Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Myslím si, že malé Absolutí zamyšlení nebylo třeba kazit poslední větou, ale že naopak vyjadřuje stanovisko prazskych tramvaji.
Opomenul si vytékající lepidlo z pod bokovnic až na kolejnice a kvalitně zatlačenou pryž, kterážto utěsnuje b1 do bkv v některých úsecích silou nula, nula, prd, protože tam není..
Opomenul si vytékající lepidlo z pod bokovnic až na kolejnice a kvalitně zatlačenou pryž, kterážto utěsnuje b1 do bkv v některých úsecích silou nula, nula, prd, protože tam není..
No a to buď rád, že Ti v tom obchodě nedali místo roviny oblouk , nebo místo pravé a levé výhybky dvě levé tak, jako se to obvykle stává. Mě ale vždy zbyl nějaký ten spojovací materiálAbsolut píše:Malé Absolutí zamyšlení nad stavem světa...
Včera jsem nadšeně oznámil přítelkyni, že v ulici, do které se stěhuje, bude za pár let možná jezdit tramvaj. Reakce byla překvapivě negativní, tramvaje přeci dělají kravál víc než auta a autobusy. Stejný den jsme se byli s panem Mopem toulat po rekonstruované křižovatce na Albertově... Dnes ráno jsem čekal na svoji tramvaj na Černokostelecké, přijela T3, byla zdálky slyšet na tom odhlučněném svršku a odchlípnuté bokovnice v trávě se nadšeně třásly v očekávání přejezdu mojí linky 24 ... no a v tu chvíli mi to došlo. S tramvajemi a tramvajovými tratěmi v Praze je to jako když si koupíte nábytek, dovezou Vám ho v krabici a když to složíte, tak to nikdy nesedne tak hezky, jako to vypadalo v obchodě. Tu škvírka, tamhle něco vrže, nějaká ta hrana nelícuje a povrch není tak hezký. Přesně tak vypadá nová křižovatka na Albertově - připomíná mi když jsem podle superkvalitního návodu montoval superkvalitní komodu ze superobchodu se supernábytkem. Na křižovatce jsou použity nejlepší a osvědčené technologie a výrobky osvědčených a náležitě certifikovaných výrobců a stejně detaily nesedí. A naše česká vozidla s takovou tratí drží basu a tak nová kráska 14T vesele vrže a rachtá, aby i nový vůz na nové trati dal Pražanům jasně najevo, že všechno funguje tak, jako vždycky fungovalo. Je to obrovská záhada a asi prokletí naší zeměpisné šířky. Jinak si nedokážu vysvětlit, proč je nábytek vystavený v obchodě složený na milimetr přesně a proč třeba v nedaleké Vídni i ty nejrozvrzanější tramvaje starší než leckteré naše T3 jezdí tiše a klidně po tratích bez tlustých bokovnic.
Tento článeček vyjadřuje názor uživatele Absolut a není názorem domovských stránek prazsketramvaje.cz
S tou 14T. Co bys chtěl. Žádný zázrak to není, jen ty prachy za to. No co, to je jako akční nabídka toho obchodu pro prduchy - Lidlu. Kupte si tramvaj v Lidlu, má sice nedostatky, ale za ty prachy! Koupíte li si jednu, dostanete druhou (na díly) zdarma!
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Malé Absolutí zamyšlení nad stavem světa...
Včera jsem nadšeně oznámil přítelkyni, že v ulici, do které se stěhuje, bude za pár let možná jezdit tramvaj. Reakce byla překvapivě negativní, tramvaje přeci dělají kravál víc než auta a autobusy. Stejný den jsme se byli s panem Mopem toulat po rekonstruované křižovatce na Albertově... Dnes ráno jsem čekal na svoji tramvaj na Černokostelecké, přijela T3, byla zdálky slyšet na tom odhlučněném svršku a odchlípnuté bokovnice v trávě se nadšeně třásly v očekávání přejezdu mojí linky 24 ... no a v tu chvíli mi to došlo. S tramvajemi a tramvajovými tratěmi v Praze je to jako když si koupíte nábytek, dovezou Vám ho v krabici a když to složíte, tak to nikdy nesedne tak hezky, jako to vypadalo v obchodě. Tu škvírka, tamhle něco vrže, nějaká ta hrana nelícuje a povrch není tak hezký. Přesně tak vypadá nová křižovatka na Albertově - připomíná mi když jsem podle superkvalitního návodu montoval superkvalitní komodu ze superobchodu se supernábytkem. Na křižovatce jsou použity nejlepší a osvědčené technologie a výrobky osvědčených a náležitě certifikovaných výrobců a stejně detaily nesedí. A naše česká vozidla s takovou tratí drží basu a tak nová kráska 14T vesele vrže a rachtá, aby i nový vůz na nové trati dal Pražanům jasně najevo, že všechno funguje tak, jako vždycky fungovalo. Je to obrovská záhada a asi prokletí naší zeměpisné šířky. Jinak si nedokážu vysvětlit, proč je nábytek vystavený v obchodě složený na milimetr přesně a proč třeba v nedaleké Vídni i ty nejrozvrzanější tramvaje starší než leckteré naše T3 jezdí tiše a klidně po tratích bez tlustých bokovnic.
Tento článeček vyjadřuje názor uživatele Absolut a není názorem domovských stránek prazsketramvaje.cz
Včera jsem nadšeně oznámil přítelkyni, že v ulici, do které se stěhuje, bude za pár let možná jezdit tramvaj. Reakce byla překvapivě negativní, tramvaje přeci dělají kravál víc než auta a autobusy. Stejný den jsme se byli s panem Mopem toulat po rekonstruované křižovatce na Albertově... Dnes ráno jsem čekal na svoji tramvaj na Černokostelecké, přijela T3, byla zdálky slyšet na tom odhlučněném svršku a odchlípnuté bokovnice v trávě se nadšeně třásly v očekávání přejezdu mojí linky 24 ... no a v tu chvíli mi to došlo. S tramvajemi a tramvajovými tratěmi v Praze je to jako když si koupíte nábytek, dovezou Vám ho v krabici a když to složíte, tak to nikdy nesedne tak hezky, jako to vypadalo v obchodě. Tu škvírka, tamhle něco vrže, nějaká ta hrana nelícuje a povrch není tak hezký. Přesně tak vypadá nová křižovatka na Albertově - připomíná mi když jsem podle superkvalitního návodu montoval superkvalitní komodu ze superobchodu se supernábytkem. Na křižovatce jsou použity nejlepší a osvědčené technologie a výrobky osvědčených a náležitě certifikovaných výrobců a stejně detaily nesedí. A naše česká vozidla s takovou tratí drží basu a tak nová kráska 14T vesele vrže a rachtá, aby i nový vůz na nové trati dal Pražanům jasně najevo, že všechno funguje tak, jako vždycky fungovalo. Je to obrovská záhada a asi prokletí naší zeměpisné šířky. Jinak si nedokážu vysvětlit, proč je nábytek vystavený v obchodě složený na milimetr přesně a proč třeba v nedaleké Vídni i ty nejrozvrzanější tramvaje starší než leckteré naše T3 jezdí tiše a klidně po tratích bez tlustých bokovnic.
Tento článeček vyjadřuje názor uživatele Absolut a není názorem domovských stránek prazsketramvaje.cz
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No to je to co mi vadí. Škatulka sem škatulka tam. Kdo zřizuje DPP?? Já mám pocit že magistrát. Takže je snad jedno jestli magistrát zaplatí opravu nebo DPP. To máš jako vozovna kobylisy rozbije tramvaj posilá jí na opravu do dílen a zaplatí za opravu dílnám. Tohle mě přijde fakt hrozný. A proč se tak děje?? Každá vozovna má svojí škatulku.7080 píše:Co se týče náměstí Republiky, tak by jsi se měl spíš dotazovat na magistrátu, proč se mu nepovedlo sladit opravu mostu s postupem investora při přestavbě kasáren, když se rok před první výlukou vyhlašovalo, že se bude dělat oboje současně. Viděl bych to tak, že cena za opravu od DP bude tak maximálně dvě třetiny toho co se zaplatí firmě, která bude provádět celkovou rekonstrukci. V ceně jsem započítal i prémii za předčasné ukončení výluky před plánovaným termínem. Současná oprava Karlova náměstí jde z peněz Dopravního podniku, až bude celková oprava Karlova náměstí tak to půjde u investičních peněz magistrátu. Zkrátka z jiné škatulky.
Nelíbí se mi současný stav ani trochu a bohužel máš asi pravdu, že tam ta výluka bude.
Co se týče náměstí Republiky, tak by jsi se měl spíš dotazovat na magistrátu, proč se mu nepovedlo sladit opravu mostu s postupem investora při přestavbě kasáren, když se rok před první výlukou vyhlašovalo, že se bude dělat oboje současně. Viděl bych to tak, že cena za opravu od DP bude tak maximálně dvě třetiny toho co se zaplatí firmě, která bude provádět celkovou rekonstrukci. V ceně jsem započítal i prémii za předčasné ukončení výluky před plánovaným termínem. Současná oprava Karlova náměstí jde z peněz Dopravního podniku, až bude celková oprava Karlova náměstí tak to půjde u investičních peněz magistrátu. Zkrátka z jiné škatulky.jara píše:Mno nevím. Zajímal by mě rozdíl mezi cenou co se vydá za to opravení z nejhoršího a z celé rekonstrukce
Tyhle opravy jsou pro obyčejného cestujicích jako jsem já dosti hrozné. Do Května jsem využíval linku 8 z Dejvic na Náměstí republiky každý den. A ono když v posledních 2 letech vždy na půl roku tam zavřou trať tak tě to teda dosti otraví tam cestovat MHD. Často tam jezdím i o víkendech. A opravdu je pro mě jednoduší tam jet o víkendu autem nežli tramvají. Proč?? Tramvají tam jsem za 25 minut. Autem za 12!!!! Před tím to bylo tramvají za 18 minut. A ještě to mám pohodlnější. Takže HURÁ!! HURÁ!! Za rok bude zase měsiční výluka na Karláku
Nelíbí se mi současný stav ani trochu a bohužel máš asi pravdu, že tam ta výluka bude.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Mno nevím. Zajímal by mě rozdíl mezi cenou co se vydá za to opravení z nejhoršího a z celé rekonstrukce7080 píše:Samozřejmě bych byl radši, kdyby se to udělalo celé nové, ale aspoň něco.
Tyhle opravy jsou pro obyčejného cestujicích jako jsem já dosti hrozné. Do Května jsem využíval linku 8 z Dejvic na Náměstí republiky každý den. A ono když v posledních 2 letech vždy na půl roku tam zavřou trať tak tě to teda dosti otraví tam cestovat MHD. Často tam jezdím i o víkendech. A opravdu je pro mě jednoduší tam jet o víkendu autem nežli tramvají. Proč?? Tramvají tam jsem za 25 minut. Autem za 12!!!! Před tím to bylo tramvají za 18 minut. A ještě to mám pohodlnější. Takže HURÁ!! HURÁ!! Za rok bude zase měsiční výluka na Karláku
Neviděl bych to až tak černě, kvalita nebude z nejlepších, ale co čekat od mimořádné opravy. Oblouky se za dva víkendy vymění, to už známe, zbytek je ještě v ucházejícím stavu. A podfukování panelů se dá taky během dne maximálně dvou taky zvládnout. Nikdo asi nečeká, že to bude rekonstrukce, ale jen oprava z nejhoršího.jara píše:No tak to je asi nevýhoda toho když to má dělat DPP tam si to DPP může dovolit takto zkrátit. Kdyby to dělala externí firma tak by si to nemohl DP dovolit.
Samozřejmě bych byl radši, kdyby se to udělalo celé nové, ale aspoň něco.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No tak to je asi nevýhoda toho když to má dělat DPP tam si to DPP může dovolit takto zkrátit. Kdyby to dělala externí firma tak by si to nemohl DP dovolit.MF píše:Tak jsem se dozvěděl, že plánovaná totální výluka Karláku nebude a místo toho bude několik víkendových výluk. To zase bude kvalita za rozumnou cenu
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Platí stále termín opravy Palacké křižovatky 18. července? Nebo se zase něco událo a celé se to posune.
Když jsem viděl tu 3 dny neopravenou výhybku ve fotožurnálu na Palackého náměsít napadlo mě, že třeba čekají až do rekonstrukce . Ono až tam zase nějaká tramvaj vykolejí tak tam zase naběhne partička a opraví to za pár hodin
Když jsem viděl tu 3 dny neopravenou výhybku ve fotožurnálu na Palackého náměsít napadlo mě, že třeba čekají až do rekonstrukce . Ono až tam zase nějaká tramvaj vykolejí tak tam zase naběhne partička a opraví to za pár hodin
Já sem si ho už udělal.DPmPETAbsolut píše:Teda chlapci, tady te toho tři ******:
ad DPmPET a Albertov: Ano, jsou tam viditelné jisté nerovnosti. Byl jsem však ujištěn, že tam zaručeně je vše OK. Obrázek si udělej sám.
ad Matošo a výluka: Důvod jsou peníze. Kdyby jich bylo víc, tak se udělá víc. V Nuslích se skutečně efektivně opravily ta špatná místa. To, že trať i jinde vypadá blbě, neznamená, že je tak strašná. Ostatně, BKV pokryté tenkou vrstvou živice vypadají blbě vždy a všude, vroubkované panely (posledních cca 15 let od otočení formy) vypadají o dost líp.
ad Matošo a zatlačovačka: Tomu roku 1963 nevěřím. První BKV v Praze byly na konci 70. let. Předtím nemělo význam pořizovat zatlačovačku. Není to 1983?
ad Quetzalcoatl a panely: "Krátkých" panelů jsou tři velikosti, doporučuji procházku po vyloučené trati v Nuslích s krejčovským metrem nejběžnější krátké panely se jmenují VL8 a jsou skutečně vhodné i do přímé. Ostatní dva typy se jmenují VL5 a VL7 a jsou určené do oblouků, protože mají lichoběžníkový tvar. Katalog panelů je na webu SSŽ a můžete si to tam všechno prostudovat.