Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Proc strasny ? Zamenitelny dily se supersocka wanou.
ne ze bych se snazil zastavat 14T, ale nebude spis problem na strane DP a neochote udelat cokoliv ? Sit se musi prispusobit stejne jak vozy a tam kde T3 projede i po tankodromu se bude 14T tvarit jako pojizdny zelezarstvi.Sam vim jakej je rozdil v pevnych (ale i otocnych) podvozcich na reko trati a stary vyjezdeny trati.Na solidni trati neni vuz ani slyset, na tankodromu se trepou i maticky co zapomeli v dilnach na stole. Krizeni se daji zmirnit vyvarenim zlabku tak aby se jelo vic po okolku a min se skakalo pres pricnej zlab, nabehy do zatacek a vyhybek zas prechodnici. Jenze to by nekdo musel uznat ze trate sou na 2 veci a ne to ze vyrobce muze za vsechno.Jakakoliv tram bude jenom tak kvalitni jako trat po ktere pojede.
ne ze bych se snazil zastavat 14T, ale nebude spis problem na strane DP a neochote udelat cokoliv ? Sit se musi prispusobit stejne jak vozy a tam kde T3 projede i po tankodromu se bude 14T tvarit jako pojizdny zelezarstvi.Sam vim jakej je rozdil v pevnych (ale i otocnych) podvozcich na reko trati a stary vyjezdeny trati.Na solidni trati neni vuz ani slyset, na tankodromu se trepou i maticky co zapomeli v dilnach na stole. Krizeni se daji zmirnit vyvarenim zlabku tak aby se jelo vic po okolku a min se skakalo pres pricnej zlab, nabehy do zatacek a vyhybek zas prechodnici. Jenze to by nekdo musel uznat ze trate sou na 2 veci a ne to ze vyrobce muze za vsechno.Jakakoliv tram bude jenom tak kvalitni jako trat po ktere pojede.
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Pokud odmyslím strašný design a přidám dva články, tak je to určitě několikanásobně vhodnější tramvaj.PvvS píše:Mno v tom pripade je pro prahu asi idealni tohle ?
1. klasické uspořádání sedaček ve všech článcích
2. otočné podvozky
Ale beru to s rezervou. Co tě to jinak napadlo dávat sem tuhle ohavnou fotomontáž?
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
To jsem rád, že se něco děje. Doufám, že se odstraní spousta kravin a nedostatků.Vendelínek píše:DP o tom prave se Skodou jedna. Hlucnost je jeden z problemu, ale je dalsich milion drobnejsich, ktere se maji taky odstranit. Ted se do toho zacla stourat i strasnicka OSPEA a sepsala A4 vad ktere chteji odstranit.
Bohužel je však pravdou, že čím více lidí se na straně výrobce bude zabývat odstraňováním vad na 14T, tím pomaleji půjde vývoj 15T a my se jí dočkáme později. To je pro šotouše jistě špatná zpráva . Ale furt lepší mít 15T o pár měsíců později, než rachotící, poruchové a nepohodlné 14T několik (desítek) let
DP o tom prave se Skodou jedna. Hlucnost je jeden z problemu, ale je dalsich milion drobnejsich, ktere se maji taky odstranit. Ted se do toho zacla stourat i strasnicka OSPEA a sepsala A4 vad ktere chteji odstranit. Jen nechapu proc to to delaji odbory, od čeho je Technická kontrola?! Aby jen buzerovala depaky za krive nalepene piktogramy?! Dp je v nakupu celkem nevine, to spis byla akce pražského magistrátu, podnik byl spis postaven pred hotovou věc.
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Už se něco hnulo v otázce té hlučnosti? Testy skutečně potvrdily, že jsou 14T hlučnější. Bude škodovka vyměňovat železářské věci, které způsobují spoustu nepříjemného zvonivého, rachtavého hluku apod.? Třeba brzdové destičky...
Postup Dvořáka schvaluju, jen tak dál. Když už nám tady nakoupilo vedení takové šroty, tak ať je s nima co nejméně problémů a je na ně slyšet co nejméně stížností.
I po tak dlouhé době provozu denně slýchám nespokojené hlasy cestujících na špatný interiér a hlučnost. Je to krásná tramvaj, bohužel ale jen designově a když stojí na konečné bez lidí.
Teď jen doufat, že se něco pohne, Škoda alespoň částečně odstraní hlučnost a opraví nekvalitní sváry, kvůli kterým asi DP nyní odmítá připravené vozy převzít. Nebo kvůli čemu jinému?
Postup Dvořáka schvaluju, jen tak dál. Když už nám tady nakoupilo vedení takové šroty, tak ať je s nima co nejméně problémů a je na ně slyšet co nejméně stížností.
I po tak dlouhé době provozu denně slýchám nespokojené hlasy cestujících na špatný interiér a hlučnost. Je to krásná tramvaj, bohužel ale jen designově a když stojí na konečné bez lidí.
Teď jen doufat, že se něco pohne, Škoda alespoň částečně odstraní hlučnost a opraví nekvalitní sváry, kvůli kterým asi DP nyní odmítá připravené vozy převzít. Nebo kvůli čemu jinému?
15T je stezi na papire, posledni co plati je, ze jich bude 250 kusu a ma to byt finalni tramvaj pro Prahu, ktera udela generacni obnovu vozoveho parku. Koleje nici vse, nebot kolejnice jsou mekkci nez tramvajova kola. Ale 14T je problem, otazka je jak na tom budou za par let. Abychom nedopadli jak v nemecké Potsdami...
Souhlasí, Dvorak hodla vuci Škodě uplatnovat penale, momentalní postoj vedeni je ze ty tramvaje vubec do Prahy nemely prijít. Bohuzel kostky jsou vrzeny a spatne smlouvy podepsany a neda se s tim nic delat. takze jich 60 asi opravdu bude, ale podnik Skodovce nic neodpusti a kdyz uz stoji takove prachy, tak at jsou bez problemů. Musim rict ze v tomhle je Dvorak rozumny...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Vendelínek v tématu "Vozovny""]Hele udajne co jsem zaslechl, tak v Plzni jsou 2 vyrobene, ale Praha je UDAJNE odmitla prevzit. fakt je, ze jsem osobne slysel od reditele Dvoraka, ze pujdou Skode tvrde po krku, dokud neodstani Skoda vsechny vady a zavady...[/quote]
Asi na tom něco bude, údajně běží i řízení o třímilionovém penále za zpožďování dodávek...
Že by se s novým ředitelem něco hnulo i v tomhle oboru ?
Asi na tom něco bude, údajně běží i řízení o třímilionovém penále za zpožďování dodávek...
Že by se s novým ředitelem něco hnulo i v tomhle oboru ?
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Jistě. já mám od baráku tramvaje asi 100 metrů. Žádný tramvaje neslyšim, popř. velmi tichym zvukem.
Napotri tomu 14T poznám bezpečně v jakoukoli denní dobu a když si dám pozor, tak i přes zavřená okna.
Hlavně, že je 14T tichá tramvaj. Naopak je ve spojení s výhybkamia nepříliš kvalitními kolejemi, nejhlučnější tramvají.
Napotri tomu 14T poznám bezpečně v jakoukoli denní dobu a když si dám pozor, tak i přes zavřená okna.
Hlavně, že je 14T tichá tramvaj. Naopak je ve spojení s výhybkamia nepříliš kvalitními kolejemi, nejhlučnější tramvají.
Včra jsem spal na Podolské vodárně přímo naproti zastávce ZC a bohužel musím říct, že jediné, co jsem rozeznal z tramvajových typů(ostatní dokonce příliš nevystupovaly ze stále přítomného tichého hluku ozívajícího se za okny) byla tramvaj 14T svým rachocením přes výhybky a vysoko položeným pískáním prostě nepřeslechnutelnou...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele: