Já služeb ČD nevyužívám od doby, kdy mě nechali vykysat přes dvě hodiny v Budějovicích a tak jezdím po republice autem. Mám ho na plyn a tak to mám stále levnější než ČD. Zejména jedu-li se ženou a malou dcerou.I.am.good píše:Tojo, na druhou stranu, čím nás mají ty dráhy vozit? Ešusů je pořád málo a málo jich asi bude, protože je to strašně drahý a nic jinýho na dráty fak ČD nemají. Ale kdyby ty ešusy byly, ježíš, to je krásný poježděníčko.....
Aj lav the ešus.
Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Každopádně i přes všecky nedostatky v té době to muselo být lepší než pára a dřevěné vagonky.Jabberwocky píše:Good + MF: Já mám dojem, že s tuhostí měla řada 451/452 problémy už z výroby. Ten vlak je lehoučkej, ale taky nic nevydrží. Už v prvních letech provozu se jim kroutily rámy. Prý to souvisí s tím, že soupravy jsou nízkopodlažní - asi to tehdy lépe neuměli. Když se pak navrhovala řada 460 a 560, byl požadavek na vysokopodlařní řešení dán kromě unifikací s osobními vagóny taky nedobrou zkušeností se žaboxichtem při žďuchancích. Ale že ty vlaky přesluhují už několik desítek let, to je fakt. Plánovaná životnost byla 15 let :-O
http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-451.html
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Good + MF: Já mám dojem, že s tuhostí měla řada 451/452 problémy už z výroby. Ten vlak je lehoučkej, ale taky nic nevydrží. Už v prvních letech provozu se jim kroutily rámy. Prý to souvisí s tím, že soupravy jsou nízkopodlažní - asi to tehdy lépe neuměli. Když se pak navrhovala řada 460 a 560, byl požadavek na vysokopodlařní řešení dán kromě unifikací s osobními vagóny taky nedobrou zkušeností se žaboxichtem při žďuchancích. Ale že ty vlaky přesluhují už několik desítek let, to je fakt. Plánovaná životnost byla 15 let :-O
http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-451.html
http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-451.html
[quote="I.am.good"]Kdyby ten jeho dům nebyl tak šíleně shnilej, tak by to určitě vydržel.
To jo, ty panťáky už mají svá léta odsloužená. Asi rok zpět jsem s ním jel a byl to takový dobytčák, že být tam korýtko, tak si myslím, že jsem ve chlívě
Na této nehodě je nejhorší, že to zase odnesl někdo, kdo nenese žádnou vinu - strojvedoucí pantografu na zadním stanovišti.
To jo, ty panťáky už mají svá léta odsloužená. Asi rok zpět jsem s ním jel a byl to takový dobytčák, že být tam korýtko, tak si myslím, že jsem ve chlívě
Na této nehodě je nejhorší, že to zase odnesl někdo, kdo nenese žádnou vinu - strojvedoucí pantografu na zadním stanovišti.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Nojo, stane se :-( Klika byla, že v tom prvním vagónu nebyli cestující. A zatracená smůla, že ten fíra nestihl utéci z kabiny :-( Já v tu stranu jezdím celkem často a kolikrát jsem si říkal, že to musí být pěkně náročné řídit provoz, když jsou tam výluky a všechno to jezdí po jedné koleji. No, asi náročnější, než jsem si uměl představit :-(
Jo a 24 mi teď odklonili, takže jsem dostal poloviční domeček č. 6.
Jo a 24 mi teď odklonili, takže jsem dostal poloviční domeček č. 6.
Kdyby ten jeho dům nebyl tak šíleně shnilej, tak by to určitě vydržel. Odkazuji na crash testy RT8 (Manila) versuz T3 v UD někdy před deseti roky. Při srážce rychlostí téměř 36km/hod se Manile téměř nic nestalo, T3 to odnesla již hůře, a to zplacatěním kabiny.
Ty vlaky do sebe šťouchly v menší rychlosti a přesto to eso tu žabítlamu totálně srolovalo.. Kde je potom teze, že vlak musí vydržet víc, než tramvaj???
Opravdu je vidět, v čem nás ČD vozí, jak by to dopadlo, kdyby se to stalo v plné rychlosti proti sobě? Takže při nárazové rychlosti celkem např. 160? To by ten panťák snad přestal existovat......
Ty vlaky do sebe šťouchly v menší rychlosti a přesto to eso tu žabítlamu totálně srolovalo.. Kde je potom teze, že vlak musí vydržet víc, než tramvaj???
Opravdu je vidět, v čem nás ČD vozí, jak by to dopadlo, kdyby se to stalo v plné rychlosti proti sobě? Takže při nárazové rychlosti celkem např. 160? To by ten panťák snad přestal existovat......
Kde bydlí žebrovoký?
Tak mě napadá, kde asi teď bydlí kolega Jabberwocky, když mu v Čerčanech tak ošklivě rozbili dům
Ještě, že mu zbývá ta dvaadvacítka, čtyřiadvacítka a šestadvacítka...
Ještě, že mu zbývá ta dvaadvacítka, čtyřiadvacítka a šestadvacítka...
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Desiro bude zřejmě brzo brázdit pražské i příměstské koleje:
http://technet.idnes.cz/v-praze-byl-pre ... chnika_rja
Stránky společnosti:
http://www.veolia-transport.cz/PortalPage____11153.aspx
http://technet.idnes.cz/v-praze-byl-pre ... chnika_rja
Stránky společnosti:
http://www.veolia-transport.cz/PortalPage____11153.aspx
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)