No já to říkám od prvního momentu, že 14T s čelama jako by T3 z oka vypadla. Bohužel obě spíše vypadají staře, nastříkat Poršetru do barev T3 a naopak, byly by si hodně podobné. Spíše to ale beru jako výtku designu od Porsche a pochvalu designu T3, jeden nadčasový, druhý zastaralýProxy píše:Já to vidím přesně naopak - myslím, že kulatá 14T se do historického centra hodí více než hranatý ULF (viz. foto níže). Viděl jsem jednou večer 14T z dálky a musím říci, že by se tam jistá podoba s tolik opěvovanou T3 nalezla.
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Já to vidím přesně naopak - myslím, že kulatá 14T se do historického centra hodí více než hranatý ULF (viz. foto níže). Viděl jsem jednou večer 14T z dálky a musím říci, že by se tam jistá podoba s tolik opěvovanou T3 nalezla.Zdeněk píše:Naprosto souhlasím. ULF je decentní, kdežto škodovka...ani nemluvit
tak se koukni na Dacii Logan nebo lépe na Ladu Kalinu ( u té to budeš mít ještě lepší)P_V píše:Tak nějak by mě zajímalo, jak by vypadala tramvaj (automobil...), kdyby prioritou při návrhu byla ergonomie, užitné vlastnosti, snadná udržovatelnost a nekomplikovaná výroba... Z těch fotek co tu linkujete mám dojem, že se architekti jen snaží o něco prudce jiného než cokoli předtím.
ale podařilo se to. jinak by tě nenapadl ten pisoarPvvS píše:Ale obcas se to nepodari. Jediny , co ve me evokuje toto celo http://web.ncf.ca/fe177/images/tramway2.jpg je pisoar . A to asi ucelem nebylo.
docela by mě zajímalo, která 100% nízkopodlažní článková tramvaj je pro vás nejhezčí....
navrhněte typy vozů...pak uděláme anketu a jsem zvědavej která vyhraje
ad Pvvs: Docela mi to připomíná hlavu tohoto dinosaura http://www.islandsofadventure.com/jpra.jpg
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Ale obcas se to nepodari. Jediny , co ve me evokuje toto celo http://web.ncf.ca/fe177/images/tramway2.jpg je pisoar . A to asi ucelem nebylo.
čelo T3 má evokovat svěžost 60. let ,uvolněnost a eleganci. a podle samotného architekta mělo připomínat (tedy celek tramvaje) rybu, která s elegancí pluje městem.
pokud se podíváme na původní návrh designu tak je to docela pravděpodobné. desing hledá inspiraci a záleží na jeho tvůrci v čem.
Kotas měl jednou prohlásit, že wana má takový desing proto, aby ukázala zastaralost pražských tramvají a především jejich designu (drtivá většina vozů ze 60. let) a návrat ke slávě trolejbusů. Pokud má tedy Praha oblibu v 60. letech (nové tramvaje se stejným designem jako o 40 let starší kolegyně) nedivil bych se pak "šinkanzenu". ten vznikl také v 60. letech a pokud Kotas něco takového vytvořil, bral to pravděpodobně jako výsměch pražské, potažmo české konzervativní společnosti.
pokud se podíváme na původní návrh designu tak je to docela pravděpodobné. desing hledá inspiraci a záleží na jeho tvůrci v čem.
Kotas měl jednou prohlásit, že wana má takový desing proto, aby ukázala zastaralost pražských tramvají a především jejich designu (drtivá většina vozů ze 60. let) a návrat ke slávě trolejbusů. Pokud má tedy Praha oblibu v 60. letech (nové tramvaje se stejným designem jako o 40 let starší kolegyně) nedivil bych se pak "šinkanzenu". ten vznikl také v 60. letech a pokud Kotas něco takového vytvořil, bral to pravděpodobně jako výsměch pražské, potažmo české konzervativní společnosti.