Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Vzhledem k tomu, že to má navrhovat Kotas bych žádnému Šinkanzenu nevěřil (jak píše 24 hodin a podobné plátky) Bude to něco takového, jako M1. Všechno co dělá Kotas vypadá stejně. Nevidím důvod, proč by se od svého stylu odchyloval. Takže velký sklo, usměvavý velký světýlka a je to. IMHO tedy přesně jako M1
Jestli jsem to z téhle věty dobře pochopil, tak by to mělo být udělané tak, jako to mají např. KT8, čili vnitřní podvozky by byly společné vždy pro dva články. Teď se možná pletu, ale není to princip Jacobsových podvozků?I.am.good píše:Na vnitřních otočných podvozcích budou dva čepy - vždy pro každý článek jeden. Fakt nechápu, jak to bude udělané, ale nechme se překvapit
Barva pantografu
Norma na zákldě které se smetáky ČD natíraly na žluto před nedávnem (odhadem tak rok, max. 2) byla snad zrušena nebo změněna - t.j. nyní se natírá šedou.
Já ale s ministerstvem úplně souhlasím. Akorát by to měli zasílat také českým občanům, zvláště starším (nechci nikoho urazit), mě prostě není příjemné. když si v prázdném autobusu ke mě někdo sedne. Samozřejmě mi to nevadí, když je už vozidlo plné, ale šáhněte si každý do svědomí, jestli vám to taky není nepříjemné.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25.10.2006 14:06
- Bydliště: Praha 1
Souhlasím, ale fakt to jde hrozně pomalu a obávám se, že dokonce i někdy ne příliš vhodně, resp. prozíravě.Bald píše:Oni se snažej, ale jde to pomalu. Ty nový zastávky např. na Ohradě, Sokolovské a několika výpadovkách maj tu hranu v pořádku. Určitě by bylo příjemnější aby byla takřka v rovině, jak jen to předsuvné dveře dovolí, ale díky aspoň za to, co se postupně lepí.
Oni se snažej, ale jde to pomalu. Ty nový zastávky např. na Ohradě, Sokolovské a několika výpadovkách maj tu hranu v pořádku. Určitě by bylo příjemnější aby byla takřka v rovině, jak jen to předsuvné dveře dovolí, ale díky aspoň za to, co se postupně lepí.Jarin Jarin píše:Myslím, že mnohé by také vyřešila výšková úprava nástupních hran, jako je tomu třeba jinde v zahraničí (např. Strassbourg). Nelze, aspoň podle mého mínění, tyto dvě strany od sebe oddělovat, tj. řešit pouze vozidlo a nikoli nástupiště.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25.10.2006 14:06
- Bydliště: Praha 1
Myslím, že mnohé by také vyřešila výšková úprava nástupních hran, jako je tomu třeba jinde v zahraničí (např. Strassbourg). Nelze, aspoň podle mého mínění, tyto dvě strany od sebe oddělovat, tj. řešit pouze vozidlo a nikoli nástupiště.Bald píše:Podle mě 100% nízkopodlažní tramvaj nebo vozidlo obecně znamená, že procházející pasažéři nepřekonávají žádnou bariéru. Šplhání na sesle se do toho pravděpodobně nezahrnuje, protože tramvaj s rovnou podlahou a 20cm kolečky je nesmysl - neexistje.
Takže ano - bude-li mít vozidlo řešený interiér jako dálkový autobus ovšem bez nástupních schodů, je to 100% nízkopodlažní záležitost
Podle mě 100% nízkopodlažní tramvaj nebo vozidlo obecně znamená, že procházející pasažéři nepřekonávají žádnou bariéru. Šplhání na sesle se do toho pravděpodobně nezahrnuje, protože tramvaj s rovnou podlahou a 20cm kolečky je nesmysl - neexistje.Neral píše:Mimochodem, co vlastně znamená 100% nízkopodlažní tramvaj? Když tak vidím nějaké ty obrázky interiéru "100% nízkopodlažních" vozů, kde jsou sedačky posazené na vysokých krabicích, se stupínky před sebou, tak usuzuju, že sto procent plochy půdorysu tramvaje asi nízkopodlažních nebude. Takže by mě docela zajímalo, jestli by se za 100% nízkopodlařní tramvaj dala označit i taková, která by měla v celé své délce vysoce posazené sedačky na soklech, mezi nimiž by se táhla jenom uzounká nízkopodlažní ulička.
Takže ano - bude-li mít vozidlo řešený interiér jako dálkový autobus ovšem bez nástupních schodů, je to 100% nízkopodlažní záležitost
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Mimochodem, co vlastně znamená 100% nízkopodlažní tramvaj? Když tak vidím nějaké ty obrázky interiéru "100% nízkopodlažních" vozů, kde jsou sedačky posazené na vysokých krabicích, se stupínky před sebou, tak usuzuju, že sto procent plochy půdorysu tramvaje asi nízkopodlažních nebude. Takže by mě docela zajímalo, jestli by se za 100% nízkopodlažní tramvaj dala označit i taková, která by měla v celé své délce vysoce posazené sedačky na soklech, mezi nimiž by se táhla jenom uzounká nízkopodlažní ulička.
Naposledy upravil(a) Neral dne 04.2.2007 11:39, celkem upraveno 1 x.