Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 30.8.2007 22:39

Proc strasny ? Zamenitelny dily se supersocka wanou.
ne ze bych se snazil zastavat 14T, ale nebude spis problem na strane DP a neochote udelat cokoliv ? Sit se musi prispusobit stejne jak vozy a tam kde T3 projede i po tankodromu se bude 14T tvarit jako pojizdny zelezarstvi.Sam vim jakej je rozdil v pevnych (ale i otocnych) podvozcich na reko trati a stary vyjezdeny trati.Na solidni trati neni vuz ani slyset, na tankodromu se trepou i maticky co zapomeli v dilnach na stole. Krizeni se daji zmirnit vyvarenim zlabku tak aby se jelo vic po okolku a min se skakalo pres pricnej zlab, nabehy do zatacek a vyhybek zas prechodnici. Jenze to by nekdo musel uznat ze trate sou na 2 veci a ne to ze vyrobce muze za vsechno.Jakakoliv tram bude jenom tak kvalitni jako trat po ktere pojede.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 30.8.2007 22:34

PvvS píše:Mno v tom pripade je pro prahu asi idealni tohle ?
Pokud odmyslím strašný design a přidám dva články, tak je to určitě několikanásobně vhodnější tramvaj.

1. klasické uspořádání sedaček ve všech článcích
2. otočné podvozky

Ale beru to s rezervou. Co tě to jinak napadlo dávat sem tuhle ohavnou fotomontáž? :)

Vendelínek

Příspěvek od Vendelínek » 30.8.2007 22:32

:D To posli Doubkovi... :D

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 30.8.2007 22:26

Vendelínek píše:Já si myslim ze se toho moc nevyresi. Ta tramvaj je nevhodna do Prahy koncepcne.s tím jeste bude spousta problemu...
Mno v tom pripade je pro prahu asi idealni tohle ?
Obrázek

Vendelínek

Příspěvek od Vendelínek » 30.8.2007 21:47

Já si myslim ze se toho moc nevyresi. Ta tramvaj je nevhodna do Prahy koncepcne.s tím jeste bude spousta problemu...

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 30.8.2007 21:41

Vendelínek píše:DP o tom prave se Skodou jedna. Hlucnost je jeden z problemu, ale je dalsich milion drobnejsich, ktere se maji taky odstranit. Ted se do toho zacla stourat i strasnicka OSPEA a sepsala A4 vad ktere chteji odstranit.
To jsem rád, že se něco děje. Doufám, že se odstraní spousta kravin a nedostatků.

Bohužel je však pravdou, že čím více lidí se na straně výrobce bude zabývat odstraňováním vad na 14T, tím pomaleji půjde vývoj 15T a my se jí dočkáme později. To je pro šotouše jistě špatná zpráva :) . Ale furt lepší mít 15T o pár měsíců později, než rachotící, poruchové a nepohodlné 14T několik (desítek) let

Vendelínek

Příspěvek od Vendelínek » 30.8.2007 21:06

DP o tom prave se Skodou jedna. Hlucnost je jeden z problemu, ale je dalsich milion drobnejsich, ktere se maji taky odstranit. Ted se do toho zacla stourat i strasnicka OSPEA a sepsala A4 vad ktere chteji odstranit. Jen nechapu proc to to delaji odbory, od čeho je Technická kontrola?! Aby jen buzerovala depaky za krive nalepene piktogramy?! Dp je v nakupu celkem nevine, to spis byla akce pražského magistrátu, podnik byl spis postaven pred hotovou věc.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 30.8.2007 20:55

Už se něco hnulo v otázce té hlučnosti? Testy skutečně potvrdily, že jsou 14T hlučnější. Bude škodovka vyměňovat železářské věci, které způsobují spoustu nepříjemného zvonivého, rachtavého hluku apod.? Třeba brzdové destičky... :)

Postup Dvořáka schvaluju, jen tak dál. Když už nám tady nakoupilo vedení takové šroty, tak ať je s nima co nejméně problémů a je na ně slyšet co nejméně stížností.

I po tak dlouhé době provozu denně slýchám nespokojené hlasy cestujících na špatný interiér a hlučnost. Je to krásná tramvaj, bohužel ale jen designově a když stojí na konečné bez lidí.

Teď jen doufat, že se něco pohne, Škoda alespoň částečně odstraní hlučnost a opraví nekvalitní sváry, kvůli kterým asi DP nyní odmítá připravené vozy převzít. Nebo kvůli čemu jinému?

Vendelínek

Příspěvek od Vendelínek » 30.8.2007 12:37

15T je stezi na papire, posledni co plati je, ze jich bude 250 kusu a ma to byt finalni tramvaj pro Prahu, ktera udela generacni obnovu vozoveho parku. Koleje nici vse, nebot kolejnice jsou mekkci nez tramvajova kola. Ale 14T je problem, otazka je jak na tom budou za par let. Abychom nedopadli jak v nemecké Potsdami...

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VareckaJ » 30.8.2007 12:30

a jak to bude s 15T ?? dyt se prej měly přestat kupovat 14 že prej ničej koleje nebo co ...

Vendelínek

Příspěvek od Vendelínek » 30.8.2007 12:18

Souhlasí, Dvorak hodla vuci Škodě uplatnovat penale, momentalní postoj vedeni je ze ty tramvaje vubec do Prahy nemely prijít. Bohuzel kostky jsou vrzeny a spatne smlouvy podepsany a neda se s tim nic delat. takze jich 60 asi opravdu bude, ale podnik Skodovce nic neodpusti a kdyz uz stoji takove prachy, tak at jsou bez problemů. Musim rict ze v tomhle je Dvorak rozumny...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 30.8.2007 11:54

[quote="Vendelínek v tématu "Vozovny""]Hele udajne co jsem zaslechl, tak v Plzni jsou 2 vyrobene, ale Praha je UDAJNE odmitla prevzit. fakt je, ze jsem osobne slysel od reditele Dvoraka, ze pujdou Skode tvrde po krku, dokud neodstani Skoda vsechny vady a zavady...[/quote]
Asi na tom něco bude, údajně běží i řízení o třímilionovém penále za zpožďování dodávek... :)
Že by se s novým ředitelem něco hnulo i v tomhle oboru ?

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 24.8.2007 10:09

Jistě. já mám od baráku tramvaje asi 100 metrů. Žádný tramvaje neslyšim, popř. velmi tichym zvukem.
Napotri tomu 14T poznám bezpečně v jakoukoli denní dobu a když si dám pozor, tak i přes zavřená okna. :lol:
Hlavně, že je 14T tichá tramvaj. Naopak je ve spojení s výhybkamia nepříliš kvalitními kolejemi, nejhlučnější tramvají.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 24.8.2007 1:11

Včra jsem spal na Podolské vodárně přímo naproti zastávce ZC a bohužel musím říct, že jediné, co jsem rozeznal z tramvajových typů(ostatní dokonce příliš nevystupovaly ze stále přítomného tichého hluku ozívajícího se za okny) byla tramvaj 14T svým rachocením přes výhybky a vysoko položeným pískáním prostě nepřeslechnutelnou... :roll:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 23.8.2007 20:18

zastavaman píše:mohu se zeptati, jestli je v souladu s předpisy dpp vožení si horského kola v kabině řidiče 14t? :)
Á, motolský pan řidič už má i 14T, několikrát už jsem kolo viděl v kabině zadní T6, tam je to horší, než ve 14T :lol: :wink:

Odpovědět