Fotožurnál & Scanjournál

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Hafan
Uživatel
Příspěvky: 34
Registrován: 26.11.2006 16:09
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hafan » 17.9.2007 17:32

Chybička se vloudila:

http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/brn ... 1082-1.jpg
Toto není za zastávkou Jundrovská ale Krematorium

http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/brn ... 7/1101.jpg
Sem by se mohlo doplnit že se jedná o poslední standartní vůz K2 v původním krémovém nátěru :-)

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 09.9.2007 22:04

Wow, nový miskolcský fotožurnal je velmi dobrý! Moc krásné fotky a dobré texty. :) Je dobry vidět, že Maďarsko začiná být cíl kamarádů tramvají v ČR a SR. :) Vůz 210 je už z Mostě.

Budapeštský fotožurnál má zajimavý vlastnost: není foto od vozech UV, ač 20.8. byl poslední den provozu...

trupman
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 20.7.2007 11:56
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od trupman » 02.9.2007 16:23

V budapešťském speciálu je u 19. fotky (retro-označník) popisek "A zrejme aj povodný označník aký sa používal v roku 1903,...". Opravdu si autor tohoto fotožurnálu myslí, že v roce 1903 byly čtyřnápravové tramvaje s nůžkáčem a skosenými čely? :lol:
Mě ten označník spíš připadá, jako nepovedený pokus o historizující vzhled.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Příspěvek od Bobek » 27.8.2007 11:00

V Košickém FŽ je popisek "Jediným trolejbusovým zástupcem je Škoda 14Tr ev.č. 1002", přičemž na obrázku je kloubák 1003.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 26.8.2007 20:48

ještě hlásím ohlášení chybové stránky namísto FŽ z Letenské II. http://foto.prazsketramvaje.cz/2007/srp ... /index.php
:)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 26.8.2007 19:40

pawel píše:upozorňuji na chybku ve fž ze segedína - nejde o vozy T6A5, ale T6A2... jinak moc zajímavé.
Chybka odstraněna, Martins se mými slovy omlouvá za toto nedorozumění, které se stává maximálně 1 za 10 let.. :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 26.8.2007 18:27

upozorňuji na chybku ve fž ze segedína - nejde o vozy T6A5, ale T6A2... jinak moc zajímavé.

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 22.8.2007 23:19

Martins píše:Zaujala mě ta modernizace KT8D5. Jsou už některé vozy na modernizace nebo je to zatím jen plán do budoucna ?
To nevím. :? Každý rok je řečeno "Tento rok dělame opravdu nízkopodlažní KT8D5" - ale až dosud se to neudalo... Jezdí-li ještě ev.č. 211 (který je v původním nátěru), tak ještě není na modernizace - tamten vůz bude prototyp modernizace, když nevím falešně. Ale, asi v roce 2008 přijedou peníze EU a tak začiná tzv "Velký Projekt", který obsahuje nové tramvaje, modernizaci KT8D5 atd...

Modernizace je zajimavá, protože, vím-li dobře, ne ČKD Pragoimex a Krnov odpovídají pro modernizaci, ale ve vlastních dílnách bude DP to dělat... Myslím, že tyto české firmy mají lepší praxi v této...

---

Ještě něco (já taky nevěděl jsem, ale kamarád z Miskolce řekl):

http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/mis ... %20ter.jpg

Tato souprava nestojí na Szent Anna tér, ale na Városház tér (Náměstí Radnice).

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 22.8.2007 20:17

Absolut píše:KZsoci: Jezdí ještě někde Bengali? V Szegedu?
V Szegedu mají doposud 12 voźů Bengali, konkrétně FVV HCS-10a 802, 803, 806, 808, 809, 810, 812, 813, 815, 817, 818 a 821, které se vypravují na linku 3 (3F). Taky jsem slyšel, že by točny měly být hotové příští rok.

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 22.8.2007 19:59

KZsoci píše:Ahoj!

Fotožurnál Speciál Miskolc obsahuje velmi hezké fotky, ale chtěl bych korigvat několik chyb v textu:

- Hlavní nádraží Miskolce se jmenuje jen "Tiszai pályaudvar" (slovo villamos potom znamená jenom tramvaj, myslím, že bylo tady "Tiszai pályaudvar, villamos végállomás ("Konečná zastávka električky" :) )). Tiszai pályaudvar znamená "Tisaové (?) nádraží", druhé, menší nádraží se jmenuje "Gömöri pályaudvar" (Gömörské nádraží).
- Ex Vídeň vleky jsou typu c3.
- Széchenyi utca (a ne Szeheney) -> István Széchenyi byl důležitý maďarský osobitost v 19. století.

Mimo to, stanice Diósgyőr je nová stavba - dřive byla také smyčka tam a jezdili jednosměrné kloubáky Bengáli. Doufáme, že pomocí peníze Evropské Unie bude trať prodloužen do Diósgyőr-Majláth, kde bude opět smyčka. Tramvaje KT8D5 dostají nízkopodlažní střední čast, a DP kupuje nové, nízkopodlažní tramvaje namísto E1+c3. Doufáme. :)
Ahoj,

chyby vznikly na straně odesilatele. Čast je čistě z neznalosti (vleky C3), část je dílem chyb, které vznikly úpravami na poslední chvíli (že villamos = tramvaj vím).

Zaujala mě ta modernizace KT8D5. Jsou už některé vozy na modernizace nebo je to zatím jen plán do budoucna ?

Budeš mít ještě co opravovat. Dokončuji teď fotky a popisky do fotožurnálu ze Szegedu a s svým dílem v nejbližších dnech přispěje i MOp ...

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 21.8.2007 14:56

MOp píše:Připomínky snad zapracovány, děkuji.


Není zač. Ale na hlavní straně fotožurnálu ještě stoji "Miscolc". :oops:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 21.8.2007 14:50

Děkuji mnohokrát za informace, Bengali se chci svézt, ale 2007 na to už není čas ani peníze....

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 21.8.2007 14:48

V Szegedu tramvaje KT4 a T6A2 ještě neumí jezdit na linkách 3 a 3F, protože není možnost obratít v konečných zastávkách. Asi v 2008 budou budovani trojúhelníky v Vadasparku a na Fonógyári útě.

V Debrecenu je jen jedna linka: DP má 10+1 vozů KCSV6 a ještě několik Bengáli; 11 KCSV jsou nepostačující, tak potřebují také Bengáli. Tam bude být nová linka č. 2, a pak přijedou nové tramvaje. Ale myslím, že to neminou před 2009, 2010...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 21.8.2007 14:45

Připomínky snad zapracovány, děkuji.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 21.8.2007 14:42

A máš představu, jak dlouho tam ještě budou?

Zamčeno