, neb neexistují problémy se skluzem jednotlivých náprav, pokud jsou tedy hnané obě.
No, s jednotlivými nápravami pravda nie, ale zrazu s celým podvozkom. V praxi žiadný rozdiel.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 18.5.2007 23:15

P_V píše:Ale ty maďarské mají, zdá se, jen jeden motor. Podle mně je to výhodnější, neb neexistují problémy se skluzem jednotlivých náprav, pokud jsou tedy hnané obě.
Ano, jen jeden motor. A nejsou maďarské, ale rakouské z Vídně.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 18.5.2007 22:47

syverin píše:Když se člověk podívá na takový Komfort od Pragoimexu, nemůže si nevšimnout několika podstatných společných rysů...
Ale ty maďarské mají, zdá se, jen jeden motor. Podle mně je to výhodnější, neb neexistují problémy se skluzem jednotlivých náprav, pokud jsou tedy hnané obě.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 18.5.2007 22:24

Když se člověk podívá na takový Komfort od Pragoimexu, nemůže si nevšimnout několika podstatných společných rysů...

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 18.5.2007 22:09

Drsnej podvozek... :D Na podvozcích typu T3 je z vozu silnoproudá kabeláž 600V v počtu 5kusů kabelu 35mm2. Tady jich vidím asi 12 :D :lol:

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 18.5.2007 21:54

Absolut píše:Já myslím, že u těch podvozků nějaká naděje je. Třebas ve Vídni mě mnohem víc žere, jak krásně tiše jezdí i staré vozy. Je pravda, že jsou o dost lehčí, než T3/T6, ale určitě to nebude jenom tím.
Lehčí? Řekl bych podstatně těžší :-)
Jeden z důvodů klidné jízdy bude asi i toto: http://hampage.hu/kozlekedes/becs021023/10230108.jpg ... podvozek vozu E1

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 18.5.2007 20:53

Absolut píše:Nicméně uznávám, že několika dnech vození zadku ve vozidlech ULF a COMBINO je přestup do 14T zklamáním
Jo combína, jenom syčení. Přijsel jsem do Prahy a hned železářství. Ach jo.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 18.5.2007 20:11

abs.: jo, ve vídni (ale i jinde, jenže tady je těch starých vozů pořád doopravdy dost) si vždycky vzpomenu na zastánce přístupu "s T3 na věčné časy a nikdy jinak"..

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 18.5.2007 15:07

Co se týče rachtání: Byl jsem nedávno v Olomouci a subjektivně se mi zdálo, že Trio rachtá méně než Astra (nebo co to tam mají). Ta zní zrovna jako 14T. Trio má naopak vyšší a nepříjemnější zvuk z výzbroje. Ale ani jednou tramkou jsem nejel, jsou to jen postřehy z ulice.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 18.5.2007 14:12

Já myslím, že u těch podvozků nějaká naděje je. Třebas ve Vídni mě mnohem víc žere, jak krásně tiše jezdí i staré vozy. Je pravda, že jsou o dost lehčí, než T3/T6, ale určitě to nebude jenom tím.

Odpovědět