Košice (SK)

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

PLAN pred návsteva papeza Jan-Pavol II /in memoriam/

Příspěvek od 6514 » 08.6.2007 13:13

medzy pratanie fantastickeho bordela, co umna je trvalny. nasel som zaujimavy Vykaz o plas vypravenost na 1-2.VII 1995. to bolo urobene 16o5 95. :planovalny suprav trojicky : 338-337-336,341-342-343.344-340-373,345-346-339,348-349-347,351-350-352.354-353-355,,415-416-414,370-371-367.388-389-369.394-395-366,423-424-372, prva 8 suprav bol cellodenny, ostatny 4 neuskutocnilo, lebo nebolo potrebne: 366.367,372 ostalo solo, a na návsteva opravovali 368, cize chodil aj 369-368. a 370-371,388-389394-395,423-424 chodili riadne ako dvojce okrem toho bola planovane 27 suprav dvojce,takto :229-298,356-357 az 364-365.374-375 az 386-387, 390-391,392-393 396-397 az 412-413, 417-418az 421-422.. T6 solove . 616 opravovali, ostatny solo :600.601,612,613,617.626.627,628,629, dalsi 20 voz, chodil ako 1o pravidelna suprava. KT( 500,501,502,506.508,509.51o.511,517,518.519.521,525,528.530, 534 az 538, niektory este bol pokazeny :512,513,529,531, ale na návstevu opravovali

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

viete otom?

Příspěvek od 6514 » 05.6.2007 14:12

nedávno sme forumovali po 9011, dákde áj ja mam papir o precislenie, nevim ci viete, ale aj ve kosicich:503 déstal novy cast "A" bolo tam cedulka-nevim co znamena. ze 147. ten vuz isol do straussbergm a druhy vuz 511 co po vykolajenie dostal novy stredny diel:do sarajevo... nevite ze cedulka 147 co znamenalo ?

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Neuspesna seria ve Kosicich

Příspěvek od 6514 » 05.6.2007 11:18

Je to zaujivave, ze ve Prahy, ve Brno alebo ve Bratislave podarilo zuáradit a provozovat Tyristoraky, ale ve kosicich to nepodarilo. ve 1981 prisol na Go 243-258. 258 sám na sebe opravovali, a ex 304-292, vuz 304 tyristorovali ako 309, cize prva suprava:3o9-258. potom po havaria opravovali 308-309... ako 292-289, a treta suprava bolo ex 256-289/289-256 = 243-291. 243-291 velmy malo chodil viac ako let stal 243 odstaveny, potom ve 1986 Vyradili suprava, dalsy vlak:292-289 ve 100985 havaroval zeriavem, 292 skoncil.289 rezervovali, aby ani treta suprava nevynechalo 309 ex 309-258 dnom 030186 vyhorel =srot. ostalo iba dve vozy 258 a 289, to planovali ako suprav 258-289. po dlhe ebatovanie 180687 nastupil do provoz. ale vodici nechceli stym chodit. iba jeden vodic-Pan Murza venoval tolko casu po stym vlakem, ze ked on sluzil, vtedy áj 258-289 bol von. stalo pripad, ze vodic hlasil do sluzbe, a ked dostal tieto suprava, chcel vratit, ale áj potom chceli aby suprava isol von. :vodic hlasil Nemoc. potom ked poobede pán Murza nastupil, áj 258-289 isol von. Ve 1990, vyradili, nedalo sa stym dalej bavyt

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Příspěvek od 6514 » 04.6.2007 17:38

uz nevim kto ale pitali odomne. ci kedy boly sedadle pro sprevodce.To nádale nevim. ale- asi- to bolo v ramci GO, a Go pri niektorych vozy viem. 269 1972 havaria , 282-1973.nevim proc 1974:244-255.306-245.274-277. a 283-285, 1975 :272-297,318-266,239-267,229-298 .261-282 iba VP ,299-286. 306-265 Go bol spolu ve 1976. dalsu Go 301-302, 300-251,1977 257-290,254-262,317-316. 1978: 247-281,269-248.294-273 1979 :285-283,295-259. 320-321 ,ve ostrava 279 -Kosice:270. 1980:250-253,256-304,280-308 , ve 1979=276, ve 1976 este :Brno 264-303. ostrava 246-284. dalej: 1981 T+M: 309-258,292-289,243-291,1982:261-268,311-319.323-322.310-307. 1983 : 260,325,324.327,332,333, 1984:330,331,326,335,334,329,328, tu som nebral do uvahy precislenie,to sm robil podle uradny verze-.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Kosice,dnesna tramvajova vyprava

Příspěvek od 6514 » 29.5.2007 19:36

2:617,612,604,337. trojka:600-601,628-629,378-384.396-397,620-621, 4-tka=400.380,605,382,536.622-623, sestka :525,400-401,361-414,423-424-406-407,349-385, 7-ka :534,362-356,614-615,421-422. 376-377,535, 9-ka:512,508,608-609,509.500,392-393,624-625, R-ka cellodenna:364,626,607, rezerv:523,517, spicková R-ka :390-391,398-399,602-603,501,529.530,618-619,610-611,415-416,388-389

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Kosice, info sem dostal vcera:

Příspěvek od 6514 » 26.5.2007 10:51

KT( 531 este nepremáva, cekaju na suhlas, dvojicka 363-357:po troch let. uz sa pripravoje znovom jazdit. Nie sem ROBOT:,ked daco potrebujes:REAGUJEM. co nám povis:NEMAZEM.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Vcera som pozrel Markiza..

Příspěvek od 6514 » 24.5.2007 5:09

Pokusili-po 29 rokov-hledat pravdu,ohladom najvetsa tramvajové havaria,ve Kosicich na terasa.Pani vodicka Lilekova, Obeta bolá. alebo vinnika ? Je to tazka otazka.Samozrejme je my velmy luto,tieto 8 mrtvych,Markiza áj ukázala rodinné prislusniky. Len ku Lilekovu rodinu neboli/?/.Ja od 1983 som chodil pravidelne,do podnku, dostal som áj velá material-okrem tieto havaria..Ve 1976 CKD rozdelil ve 1976 dost velá novy voznov,ztoho áj kosice dostal 5 vuz..Tieto vozy-papierove-len nové skriny boli..suprava 229+298,Ve Kosic od 243 zácali tetrojky.229 bol papierove-T2 zo skrinom T3. a 298 ? bolá po GO, lebo ako suprava 298-272 mal tazka havaria. 272 áj srotovali. Ostatny 2 suprav:239-267, 301-302 uz jazdili ve jun 1976. Podarilo mne prestudovat zoznam poruchy do XII 1976. este malá viac porucha 229-223 viackrat. tieto suprava bola obycajny T2-ky,cize suprava 229-298 záradili .iba v 1977 ????? proc. Co bolo problem"exportny voznem" ze ovela pozdeji záradili, ak 239-267.a 301-302 ? asi na tieto otazky uz odpoved nedostaneme, to ostane velké tajomstvo uz na vzdy.Ale odomne naj nepita nikto, 229 proc bol len 1977 záradene.?nato odpovedat NEVIM.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

prepac"vedouci" ták vyzerá ze mám tazky den.

Příspěvek od 6514 » 15.5.2007 18:17

sem myslel na mojho moderatora :Pvvs, prepac esteraz

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Re: veduci,prepac

Příspěvek od pan Vedoucí » 15.5.2007 16:58

6514 píše:ze ráno nedobre som pisal tvuj meno, to stalo zato lebo mám dost dusny a zdravotny problem omlouvim se Pre veduci:Pvvs predtym nedobre som pisal
Nevím o žádném dotazu, který bych ti pokládal a ani zde nevidím žádnou reakci vůči mé osobě.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

veduci,prepac

Příspěvek od 6514 » 15.5.2007 13:22

ze ráno nedobre som pisal tvuj meno, to stalo zato lebo mám dost dusny a zdravotny problem omlouvim se Pre veduci:Pvvs predtym nedobre som pisal

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

vazeny pán moderator:VPPS

Příspěvek od 6514 » 15.5.2007 5:30

velmy pekne tebe podakujem tota vysoké tolerancia, co sy poskytnul mne.ztoho nemusis problem robit lebo já mám clovek ve Kosic,komu-za kazdudennu vypravu-platim mesacne 1000 korun. vies, odkedy nám operovali,3x-predtym som bol 26 rokov veducy smeny-vypravca vo vlecke-som velmy citlivy clovek, a preto som rozhodol, ze zo tram-forum VYSTUPIM. dovod je jednoznacne, :uz nevladnem tolerovat totu neludovu,nepriatelnu cinizmus,co zomnou pán MOp roby. ták rychle, ako som prisel, áj odidem. Ty pán moderator, bud dobry nám poskat e-mail, a prenu adresu doma. lebo chcem tebe posielat CD, tám su velá foto, medzy nim aj posledny den voznem UV na 49-ka,a-okrem toho chcem postupne poslat áj kosické fotky-mám asi 1000. plus pojednom preberieme supravy, ze proc bol taky bordel. sukromna sprava momentalne necham, ale uz pisat nic nebudem. posielaj cym skor adresu, aby som mohol poslat fotky, ahoj, a pro dalsi uzivatelské kollegovia:Nasledano

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 14.5.2007 20:05

6514: To určitě nebyla výtka; jde jen o to, že Vaše informace bývají tak detailní, že vlastně nikomu nic neřeknou. Byť by to byly informace z naší země. Obyčejný Čech (Maďar), který má rád češtinu (maďarštinu), si také obvykle nečte detailní odborné články na téma hláskových změn těch jazyků ve středověku. A s tramvajemi je to zrovna tak. Vaše znalost vypravení je tak hluboká a jde o tak speciální otázku, že nás "laiky" už ani nemůže zajímat. To jen na vysvětlenou :-)
Hezký den.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

pán i am good.

Příspěvek od 6514 » 14.5.2007 19:57

ja uz nemam rad taky vec, ale musim reagovat,pisete ze vám nezaujumá okrem prahe trámvaje, vtedy .necitajte, prosim, citajte len tieto cást co pise o prahe, alebo ked chcete, áj o prahe budem pisat, já od nájpeknejsi mesto na svete, byvam asi na 1000 km, ale ked som bol tu, nechanbil som saa stat, pri strossmayerovo, pri lázarska, atd. pisete ze iba na prahe máte zaujem, já vám napisem áj vypravu.. vy pisete vypravu ? ve práhy, nemoze tramvaje,vy to velmy dobre viete- specifikovat iba na prahe,lebo ked pozerate vyrobného cisla, dozviete, ze skoro vsetké vozy su bratia, a bratia nemozu roztrhnut.

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Isidor » 14.5.2007 19:28

I.am.good: je to trať přes centrum města (Hlavná ulica, v KE něco jako Starom. nám. :wink:), kde začínala koňka v roce 1891, jezdilo se tudy až do 3.července 1986, kdy byla přerušena doprava (více-méně z důvodu narušené statiky historických domů, zejména katedrály) a zprovozněna náhradní trať pár set metrů dále (po Kuzmányho ul.). Koleje zůstaly v zemi, časem akorát zmizely troleje. I po totální rekonstrukci Hlavní ulice v 90tých letech, byly do dlažby vráceny koleje, které teď v létě slouží pro napodobeninu "koňky" (odkaz) a taky pro atrakci jedné hospody (odkaz). Na severním konci (Nám. maratónu mieru) jsou napojeny na tramvajovou síť, na jižním mají kusé ukončení (před hotelem Slovan)

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

pan i am good

Příspěvek od 6514 » 14.5.2007 18:37

ohladom vyluka ve kosic :www.eko-mhd.yw.sk 2, ohladom hystoriu,mne to jedno, já budem poslohat na mojho moderatora, a co on povy,toto budem robyt. nemáte záujem za stary voznov?mne to jedno, to je vase vozy, vase minulost a vase vlast, sem narodil ve budapesty, a my sme-okrem Budapest,stárame áj z debrecine, segedin, a Miskovec, ked nam moderator povy:nepis.nepisem, ked ano, áj tak dobre

Odpovědět